Jump to content

Цена за смяна на филтри Фобос


Recommended Posts

Колеги онзи ден ходих да ми сменят филтрите на газовата, че и навъртях вече 10000 и нали за да важи гаранцията трябва да се сменят. Та въпроса ми е на вас колко парички ви взеха за тази процедура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати кожодерите :box::stupid::rotcol::wall::steinigung:

Влади, има разлика между проста смяна на филтри и техническо обслужване, във Фобос правят техническо обслужване, пълен преглед с елементи на диагностика и проверка на всички елементи, газанализатор на бензин и газ, сменят софтуер и проверяват куп неща заедно с тази простичка "смяна", освен това има разлика между твоите евтини хартиени филтъри от 3 лева и скъп полиестерен филтър, сервиза на Фобос ползва само полиестерни, вчера имах среща с шефа на Фобос, специално говорихме по тези въпроси.

Техническото обслужване се прави през 10 000 км., и гарантира че следващите 10 000 км, системата ще работи нормално, да не забравяме че през този пробег същата тази кола е спестила на собственика си едни 1000 лева от разликата в цените на горивата, не е нормално същия този собственик да очаква сервиза да му смени филтъра на цената на консуматива, все едно хлебаря да ми продава хляба на цената на брашното......тук не става въпрос за "кожодерство" а за чисто скъперничество, този персонал и сервиз има издръжка, те не работят без заплати, осигуровки, наем на сградата и т.н..

Да не забравяме че всеки сам избира сервиза в който да монтира, при мен например гаранцията на Фобос 1 вече е три години, а клиента плаща само 20 лева за обслужване на 10 000км., като дори в тези пари разглабям рейката, почиствам я, калибрирам и правя диагностика с лаптоп, само че никой не пита за тези неща когато монтира, после олеле.

Освен това ако говориме за смяна на филтри от фирмен сервиз на система в гаранция, като попиташ колко струва гаранционно обслужване на Мерцедес в Балканстар, ще научиш че едно и също масло сменено в официалния сервиз струва над 400 лева, а сменено при уличен майстор или в къщи струва 60 лева, и така е по целия свят, ако се откажеш от гаранцията може да спреш да даваш излишни пари, невиждам каква е драмата. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка проблема е в това че рекламирахте много евтина поддръжка или най евтината.Сега се оказва друго или това е само докато се зарибят достатъчно на брой клиенти.Поддръжката на Фобус излиза по скъпа от тази на Ланди.На вас това ви беше един от основните аргументи а истината се оказа друга. Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, първо филтрите са същите, които се монтират изначало още при самото поставяне на уредбата :) Просто разглобихме филтъра и му подменихме вътрешността! Добре знаеш, че повечето не им се занимава и направо подменят целия филтър, което оскъпява процедурата! Сега при теб предполагам, че е така както го описваш, но някак не вярвам, че в Богров на 10 000 км., свалят рейката, почистват я, калибрират я, слагат нови софтуер, настройват системата и всичко това в цена от 40-50 лева!!! Ще ти дам конкретен пример за именно този сервиз! Мой приятел монтирал при тях система преди около 2 години. Още в началото колата не работела добре, но му позамазали очите, абе както и да е! В един момент съвсем се преебала и когато отишъл там му казали има за смяна някакви неща, уж я оправили като му взели 150 лева за процедурата (ще излъжа ако кажа дали колата е била в гаранция или не, но и да не е била си е доста като цена)! Естествено ефектът бил минимален, да не кажа, че го нямало. Когато се обърна към мен да ме пита за съвет, аз го отведох там където винаги съм оставал доволен от майстора и никога не съм го крил - в Самоков :zustimm: Та какво се оказа - тотално блокирало в отворено положение буталце на едната дюза и другите 3 пред блокаж!!! Естествено смяна, калибриране, настройка, ясна е процедурата! Е питам аз, за какво аджаба са взели тези 150 лева, като грам не са си свършили работата??? По колата му се направиха още доста дребни,но важни неща, включително и настройка в движение и след това човека не можа да си познае колата! За цялата процедура няма да споменавам цената която му бе поискана тогава, само ще кажа, че беше такава, че човека остави 2 пъти повече, защото остана очарован от свършената работа :flehan: Хиляди пъти съм го казвал и продължавам да го твърдя - ФОБОС имат добра система за парите си, но официалния им сервиз в Богров е под всякаква критика, което не е сериозно и никой не може да ме убеди, че само защото се води официален, там трябва да работят на такива цени и то хора видимо некомпетентни!!! ПОЗДРАВИ и знаеш, че в София само на теб имам доверие да ми пипа по колата става ли въпрос за газ! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам намерение да защитавам въпросния фирмения сервиз, ще стана за смях, затова нищо няма да кажа по въпроса....от уважение към марката Фобос която наистина не е лоша, старая се при мен всичко да е на ниво, затова засега само аз давам ТРИ години гаранция на Фобос 1, справям се добре с качеството на монтажите и затова не ми тежи гаранционното обслужване, старая се да обслужвам качествено, евтино и бързо, и понеже немога да променя другите сервизи на марката, съм се съсредоточил само над моя севрвиз. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и трябва! Но все пак не си ли говорите с шефовете на ФОБОС? Какво е тяхното мнение за ситуацията? Ти като кадърен човек, как би реагирал, ако твоя сервиз бъде официалния за определена марка и качеството на изпълнението е в пъти по-лошо от сервизите партньори? Предполагам, че няма да оставиш нещата така! Та затова ми е интересно тяхното мнение и дали виждат и запознати ли са шефовете на ФОБОС с тези реални и според мен сериозни проблеми?

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път като ходя там персонала е съвсем нов, целия сервиз, офисите, складовете, всички хора са нови, има само двама мениджъри които все още са там от година, вече не се напъвам да им запомням имената на новите, няма смисъл, след месец няма да са там, няма как да има качество при такова текучество, немогат да попаднат на читав персонал ли, или искат твърде много от хората, незнам, немога да обясня на ръководството че това е неправилен подход, напротив, те искат и аз да работя като тях, да вземам повече обслужване и т.н., с две думи да ми наложат тяхния стил. :zustimm:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като Фобос оунър мога да кажа че за 40 лева сменят само филтрите във въпросният сервиз. Януари месец за малко да се опитат да ми вземат пари за преебана рейка, но се справих да мине гаранционна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро трябва да сменям филтрите наближавам 10 000км.

С Фобос1 е колата.

Май ще се ходи пак до Самоков :)

Ако си монтирал при човека, който мисля и да не е на 10 000 няма никакви ядове! Там гаранцията си е безусловна за целия период :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в сайта на Фобос, че 7 лв. е вътрешната част на филтъра за изпарената газ, а целия с пластмасовото тяло го продават за 15 лв. Смяната се състои от разхлабване на двете стягащи скоби, изваждане на филтъра от маркучите, поставяне на новия филтър и затягане. Ако това струва 25 лв. за работата си е разбойничество. Ако се сменя и другия филтър за течната газ в газовия клапан, пак е доста, но да речем малко по-приемливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, има разлика между проста смяна на филтри и техническо обслужване, във Фобос правят техническо обслужване, пълен преглед с елементи на диагностика и проверка на всички елементи, газанализатор на бензин и газ, сменят софтуер и проверяват куп неща заедно с тази простичка "смяна", освен това има разлика между твоите евтини хартиени филтъри от 3 лева и скъп полиестерен филтър, сервиза на Фобос ползва само полиестерни, вчера имах среща с шефа на Фобос, специално говорихме по тези въпроси.

Бате, не те знам, дали работиш в/със Фобос, но филтрите им:

1-Най-евтините

2-Зле поставени, често не улавят мръсотията и отива директно в рейката

Относно другото: Софтуер, пълна проверка и анализ...дрън дрън. Най-много да качат софта, което нито е трудно, нито отнема много време.

А и още нещо - тия 45 лв са на всеки 10к км по спомени. На всеки 20к км, те таксуват 80 или 90 лв, за филтри и прочистване на рейката.

Аз като Фобос оунър мога да кажа че за 40 лева сменят само филтрите във въпросният сервиз. Януари месец за малко да се опитат да ми вземат пари за преебана рейка, но се справих да мине гаранционна.

Същия филм го игра, по същото време един приятел. Само че, той им показа, че с гаранцията им може да си обърше гъза, като не я признават и ги отписа тотално.

Системата, която са събрали и предлагат Фобос, говоря за тази 1205 лв дето е, читава, но хората, които работят напоследък там...са на много ниско ниво. Този пич с черната Хонда трябва да им обръща повече вниамние на тях и на клиентите си =)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно как се прави техническо обслужване за да се гарантира,че в следващите 10 000 нищо няма да спихне :hilezh: :hilezh: .Това граничи с ясновидството и окултизма :stupid: :stupid: .

А филтрите на Фобос,може ли за ползвате пластмасов филтър,който се пръска в движение,3000км след поставянето му.Отговора на умниците в сервиза беше,неправилно поставяне или поддръжка.Bitch please :steinigung: нали те го поставиха,каква поддръжка на филтъра :stupid:

Иначе наистина струва 25лв развиването на двете скобички,които се оказа че в последствие не бяха и затегнати.В събота следобед друг сервиз просто не намерих :steinigung:

Редактирано от Angelpleven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя филтър май се деформира от пристягането, явно пластмасата не е много удачна, и леко изпуска газ, сега го пристегнах пак, но ако продължи ще взема да го сменя с един метален

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя филтър май се деформира от пристягането, явно пластмасата не е много удачна, и леко изпуска газ, сега го пристегнах пак, но ако продължи ще взема да го сменя с един метален

Изпуска газ, защото не си му напаснал гуменото уплатнение! Когато я направихме тая процедура на моята кола, майстора ми обърна внимание, че задължително се ползва малко грес, за да се плъзне уплатнението на мястото си, а не да се прещипе, както според мен е станало в твоя случай :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво е това гумено уплътнение, моя филтър не беше комплектован с такова, за този пластмасовия филтър ли говориш, черен. Ето го на сайта: http://www.fobosgas.com/productv/283/filtar-za-gazova-faza-fobos.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега! За същия филтър става въпрос! Като се отвори и се смени вътрешната част има един гумен опръстен. Той трябва да застане на същото място и за това е необходимо малко грес, за да се плъзне леко, а не да се осуче и прещипе, което предполагам и станало при теб и заради това изпуска газ! Другия вариант, който се сещам е да не си видял и да е изпаднал някъде този опръстен! Следващия път обещавам да направя снимков материал на смяната на този и на филтъра на течната газ, който се намира в самия изпарител (в случая на моя Томасето Аляска, се намира отгоре, до колкото зная и на модела Арктик е точно там)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя филтър не съм го отварял, взех го чисто нов. За течната газ моя е в газовия клапан, изпарителя ми е Маджик 3, в него не знам дали има, като гледам отвън няма нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...