Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

т.е и преди и сега, нагласена а4-ка си струва едни пари =)

Хубавото си струва пари.Не случайно са малко наистина богато оборудваните Б6/Б7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, малко нелепо но датчкика вътре на таблото не отчита никакво движение и стои все в началото на 50. Колата работи нормално, загравя нормално навсякъде, тръбиите не надуват, но стрелката не мърда. Тези дни ще сменя самият датчкик който днес пробвах да извадя но неуспях, някой имал ли е същият проблем и по точно има ли някакъв чалъм да го махна ? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен друго ми направи впечатление- затъмнените стъкла са стандартна екстра, а не всяка е с такива.

Ценовата листа се отнася за моделите, предназначени за Българският пазар от дилърите тук.

За други държави тази екстра може да се е плащала, може и да не се е предлагала...

Има екстри и мотори, които са за определени пазари, и ги няма за други държави/континенти.

За щатите например моторизацията е различна, а 1.8Т е с коренно различни оборудване и електроника. Капака на багажника за тамошния пазар е за малък номер.

За Италия на модела В4 е с място за малък номер отпред. За другите страни в Европа е за нормален номер.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно копче за аварийни, работещо с лека забележка в основата от нокти. Ако на някой му трябва, да казва да му го подаря =)

Благодаря много за подаръка колега! Копчето вече е на колата с отстранени драскотини!Имам да черпя много! :bia::respekt:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегисимо, интересува ме колко струва един маслен охладител и има ли точно определен вид за точно този модел от темата или е един и същ за всички аУДита? 10х

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

някой може ли да ми каже за какво е тази малката букса на таблото отзад. Таблото е от А4 В6. Предварително благодаря :bia:

5299929W.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За различните двигатели дори, е различен топлообменника. Задайте поне мотор и най-вече код на мотора (букви, примерно AWX)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщам се към колегите, които имат фабричен парктроник отзад.

Интересувам се, дали като включите на задната, колата е на контакт, т.е. да е заработил парктроника се чува едно леко пукане от самите датчици ?

Ако някой може да пробва, благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм отвън и колата е затворена, няма как да е говорителчето.

На мен и на един Туарег, съвсем леко припуква като си доближиш ухото до датчика... не знам това ултеазвука ли е или там квото хваща препядствията... или нещо ненаред има =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаба работа?

Да ги направим две, ако има навити =)

Предложението ми е сериозно, ама ще искам да изпиете едната пред мен :rolleyes:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни албанци ми предложиха бартер моята за б8 голо като пушка(и леко пари от мен), а моята е наредена. Още едно нещо и става sline отвсякъде...как мислите да скачам ли?

Освен албанци ,едва ли друг ще ти предложи такава далавера :hilezh: чудя се как се връзваш само...

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сменял ли си е светлините в купето с такива диодни?

Тъй като Аудито ми не ми е под ръка да проверя тези с единия диод дали ще влязат в плафоните, защото както се вижда от снимката разлика има с най-малката крушка?

Не че и другите нямат разлика, а уж ги продават за едни и същи милиметри, но те по-лесно се напасват.

5336404J.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля... днес си взех колата, бях я дал да и направят кожен /кожа-алкантара/ салон в автоинтериор. Ама много съм доволен. Колата добива съвсем различен вид. :dance:

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля... днес си взех колата, бях я дал да и направят кожен /кожа-алкантара/ салон в автоинтериор. Ама много съм доволен. Колата добива съвсем различен вид. :dance:

И освен снимки, да кажеш кой автоинтериор...че те нали са няколко :)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Салона е хубава инвестиция.

Аз бях със стандартен салон, сега съм със S line-кожа с плат, разликата е огромна и си заслужава всеки лев.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И освен снимки, да кажеш кой автоинтериор...че те нали са няколко :)

Ами тези в Гео Милев. А днес ще опитам да наснимам колата. :rolleyes:

Салона е хубава инвестиция.

Аз бях със стандартен салон, сега съм със S line-кожа с плат, разликата е огромна и си заслужава всеки лев.

Дали е хубава инвестиция не знам. Аз имам наблюдения че такива инвестиции после трудно се избива. Но пък кефа е голям и колата като че ли не е същата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Аз бях със стандартен салон, сега съм със S line.

Доколкото те разбирам,не си претапицирал,а си сложил нов,с повече екстри.Имаше ли разни ел. истории,които старият нямаше?И ако да-как стана подвързването?Подпитвам,защото аз съм с платнен салон с ръчен реглаж и без лумбална функция,който искам да сменя със спортен.Виждал съм спортни салони с ръчен реглаж,но не и без функцията.Предполагам,ще може да се подкара/дори и ел. реглажа,ако има такъв/,но все пак да чуя някой,който го е правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да смених целия салон и имам ел.лумбална функция.Мишо е твоя човек.Попринцип най-лесно се връзва таза функция, ако от ръчен минаваш на изцяло ел. филма е мнооого голям.Питай Гого Цанов, той ще ти разкаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...