Jump to content

зов за помощ разорен съм ....А3 1.8 20в не върви


pauna

Recommended Posts

турсих свалях смукателя половиния нищо няма ,огледах и този които е захванат кум главата ама и там не виждам нищо ,останаха ми малко варянти ,датчика на валовете,и разтегната верига на валовете кадето са и да бурка смесите в чудо се видят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕЛСА има описани 2 варианта, както казахте в дебитомера и отделен 2 пинов.

Ето страницата за 2-пиновия http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.8L-MG-MGAGN/20856966/2

Номер 3 на тази схема http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.8L-MG-MGAGN/20856932/2

Това трябва да е точно зад дросела на интейка на много видимо място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето това са снимките за които говорех нямам такова нещо на колектора нямам и букса с 5 пина за дебитомера в събота ше разхвалям пласмасата при компа да видя да нее нещо изолирано там

post-56802-0-26023700-1342542189_thumb.j

post-56802-0-73559000-1342542207_thumb.j

post-56802-0-30193900-1342542223_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е пукан колектора и е сменен с втора употреба ама от другия модел и не е имало място за датчика. Кой знае къде са го засрали и дали не са го отрязали направо. Проследи от компютъра кабелите и може да излезе някъде. Ама ще е много трудно защото всичко влиза в сноп който се разклонява на няколко места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля нещо такова колата е карам от 5 години нямаше проблеми и ся се насря яцно е заминал и така ще е разхваля събота пласмаси лаина да видя ко става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е сменян двигателя ? Коя година е колата по ВИН ? Провери и случайно при буксата за дебитомера дали не са сменили буксата и вместо с 5 пина да са сложили с 3 пина дебитомер, а датчика (кабелите му) да са някъде наоколо. При този вариант на двигателя трябва да е в дебитомера ! На предишнитя вариант мисля, че обтегача на веригата беше хидравличен и няма система за изравняване на налягането във всмукателните колектори, а виждам, че в инсталацията ги има ... най-вероятно ми се струва да е правена някаква магария с дебитомера и да намериш 2-та кабела за температурния датчик някъде там ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си оптегача е хидравличен с датчик но веригата ако е разпъната не му пречи да бурка ,а разглеждал сум около буксата на дебитомера надолу няма висчщи кабели но събота ще разчекна цялата кола кум компа окабеляванията да видя да нее някаде там изведе изтръгнат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам също проблем с моята от доста време, който също не мога да откия ... пиши после какво е станало. Какво те кара да мислиш, че е оптегач или верига ? Те мисля, че издаваха много неприятен звук, когато са скапани ... в един от каналите на VAG-COM мисля си показваше дали работят (поне обтегача) ? Има ли вариант да не работи обтегача без да изкарва грешка ? Все пак е електронния и се управлява от ECU-то, а датчика на разпределителния вал следи ...

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

караме да мисля че е това поради факта че при ниските убороти налягането на маслото е малко и така оптегача оптяга добре веригата и така се изменя газоразпределнието,(единия вал подминава или забавя с 1 зъб)а като отидат оборотите кум 2600-3000 тогава има някво подобрение деме дига се налягането и се оптяга самата верига,варянтите са няколко разтегната верига но не до там да се чува шум, оптегач с износени БАНАНИ или изпускащ оптегач ,не си мисли че катоима датчик ще покаже грешка тази система е от 96 година не е като новите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ... на 25 и 26 канал се вижда изместването на разпределитения вал при подаване на газ. Този вариант с електронен обтегач би трябвало да хване ако изм чак толкова голама разлика, че колата да не върви т.е. когато ECU-то подаде сигнал за здействане - очаква промяна в положението и ако не се случи ...

Не изключвам вариантите, които си описал ! Налягане на масло мерил ли си ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор е със променливо газоразпределение на всмукателния колектор и няма допълнителен датчик за температурата на в-ха. АГН го има и със обикновен колектор на който има датчик за температурата на входящ в-х до сросела. При АДР-а много често се чупи оста на клапана които го управлява и симптомите са идентични. При АГН има един соленоид (на снимките се вижда номер 15) той управлява вакумклапана номер 17 за газоразпределението. Според мен там ти е проблема !!!!

027923200.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При кави условия се задейства тази система ? Системата е за изравняване на налягането във всмукателните колектори и представлява дросел клапи м/у отделните тръби на колектора ... какъв ефект се постига с нея ?

При мен забелязвам, че отваря клапите при отпускане на газта, а доколкото бях чел трябва да ги отваря при подаване на газ на 1200 об. , така ли е ?

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите се отварят при рязко подаване на газ и отварят допълнителен по-къс път в колектора, идеята е по добро пълнене при рязко ускорение и високи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В output test на VAG-COM една от функциите тества изцяло тази система (задължително трябва да е работила малко колата преди това - за да има вакуум в системата). Мървите няколко премествания ще ги направи, а после ще свърши вакуума - Пускаш и гледаш дали се движи рейката на клапите ! Също ако имаш възможност със вакуум помпа да измериш да не е скъсана мембраната на клапанчето (17 от снимката) ...

Кое ще сменяш ?

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапанчето е можело да го провериш и без да го сменяш ! Мери се съпротивление - около 35 ома. Сваляш го надуваш през него и подаваш 12V да видиш дали ще отвори ... но по-вероятния проблем е да се е повредила мембраната на No: 17 (ако не работи системата разбира се)

Провери ли тази ситема по начина който написах ? Другият вариант е да подадеш рязко газ над 1200 об. , за по сигурно над 2000 и пускаш - в този момент трябва да има задвижване на рейката с клапите ...

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам проблема на колегата да е изобщо в тези клапи. На миналата си кола имах такива. И в двете позиции(напълно отворени или затворени) не се усещаше съществена разлика във вървежа, рязкото потегляне и т.н. Даже май бях питал във форума на VW, но никой не знаеше за какво точно служи цялата вакумна конструкция с тия клапи и дали реално и осезаемо афектира вървежа на колата.

Той и колегата сам е написал, че е тествал с напълно отворени и напълно затворени и ефект няма, проблема си стои. На мен по скоро ми изглежда като проблем с температурния датчик, но колегата казва, че го е сменил, така че ... е трудно да се каже вече. Дали можеш да пробваш с още един темп. датчик за антифриза? Казвам го защото при мен чак 3тия се оказа сравнително читав.

И може ли пак да разясниш проблема, защото някъде беше писал, че подаваш газ, оборотите се вдигат, но колата не върви. Ако са така наистина нещата на мен ми звучи като заминал съединител. Или както споменават колегите може да е нещо по центровката, демек да имаш проблем с веригата и обтегача.

Дано се оправиш, успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е в ниските убороти няма тяга колата и има като предурване се едно и след 2,5 -3.0 оборота се пооправя малко но нее това каквото трябва да бъде мудна е в ниските оборотите вървят бавно и след тези обороти почват по нормално, съединителя ми е на 20 хиляди км. според мен остава само веригата и оптегача но сега нямам време да видя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колега моят мотор е съшия и имах същия проблем като твоя, какво ли не правих, накрая се оказа датчик обороти на коляновия вал, смених го и колата си тръгна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...