Jump to content

Предстои ни ремонт


ivan marinski

Recommended Posts

Колеги,имам един въпрос...На моето Ауди му предстои ремонт...основен ремонт гори около 1.5 литра масло на 2-300 КМ...както и смяна на съединител.Та въпроса ми е какви пари горе долу да си приготвя за ремонта и за съединителя? Двигателя е 1.6 101 коня 74 киловата не знам под какво обозначение е двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е проблем,просто искам да знам горе долу ориентировъчно...В момента разполагам с около 850 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо няма как да ти се каже точно ориентировъчно защото трабва някой да ти погледне колата и да каже какво точно е за смяна.Другото нешо след като си рещил да правищ ремонт правиш списък на нещата които ще ти трябват дословно и се обърщаш и към колегите тука които се занимават с продажба на части поне надценките да ти смъкнат до някъде.И след това си ок .Обаче с тези 850 не знам точно какво ще ремонтиращ като за начало

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е проблем,просто искам да знам горе долу ориентировъчно...В момента разполагам с около 850 лева

Това може да се каже със сигурност, само след отваряне на мотора и преценка какъв точно ще е ремонта, защото ако минеш само със сегменти, биелни лагери и гумички на клапани да речем, тези пари могат да ти стигнат даже и за смяна на съединителя ..

Ако има обаче износване в цилиндрите и се наложи шлайф и ремонтни бутала, може да не ти стигнат само за ремонта на двигателя ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сваляне на главата премерете цилиндрите за допустимо износване, ако се прекалено износени по-добре потърсете ново по-запазено долнище. Не си струва купуването на ремонтни бутала.

Парите ще стигнат, зависи колко ще ви "натовари" майсторът за труд..

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сваляне на главата премерете цилиндрите за допустимо износване, ако се прекалено износени по-добре потърсете ново по-запазено долнище. Не си струва купуването на ремонтни бутала.

Зависи от това как се отнася собственика към колата си.Ако си държи на возилото, не го смята за "кошница" или "щайга" и ако ще го ползва и поддържа както трябва да се поддържа качествено автомобил, най-добрият ремонт си остава основния.Такива половинчати и пестеливи замени са евтиния, но не и кадърния вариант.

Винаги ми е било чудно, как хора слагащи части от "кол и въже" и правещи псевдо ремонти по колите си, се отнасят към същите- "кошник", "недоразумение на Ауди, което ме разорява"........

Или ПОДДЪРЖАШ една кола адекватно, или не.Независимо от стойността и.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако главите на А3 и А4 1.6 101 коня са еднакви мога да ти дам направо оборудвана и обслужена глава с гаранция + гарнитура за около 300 лв ,само намираш някои да я постави и си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е имаме от 2005 година и беше на 130 000КМ. До 2008 год баща ми не я спираше. 2008 година преди да му дадат служебен джип колата беше на 350 000Км, и от тогава до преди месец я караше по 10 км на ден да не и пада акомулатора, в момента е на 380 000км. Хем КМ и са множко и баща ми не я жалеше...Миналия месец си взе чисто нова кола и тази ми е подари на мен,а от темите които бях пуснал се разбира, че исках такова Ауди. Тази кола е карана само и единствено в сервиз на Ауди в Пловдив и са и сменяни единствено оригинални части. И мисля ,че не е удачно тази колата току-така да се захвърли или да се потегне колкото да изкара още някои друг километър. Сменяни са и гумички на клапани,сегменти, гарнитури... Иска си шлайфане на глава и т.н. Това е част от историята на тази кола, вие преценете дали и вие бихте искали да му направите осн ремонт на двигателя,ако се налага. Ако знам как и снимки ще кача...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...