Jump to content

Кондофрей Драг Челиндж 2012 2-Ри Кръг 01-02 Септември


Recommended Posts

Хайде и аз да пусна малко снимки от пистата. За съжаление към края за най-интересната част му свърши батерията и нямам много клипове и снимки във високите класове. Все пак така и не разбрах защо беше нужно това протакане поне 4 часа общо време си, ние си отвисяхме без сериозни гонки. То и за това състезанието реално свърши след 20.00. :rolleyes:

Албум

028306321-big.jpg?r=0

028306333-big.jpg?r=0

028306334-big.jpg?r=0

028306337-big.jpg?r=0

028306338-big.jpg?r=0

028306564-big.jpg?r=0

028306570-big.jpg?r=0

028306574-big.jpg?r=0

028306796-big.jpg?r=0

028306798-big.jpg?r=0

028306804-big.jpg?r=0

028306805-big.jpg?r=0

028306807-big.jpg?r=0

028306998-big.jpg?r=0

028307006-big.jpg?r=0

028307007-big.jpg?r=0

028307009-big.jpg?r=0

028307016-big.jpg?r=0

028307017-big.jpg?r=0

028307020-big.jpg?r=0

028307022-big.jpg?r=0

028307208-big.jpg?r=0

028307212-big.jpg?r=0

028307213-big.jpg?r=0

028307215-big.jpg?r=0

028307216-big.jpg?r=0

028307219-big.jpg?r=0

028307222-big.jpg?r=0

:rolleyes:

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 113
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не мисля ,че забавянето се е дължало на езиковата барЙера с румънските състезатели - можеби най вероятно тия от УрбЪн са имали уговорка с много от каращите на Божурище да уважат и тяхната надпревара . В което не намирам нищо лошо - е ние зрителите си го отнесохме де ,но си струваше .

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от най-интересните състезания, които съм гледал :) (Ако не и най-интересното)

Ето и малко снимки от мен. В края на надпреварата, предпочетох да хвърля апарата и да се насладя на надпреварата! B)

028303886-big.jpg?r=0

028307784-big.jpg

028307785-big.jpg

028307786-big.jpg

028307787-big.jpg

028307788-big.jpg

028307789-big.jpg?r=0

028307790-big.jpg

028307791-big.jpg

  • Like 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да изкара времената на тези състезатели който взеха участие и в двете надпревари .......

пп. Иска ми се да видим каква е разликата между двете писти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите впечатления са такива, като цяло на Кондофрей са по-слаби времената. 2-3 десети при по-силните коли, при по-слабите май и с повече.

shefa на Кондофрей най-добро направи 13,8хх, на Божура 13,2хх. Но разликата е толкова голяма заради разликата в температурата си мисля. Едното време е в жега, другото рано сутринта. Ицо-М - 14,5хх на Кондьо, 14,0хх на Божура.

Широкотата и двете, както и голфа на Драгповер даваха по-добри времена на Божурище, въпреки, че там караха в жегата, на Кондофрей вече беше поразхладило. Точни цифри обаче не се сещам.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Shefa, не го видях да се пуска в неделята даже беше малко встрани от мен на трибуната. :o

За събота ли говорите или предишният Кондофрей? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз това се учудих - даже си помислих че съм му проспал старта :hilezh:

Давайте времена на участниците от двете гонки в неделяяяяя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тия от Божурище ги има постнати на всички класове без предно и дизел, ама от Кондофрей още не. А аз направо не ги помня вече, явно съм слънчасал доволно. :hilezh:

едит: Ае стягайте кошниците октомври да ходиме да правиме навалица в клас Б. Силните коли и те осират по някой старт чат пат, така че ще има забава. :D

Редактирано от jimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 5-6 човека примерно, все един ще се докОпа по-напред, колкото и да е спрел. :lol: Аве няма значение, важното е фън да става.

В тунинга ги има времената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на Кондофрей дадох в Събота 13,352сек. а на Божурище хем по хладното сутринта дадох 13,495сек. при стартове 2,277/2,250 съответно за Кондофрей и Божурище. Казват че на Кондофрей се давали по-лоши времена, но аз не мога да преценя, може би има значение колата дали е силна и на какво предаване е за да има разлика в пистите и съответно времената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Божура старта е по-добър и за това при по-голямата част от колите времената на Божура са по-добри, но при коли които дават еднакви стартове и на двете настилки времената на Кондофрей са по-добри защото е по-равна. Пистата на Божурище е с 1.5% наклон(нагорнище) а тази на Кондофрей е абсолютно равна. Също така причината на Кондофрей терминалните скорости да са по-ниски от на Божура е самата мерилка, тя показва от 5 до 7км/ч по-ниска терминална от реалната, докато на Божура и Сливен терминалните са 1:1 с тези които всеки може да си измери с достатъчно бърз GPS. Времената и на двете писти обаче са абсолютно точни с тези които си мерим и сами в колите докато караме ;)

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е доста интересна информация, ама аз така и не разбрах защо има две състезания в един ден на толкова малко разстояние едно от друго. И тук ли ще има две федерации(организации), които ще организират надпреварите. НА Кондофрей се знаеше още от юли месец, за Божурище разбрах няколко дена преди състезанието.Да се има в предвид, че зрителите са едни и не могат да ходят на по две състезания едновременно. Каква лудница ще ше да е ако сите бяха на едно. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съвпадението на датите се знаеше от много време, но никоя от страните не прояви желание нещо да се промени. Предполагам хората, които са по-навътре в кухните знаят причините. Както навсякъде в България, и в драга ще си имаме разкол на два синода... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама аз така и не разбрах защо има две състезания в един ден на толкова малко разстояние едно от друго. И

В Тунинг форума има дискусии надълго и нашироко.............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Божура старта е по-добър и за това при по-голямата част от колите времената на Божура са по-добри

А на лепилото на Кондьо какво е положението, в смисъл с нормални гуми или полуслик е зле и си трябват специални ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на лепилото на Кондьо какво е положението, в смисъл с нормални гуми или полуслик е зле и си трябват специални ли?

За лепилото си трябват гуми като на Дане за да има ефект от него. С нормални гуми или полусликове често се боксува повече на лепилото от колкото в страни на чистия коридор.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...