genttogsg Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 Днес установих следната зависимост-при натиснат педал на спирачката,изключвайки климатика педала става по "мек" и при същата приложена сила потъва(потъва е силно казано) един -два милиметра.Всичко това е при празен ход на двигателя на място,в движение го няма това или не го усещам.Та се замислих дали това е проблем?При вас как е?Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zografa Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 И при мен е абсолютно същото,хайде някой разбиращ да разясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobigot Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 и при мен е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vali_di Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 (Редактирано) Всичко е в ред. При мен е същото положение, а общото между спирачките и климатика в това положение е вакуум клапанчето свързано с вакуум маркуча към смукателните тръби и спирачният усилвател. там има един щуцер който с маркуче отива към климатика. Но какво точно става после не знам Писах в една тема на колега по същият въпрос Редактирано 15 Юли 2012 от vali_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 15 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 свързано с вакум Подозирах че са свързани и сервото "си взима сила" при спиране на климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 Хмм, дали не е заради клапана за рециркулация на въздуха? До колкото си спомням то работеше с налягане. В случая при активирането на климатика дърпа от налягането малко и вече с натискането на рек клапата ще да я активира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 точно така,за това е тоя вакум,при пускане на климатика се повишават малко оборотите ,вакума е по силен,това е и връзката със спирачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 Всъщност цялата работа е заради вакумния клапан, който спира антифриза към радиаторчето на парното докато се кара на климатик. Затова потъва малко педала при изключването му и е напълно нормално . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 16 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 при включен климатик има много консуматори на вакуума в смукателния колектор и периферията, затова имате и вакуумни резервоари, да компенсират тази липса донякъде. Не е проблем докато разликата не започне да става много сериозна, тогава значи загубата на вакуум се е задълбочила от разхерметизирани пътища някъде из системата. Провери за странно съскане в моторния отсег и ако имаш пукнат или скъсан маркуч го подмени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 16 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 пичове и аз съм забелязал че моето АБК прави някви "хватки".спирачките при различни обороти на двигателя не са еднакви.когато съм на извън градско спира перфектно но в града натискам доста по силно педала.да не говорим когато изключа от скорост.не знам нормално ли е това но със сигурност системата ми е обезвъздушена и проблема ми не е там.имам АБС но едва ли има значение.по скоро си мисля за вакума.насочете ме къде да погледна за няква авария Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 16 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 (Редактирано) Всъщност цялата работа е заради вакумния клапан, който спира антифриза към радиаторчето.Я ми обясни къде се позиционира този клапан че не се сещам Още нещо да питам! Гледал съм майстори да проверяват засмукване на въздух като пръскат с аерозол по вакум маркучите.Та с някой дезодорант дали няма да стане работата пак ? Или с газ за пълнене на запалки? Редактирано 16 Юли 2012 от genttogsg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 (Редактирано) Трябва да е на изхода на радиаторчето на парното - при мен на 100-цата се намира на това място. Иначе вакума най-лесно можеш да провериш като вадиш маркуче по маркуче и засмукваш да видиш дали има оттечка. Това с аерозолите не знам колко ще е ефикасно ако става въпрос за нацепено маркуче или повредена мембрана . Редактирано 17 Юли 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 17 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Аз такъв клапан нямам.Тези "дезодоранти",предполагам,са пълни с възпламенимо в-во и ако има смучене на въздух отнякъде,засмуква аерозола и оборотите на колата скачат веднага.Така се разбира че има нерегламентирано смучене там където си пръснал.Както и да е,разбрах че това с педала е нормално.Мерси на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Аха ясно, щом вдига оборотите след напръскването със спрея на маркуча . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване