Jump to content

Има ли връзка спирачната система и климатика


genttogsg

Recommended Posts

Днес установих следната зависимост-при натиснат педал на спирачката,изключвайки климатика педала става по "мек" и при същата приложена сила потъва(потъва е силно казано) един -два милиметра.Всичко това е при празен ход на двигателя на място,в движение го няма това или не го усещам.Та се замислих дали това е проблем?При вас как е?

Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е в ред. При мен е същото положение, а общото между спирачките и климатика в това положение е вакуум клапанчето свързано с вакуум маркуча към смукателните тръби и спирачният усилвател. там има един щуцер който с маркуче отива към климатика. Но какво точно става после не знам:stupid: Писах в една тема на колега по същият въпрос:gruebel:

Редактирано от vali_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, дали не е заради клапана за рециркулация на въздуха? До колкото си спомням то работеше с налягане. В случая при активирането на климатика дърпа от налягането малко и вече с натискането на рек клапата ще да я активира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така,за това е тоя вакум,при пускане на климатика се повишават малко оборотите ,вакума е по силен,това е и връзката със спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност цялата работа е заради вакумния клапан, който спира антифриза към радиаторчето на парното докато се кара на климатик. Затова потъва малко педала при изключването му и е напълно нормално :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при включен климатик има много консуматори на вакуума в смукателния колектор и периферията, затова имате и вакуумни резервоари, да компенсират тази липса донякъде. Не е проблем докато разликата не започне да става много сериозна, тогава значи загубата на вакуум се е задълбочила от разхерметизирани пътища някъде из системата. Провери за странно съскане в моторния отсег и ако имаш пукнат или скъсан маркуч го подмени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове и аз съм забелязал че моето АБК прави някви "хватки".спирачките при различни обороти на двигателя не са еднакви.когато съм на извън градско спира перфектно но в града натискам доста по силно педала.да не говорим когато изключа от скорост.не знам нормално ли е това но със сигурност системата ми е обезвъздушена и проблема ми не е там.имам АБС но едва ли има значение.по скоро си мисля за вакума.насочете ме къде да погледна за няква авария

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Всъщност цялата работа е заради вакумния клапан, който спира антифриза към радиаторчето.

Я ми обясни къде се позиционира този клапан че не се сещам :gruebel:

Още нещо да питам! Гледал съм майстори да проверяват засмукване на въздух като пръскат с аерозол по вакум маркучите.Та с някой дезодорант дали няма да стане работата пак :gruebel: ? Или с газ за пълнене на запалки? :hilezh::hilezh:

Редактирано от genttogsg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е на изхода на радиаторчето на парното - при мен на 100-цата се намира на това място. Иначе вакума най-лесно можеш да провериш като вадиш маркуче по маркуче и засмукваш да видиш дали има оттечка. Това с аерозолите не знам колко ще е ефикасно ако става въпрос за нацепено маркуче или повредена мембрана :nixweiss:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такъв клапан нямам.Тези "дезодоранти",предполагам,са пълни с възпламенимо в-во и ако има смучене на въздух отнякъде,засмуква аерозола и оборотите на колата скачат веднага.Така се разбира че има нерегламентирано смучене там където си пръснал.Както и да е,разбрах че това с педала е нормално.

Мерси на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ясно, щом вдига оборотите след напръскването със спрея на маркуча :gut:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...