borisoff Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Контролите на климатроника са като на следната снимка:http://imageshack.us/photo/my-images/365/15022009762th6.jpg/Възможно ли е да пусна само вентилатор без да работи компресора на климатроника? Когато натисна бутона за обдухване на предното стъкло, въздушния поток пак е все едно минаващ през климатроника, т.е. държи посочената температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 "ECON" това изкл компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisoff Публикувано 17 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Мислих си, че включва някакъв икономичен режим на компресора, а то какво правело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 извинявам се за въпроса--кога върти въздуха в купето -когато бутона за циркулация свети или не ,и ако не се лъжа когато екона свети е само вентилатор- нали така ,,,,, защото се чудя и затова карам само на ауто- разяснете моля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 (Редактирано) кога върти въздуха в купето -когато бутона за циркулация свети или не Когато бутона свети значи тогава работи..със всички копчета е така..А екона като свети компресора не работи... Редактирано 17 Юли 2012 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Колеги, вие май мразите да четете. 4-тата тема в този раздел е с качено на нея ръководство на потребителя(ако нямате на хартия с колата). Вземете ги прочетете някой основни положения. ECON изключва компресора и климатроника става вентилатор(лятото). Когато е натиснато и свети копчето за циркулация се затваря клапата дето смуче през филтъра и се върти само въздуха в купето.Тази функция се изключва сама при всеки ново запалване на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 (Редактирано) благодаря- точно всеки път това палене ме бъркаше успех еми тогава каква е разликата при включен климатроник да свити аутото или да не свети Редактирано 17 Юли 2012 от honda_plamen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 AUTO-то го прави климатроник. Без него е проЗт климатик! 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bidjito Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 И аз да се изкажа Зимата дали пак трябва да изключвам компресора, за да не ми качва разхода или? Зимата, когато Econ си е включен, колата на обикновенно парно ли бачка или?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Зимата до колкото знам не ти трябва компресора, така или иначе ползваш само отоление, а не изстудяване че да ти трябва компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Когато включите климатроника дори зимата да си го сложил на HI и не е натиснат ЕКОН климатика ще духа студено,защото компресора ще работи,за да работи само на вентилатор трябва да свети ЕКОН ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Грешка. И да свети и да не свети екон, ако си на HI ще духа топло като загрее мотора. Отделно че зимата ако е под 5 градуса навън, екон ти е включено нон-стоп, автоматично така да се каже(без да свети ламБата).С две думи - карай си на ауто без екон и зиме и лете и няма да имаш грижи. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bidjito Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Ами като е студено на вън 7-8 градуса сутрин и Econ е включен, демек не свети лампата, си ми духа топло като ми е настроен на 23 това е ясно. Въпроса ми беше по-тънък. Дали при това положение се върти тъпия компресор да ми качва разхода хаха защото до колкото знам е постоянно зацепен просто има някаква съединителна шайба, която се изключва с този Econ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Ако не знаеш да ти кажа - компресора на колите прави само студено. Топлото е от двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 (Редактирано) Ами като е студено на вън 7-8 градуса сутрин и Econ е включен, демек не свети лампата, .... Дали при това положение се върти тъпия компресор да ми качва разхода хаха ...Значи "тъпия" компресор не върти когато е активиран Econ /свети/. Само, че нещо се бъркаш с понятията вкл./изкл. на ECON. Включен (т.е.активиран) Econ е когато лампичката свети. А когато не свети е деактивирана функцията Econ или с други думи-компресора върти, с изключение на тогава когато температурата е под 5 градуса. Тогава компресора не върти защото се предполага, че няма да има нужда да охлажда. Редактирано 24 Октомври 2012 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bidjito Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Значи "тъпия" компресор не върти когато е активиран Econ /свети/. Само, че нещо се бъркаш с понятията вкл./изкл. на ECON. Включен (т.е.активиран) Econ е когато лампичката свети. А когато не свети е деактивирана функцията Econ или с други думи-компресора върти, с изключение на тогава когато температурата е под 5 градуса. Тогава компресора не върти защото се предполага, че няма да има нужда да охлажда.Може би не се изразявам достатъчно правилно, но знам как да си пусна климатрона ха ха Иначе получих отговор на въпроса ми, значи под 5 градуса сам се изключва компресора... Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване