Jump to content

Може ли? Плътен вместо денферен маховик А4 1.8т куатро


dobri 1 8 TQ

Recommended Posts

Колеги закарах си колата да ми сменят съединителя и след като я разглобиха се оказа че ми е отървал притескателния диск, феродовия си е горе долу добре имайки предвит че колата е на 16 години и това е най-вероятно оригиналния съединител. Майстора ме посъветва да си търся плътен маховик и притескателен диск от ауди 80,б4 или нещо от сорта, но да е също от куатро и диаметъра на мах. и притескателя да са 228мм като на моето, понеже вероятността да опусне новия съединител е голяма. Впрочем колата ми е ауди а4 1.8т куатро и е със чип, но нищо друго не е правено по нея. Та може ли да каже някой какво мисли по този проблем и всъщност дали е възможно да се направи такава (трансплантация) така казано :) Спешно ми е ако може някой да помага!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже феродовия не е много износен а ние очаквахме да е отървал той поради липса на феродо. Майстора ми каза че е опуснал притескателния и има голяма вероятност като сложа новия комплект съединител да отърве отново затова ме посъветва да пробвам да направя така със платен маховик и притескател от нещо друго и с коване на керамика на моя феродов диск. Та това ми е мисълта дали може да се направи това нещо или ще се вкарам в някой филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавй с глупости, ако е наред маховика слагай феродов+притискателен+лагер. Щом си с чип е нормално по-бързо да ти заминава съединителя. Има разни варианти да се сложи по-голям, но е доста скъпо начинание. Виж в тунинг раздела - там има доста изписано.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и на мен изобщо не ми се занимава със разни такива изпълнения понеже съм купил комплект феродо+притескател+лагер ЛУК. Но малко се притесних днес сьс този факт че е опуснал притескателния диск и за това се допитвам какво е възможно да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе става ли тази смяна със платен маховик от някой друг модел ауди на а4 1.8т просто за информация питам някой ако може да каже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става. После имаш драми с вибрации, тампони на мотор, скоростна кутия- това му е 'другата' работа на демпферния маховик- да ги гаси вибрациите.

Питай майстора- за смяна ли е маховика- ано не, да ти събира колата, ако да- теглиш чертата имаш ли 800 лв за маховик и решаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Става. После имаш драми с вибрации, тампони на мотор, скоростна кутия

И да добавя - изкривени ламели на притискателния диск. И даже "колегата" имаше нахалството да ми звъни непрекъснато да му подменям притискателният диск след 15 месеца при положение, че това, което направи не подлежи на никакви претенции защото е нерегламентиран ремонт. :rotcol::stupid:

Винаги са ме възмущавали човешката дебилщина и нахалство!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресе на празен ход и при потегляне. Иначе не се кефя на майстори дето се правят на много умни, щом Ханс го е сметнал ,че трябва да е с демпферен маховик, значи така трябва да е!Немците не правят неща ей така да ги има, винаги има известен смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...