dobri 1 8 TQ Публикувано 22 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2012 Колеги закарах си колата да ми сменят съединителя и след като я разглобиха се оказа че ми е отървал притескателния диск, феродовия си е горе долу добре имайки предвит че колата е на 16 години и това е най-вероятно оригиналния съединител. Майстора ме посъветва да си търся плътен маховик и притескателен диск от ауди 80,б4 или нещо от сорта, но да е също от куатро и диаметъра на мах. и притескателя да са 228мм като на моето, понеже вероятността да опусне новия съединител е голяма. Впрочем колата ми е ауди а4 1.8т куатро и е със чип, но нищо друго не е правено по нея. Та може ли да каже някой какво мисли по този проблем и всъщност дали е възможно да се направи такава (трансплантация) така казано Спешно ми е ако може някой да помага!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2012 Щом само притискателя и "феродото" са за смяна, защо търсиш маховик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri 1 8 TQ Публикувано 22 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2012 Понеже феродовия не е много износен а ние очаквахме да е отървал той поради липса на феродо. Майстора ми каза че е опуснал притескателния и има голяма вероятност като сложа новия комплект съединител да отърве отново затова ме посъветва да пробвам да направя така със платен маховик и притескател от нещо друго и с коване на керамика на моя феродов диск. Та това ми е мисълта дали може да се направи това нещо или ще се вкарам в някой филм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2012 Не се занимавй с глупости, ако е наред маховика слагай феродов+притискателен+лагер. Щом си с чип е нормално по-бързо да ти заминава съединителя. Има разни варианти да се сложи по-голям, но е доста скъпо начинание. Виж в тунинг раздела - там има доста изписано. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri 1 8 TQ Публикувано 22 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2012 Ами и на мен изобщо не ми се занимава със разни такива изпълнения понеже съм купил комплект феродо+притескател+лагер ЛУК. Но малко се притесних днес сьс този факт че е опуснал притескателния диск и за това се допитвам какво е възможно да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri 1 8 TQ Публикувано 23 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2012 А иначе става ли тази смяна със платен маховик от някой друг модел ауди на а4 1.8т просто за информация питам някой ако може да каже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 23 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2012 Става. После имаш драми с вибрации, тампони на мотор, скоростна кутия- това му е 'другата' работа на демпферния маховик- да ги гаси вибрациите.Питай майстора- за смяна ли е маховика- ано не, да ти събира колата, ако да- теглиш чертата имаш ли 800 лв за маховик и решаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenero7709 Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 А как се разбира денфера заминал ли е или не . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Става. После имаш драми с вибрации, тампони на мотор, скоростна кутияИ да добавя - изкривени ламели на притискателния диск. И даже "колегата" имаше нахалството да ми звъни непрекъснато да му подменям притискателният диск след 15 месеца при положение, че това, което направи не подлежи на никакви претенции защото е нерегламентиран ремонт. Винаги са ме възмущавали човешката дебилщина и нахалство! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Тресе на празен ход и при потегляне. Иначе не се кефя на майстори дето се правят на много умни, щом Ханс го е сметнал ,че трябва да е с демпферен маховик, значи така трябва да е!Немците не правят неща ей така да ги има, винаги има известен смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване