Jump to content

AUDI A4 B5 информация


Recommended Posts

Здравейте, нов съм в този форум и се надявам да съм пуснал темата в правилния раздел.Иска да си купя Ауди А4 B5.Има една подробност: Искам да я купя на лизинг, защото нямам възможност да извадя цялата сума на куп.

Знам че някой Авто-къщи предлагат такава услуга.Моля някой ако знае такива или може да препоръча, ще съм благодарен да сподели.За град София става въпрос.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен.

Ако нямаш да извадиш 3-4 хил. лева на куп за една такава не особенно "сполучлива" кола и искаш лизинг то това не е колата за теб. Има поне 3-4 неща които са напълно потенциален риск за този автомобил да се счупят и ще те торпилират за поне две "месечни" вноски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... не особенно "сполучлива" кола ...

Кое не е сполучливо? Аз мисля, че е много здрав автомобил. Като гледам другите от тези години какви гробове са...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например окачване, интериор, като цяло има два сполучливи мотора 1.8Т и 1.9TDI и дотам.

Единственото заради което човек би могъл да се замисли е куатрото.

За човек с тънък бюджет може да му се случат дотс разплакващи неща, ако разбира се иска да кара безопасен автомобил.

Малко коли могат да изгледжат по-измъчено от А4Б5 като е леко позанемарено.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Куатрото компенсира всички минуси на такъв автомобил :flehan:

Каквато и кола да си вземе човека все ще трябва да налива пари в нея.

Това, че иска да е на лизинг не означава, че няма да я поддържа добре.

Доколкото си спомням има една автокъща мартиауто в карс.бг, в която ми направи впечатление, че предлагат добре изглеждащи Б5-ци и ги дават на лизинг, но не съм ходил да ги гледам на живо и не мога да гарантирам за качество :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например окачване, интериор, като цяло има два сполучливи мотора 1.8Т и 1.9TDI и дотам.

Единственото заради което човек би могъл да се замисли е куатрото.

За човек с тънък бюджет може да му се случат дотс разплакващи неща, ако разбира се иска да кара безопасен автомобил.

Малко коли могат да изгледжат по-измъчено от А4Б5 като е леко позанемарено.

Не си прав.

Незнам какво имаш предвид сполучлив интериор?Мойта е фейслифт и вътре е по хубава от половината Б6-ци който се продават.

А аз до момента съм и навъртял около 80к.Преди това кой знае колко са я карали.

Окачването също - сменяно е преди 50к и всичко си е наред.

По-скоро малко коли изглеждат по-измъчено от Б6 когато е позанемарено.

Наистина трябва да се внимава но чак пък толкова..

Взима си 1.8 бензин ако няма някакви "спортни" изисквания и си кара..

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко коли могат да изгледжат по-измъчено от А4Б5 като е леко позанемарено.

Kaто например японска бангия с ламарини дебели като вестник и табло от 1952 г.

По темата, модела е много масов, има много резервни части и по моргите и по магазините. Подготви се за редовна смяна на нещо по окачването ( по около 100-на лв на година при 15-20 х.км пробег, образно казано). Задължително покарай колата 15-20 минути и след това и направи компютърна диагностика. Другото е тест ходова част. Избягвай двигателите 2,5 тди и 1,6

Редактирано от martinich
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaто например японска бангия с ламарини дебели като вестник и табло от 1952 г.

С риск да ме накажат управниците във форума ама не се сдържах буахахахаха :lol::hilezh::respekt::hilezh:

Редактирано от MAPTO7007
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaто например японска бангия с ламарини дебели като вестник и табло от 1952 г.

Следващия път като дойде обгазяването вземи си сложи противогаза че почваш да пишеш глупости.

Какво точно му е толкова велико на модела, скапания салон дето бикновенно причлича вътре като че са живяли стадо орки, люпещите се бутони, изгорелите FIS-ове. Това само при интериора. При окачването евала че ауди откриха независимото задно окачване на 2WD автомобилите 30 години след японските бангии, яко напредничави ще дойдат само дето сбъркаха малко матерялите и броя на безумните носачи (за кола в този клас).

Двигателите също са красота както казах освен 1.8Т и 1.9TDi другото е посредствено.

Тънката ламарина пази от дъжд толкова колкото и дебелата, но за сметка на това осигурява едни 1-2/100 литра надолу в разхода вместо да местя още 300 кила безмислена ламарина. Също така за градски условия при скорости до 80 км/ч не е и толкова шумна

Редактирано от PESHO OT MARS
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път като дойде обгазяването вземи си сложи противогаза че почваш да пишеш глупости.

Какво точно му е толкова велико на модела, скапания салон дето бикновенно причлича вътре като че са живяли стадо орки, люпещите се бутони, изгорелите FIS-ове. Това само при интериора.

Двигателите също са красота както казах освен 1.8Т и 1.9TDi другото е посредствено.

Или не си имал такава кола или незнам , може би почваш да пиеш от рано.

За ФИС-а си прав , може би е горе долу така изгарят често.

За салона и копчетата пак ще повторя че не си прав.

За окачването ти споменах в предишния пост , само мога да доуточня че е афтърмаркет , купувано от колега от форума (муфталчо).

За двигателите - всеки сам си преценява какво му се кара.

Това което гледаш ти по сайтовете няма нищо общо с коли който се гледат както си трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Карай си цвичката и не мъчи баката, куха чибурашко. Ако някой се намери да те пита за нея тогава вземай отношение. Аудита от началото на 90-те още се движат по пътищата за разлика от отдавна изгнилите, безлични, японски еднодневки.

Да се возиш в това:

1319853300_270456521_1-Larawan-ng--Honda-Civic-1996.jpg

и да твърдиш, че това

5a.jpg

e кофти интериор е меко казано извратено.

Редактирано от martinich
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудитата от началото на 90-те се движат още за разлика от погърметините след 95-то лето.

Вие не четете ли какво пише автора на темата A4B5 на изплащане :steinigung::steinigung:

Тоя коптор дето е на цената на 4 хубави гуми на изплащане, какво точно очаквате да си купи сигурно някое супер запазено уникално Ауди ли?

Я вижте колко колко е средната цена на А4 малко над 3000 лева. То Цвичката дето е три категории по-надолу като клас и е от същите години струва толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно защо никой не пита за цвичка. :hilezh: Айде оривай се и стига пълни темата с глупости.

Аудитата от началото на 90-те се движат още за разлика от погърметините след 95-то лето.

Да беше дошъл на сбора да видиш кои бяха повече.

поне не монтира разни "фешън" даунпайпове мейТ ин РуССи гофрирана тръба стил кюнец за "пернишко чудо":hilezh:

Аз не монтирам, монтират такива, като теб с черно под ноктите, напукани пети и дъх на кисело зеле.

Да караш цвик или Б5 е въпрос на избор и всеки има глава на раменете си за да го направи. Крайни изказвания, като на пешката, който уж е умно момче, са доста смешни.

ПП: Василе (littelred) имам една пробита ламда сонда да ти я пратя и нея да я монтираш до избушения клапан Н75, на франкещайна? :taunt:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудитата от началото на 90-те се движат още за разлика от погърметините след 95-то лето.

Колега, имам чувството, че пишеш просто така! Трябва да ти кажа, че колите на Ауди след 1986та стават все по-добри. Вярно, че В3/В4 и С4 поставиха много високо летвата по отношение на качеството и дизайна, но следващите са винаги по-добри! От личен опит ти го казвам... а кога от Хонда ще призведат кола от т.нар. "Лукс Клас"... нямам идея. Не е нужно и да ги сравняваме. Днес имам Ауди и Тойота (оригинал япоска), двете производство 2007ма. Много ми харесва Тойотката, но познай коя ми носи повече удоволствие? По друг начин се чувства човек в Ауди, МБ и БМВ - факт! Какво да си чешим езиците?

Очевидно авторът на темата иска да кара нещо по-авторитетно, а то няма как да е произведено извън Германия, ако ме разбираш.

Поздрави, с най-добри чувства!

Редактирано от Proff
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и не вярвам на очите си.

Колега Пешо ти качвал ли си се в прилично подържано А4 В5 Фейслифт (прилично изпълнение откъм оборудване) за да твърдиш подобни небивалици и чак да убеждаваш в тях с писанията си :gruebel::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък от Б5 само хубово съм видял, супер здрава кола с много приятен интериор като е прилична модификация и запазена, незнам дали имам снимки някъде на моето да пусна за сравнение. Иначе темата е малко объркана ама верно ли сложихте интериора на Б5 до тоя на цвика!?

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета не се карайте, и не спорете за хонда и Ауди - ясно е кое е по доброто.Мерси за мненията които дадохте.Аз пари имам, мислех да я взема на изплащане защото имам много други разходи но реших направо да извадя парите.

1,6 - 101 коня или 1,8 125 коня искам да взема.

Вярно дизела гори по малко - но не знам в какво състояние ще бъде.Не ми се прави ремонт да дизелов двигател.Не че бенза може да е здрав но ще му направя тест и сервиз задължително преди това - ако продавача не иска значи му има нещо - лек ден му пожелавам и отивам на др. място - избор има.Газ категорично не искам също.Кажете си мненията моля.

Относно окачването - чух че може да се счупи... Ок гадно е но не е голям проблем за 600 лв знам откъде да си купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калехон добре си се ориентирал с окачването. Повече от пет години карам а4 1,8 125 кончета. Проблема с окачването не е фрапантен. Но може да бъде ако се слагат яките ментета, но оригиналното струва повече от колата.

Това което може да ти е от помощ е че моторите са без турбо, отпада това главоболие, но и и кефа от ускорението също. Не че на моето му харесвам ускорението, но на 1,6 си е зле. Ако обаче обичаш да караш в колоната и не ти се изпреварва, то това е колата. Според всички майстори с които съм говорил колата се поддава много на монтаж на метан или газ. Тук отбелязвам че повече от пет години карам само на бенз. Колата върви сравнително добре като я вкараш над 3000 оборота. Проблема идва като някой пред теб кара със 100-110 и ти нямаш много място да го изпревариш. За това ще я сменям - но не я продавам - друг ще я ползва. Е ако предложищ цена която ще си купиш някоя фейслифтка може и да я дам убавицата :lol: . Препоръчвам да си вземеш фейслифтова а4 1,8Т, казват че върви доста, пише че от нула до сто е 8,6с. За куатро не мога да дам съвет но натам отивам аз.

Разхода градско варира от 10,5 - 12,5, последното го дават по книга. Дълъг път 6,5-7,5, последното е при доста мачкане и с климатик. Помисли си за дизел там икономията е по голяма, все пак трябва да си над 15к годишно. Дизеляците дават впечатление че набират по яко, докато бенза трябва да го вкараш в обороти. На големия проблем който съм имал с колата е че климата влиза в сервизен режим, оправя се с ВАГКОМ от правилния майстор - Жоро, срещу Пирогов, за 30 сек, време, тук в провинциалния град питат какво е това. Проблема идва от вече остаряли дунапрени на калпите на парното и някакви моторчета. Въпреки че и трябва повече време си прави 205 което реално може би е 195 км в час. Ако имаш конкретни въпроси питай, че стана много дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калехон добре си се ориентирал с окачването. Повече от пет години карам а4 1,8 125 кончета. Проблема с окачването не е фрапантен. Но може да бъде ако се слагат яките ментета, но оригиналното струва повече от колата.

Това което може да ти е от помощ е че моторите са без турбо, отпада това главоболие, но и и кефа от ускорението също. Не че на моето му харесвам ускорението, но на 1,6 си е зле. Ако обаче обичаш да караш в колоната и не ти се изпреварва, то това е колата. Според всички майстори с които съм говорил колата се поддава много на монтаж на метан или газ. Тук отбелязвам че повече от пет години карам само на бенз. Колата върви сравнително добре като я вкараш над 3000 оборота. Проблема идва като някой пред теб кара със 100-110 и ти нямаш много място да го изпревариш. За това ще я сменям - но не я продавам - друг ще я ползва. Е ако предложищ цена която ще си купиш някоя фейслифтка може и да я дам убавицата :lol: . Препоръчвам да си вземеш фейслифтова а4 1,8Т, казват че върви доста, пише че от нула до сто е 8,6с. За куатро не мога да дам съвет но натам отивам аз.

Разхода градско варира от 10,5 - 12,5, последното го дават по книга. Дълъг път 6,5-7,5, последното е при доста мачкане и с климатик. Помисли си за дизел там икономията е по голяма, все пак трябва да си над 15к годишно. Дизеляците дават впечатление че набират по яко, докато бенза трябва да го вкараш в обороти. На големия проблем който съм имал с колата е че климата влиза в сервизен режим, оправя се с ВАГКОМ от правилния майстор - Жоро, срещу Пирогов, за 30 сек, време, тук в провинциалния град питат какво е това. Проблема идва от вече остаряли дунапрени на калпите на парното и някакви моторчета. Въпреки че и трябва повече време си прави 205 което реално може би е 195 км в час. Ако имаш конкретни въпроси питай, че стана много дълго.

Здрасти.Мерси за изчерпателното мнение.Ами аз съм начинаещ шофьор нямам много опит така че не ми трябва много бърза кола по принцип, още се уча така да се каже.На дизел съм много навит но съм чувал че може да има проблеми.Вярно ли е това? Някакви съвети при покупката кое какво да гледам как да разбера дали и има нещо (и за бенз и за дизел)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам съвет за бензина, за дизела съм сигурен че във форума имам много инфо. Все пак те ориентирам отново към фейслифта на А4 Б5, мотора на бензи ти е 1,8Т, много хора го слага до куатро задължително, при куатро прибавяш още литър на сто километра, казват че си струва, така мисля и аз, ако не ти стигат пари за фейсова, взимай преди това, пак е по-добра кола от конкурентие. Ако правиш повече от 15к на година, можеби дизела е за теб. Ако ли не взимай бензин, мятай го на газ или метан/имам приятел на 1,6 на метан, той е много доволен и му е много евтино, аз не бих бил доволен/. На бензин като запалиш колата ако на място ти играят оборотите, това е дросел клапа, обикновено е нужно само почистване, коеото не е никак скъпо, не бързай да сменяш каквото и да е. Задължително нищо че колата е за 3000 карай на диагностика. Това ще ти спести нерви. Ако имаш 6к се мятай на фейслифтовата. За дизел 1,9 110кс мисля че беше, друго не взимай, разхода там ти е 7,5 градско, в малък град, дълъг до 4,5 може да паднеш особено ако не си с тежък крак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията.Най-вероятно ще взема бензинка 125 или 101 на каквото попадна в добро състояние :) Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва 1.6.Не върви и харчи колкото 1.8

Търси 1.8Т или 1.9ТДИ , или 1.8 въпреки че и там разхода е същия като 1.8т , но пък имаш една идея по-скъпи ремонти ако стане нещо.

Общо взето НикиН ти е обяснил точно и ясно нещата , с изключение на разсъжденията за окачването.И на разхода на 1.9ТДИ.

В София зимата градско разхода е около 8.5/9 , извънградско аз под 6 немога да я сваля (сигурно може ако караш с 110).

Общо взето харесваш си няколко коли и взимаш най-запазената , била тя 1.8 , 1.8т или 1.9тди.

2.5 и 1.6 не

2.6 и 2.8 също стават но не мисля че за първа кола ти трябва някой от 2та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...