Jump to content

Audi A4 1.8T QUATTRO


Recommended Posts

Много хубава тема! Трябва всички да си направим изводи! Ето защо не е хубаво да чертаем най-черните краски тук и да плашим хората... цената и била малка, цвета на бронята бил в друг нюанс, копчетата изтрити, била "италиянка", душегуб, малък душегуби и т.н. :hilezh: Всичко е късмет! Трябваше просто да му кажем на човека: "В най-лошия случай - това, това и това, и ще ти струва максимум - еди колко си!" BTW има колеги, които са го направили, ама други... Той си бърка в джоба, мисли и решава. Колата изглежда много добре, даже перфектно... Не знам колко е струвала със скъсания ремък, но сигурно е била много добра оферта! :steinigung:

Карай колега, ако е писано да е твоя... само ти го чувстваш и е без значение цената! :zustimm:

Редактирано от Proff
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Търговеца не е мазохист, да пести при такъв елементарен ремонт от некадърен майстор или кофти гарнитура, защото при грешка и хайде сваляй на ново и прави двойни разходи и губи време...

С лекота се случва. Зависи при какви обстоятелства е скъсан ремъка.

Разкажи ми...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търговеца не е мазохист, да пести при такъв елементарен ремонт от некадърен майстор или кофти гарнитура, защото при грешка и хайде сваляй на ново и прави двойни разходи и губи време...

"Търговецът" е много вероятно да е мангаУ от шуменските села, който да е поверил ремонта на бабалъка си - всепризнат в околията майстор, на когото навремето нито един Москвич не се е опрял. :hilezh:

И за 200-300 лева за части и един коч подарък на майстора да са "ремонтирали" колата. :hilezh:

Не знам всъщност, лаламе си тука, а колата може да не е чак толкова лоша - по снимките обаче е трудно да се определи.

А под задрал цилиндър имах предвид, ако буталата толкова юнашки се срещнат с клапаните, че те се счупят, паднат в цилиндрите и направят мазало. :wall:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ще намеря блока от скъсан ремък. Клапаните се чупят и набиват в главата, буталата и стените на цилиндрите.

За два бона да се смени двигател и да се регистрира в КАТ - не си заслужава мъките....

Явно в случая колата не претърпяла сериозна повреда - примерно е възможно по време на палене да скъса шпонка и после ремък, което просто да угаси колата. Случи ли се на високи обороти последствията са непредвидими и зависят много от усета на шофьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...