Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Серго , индикатора нагоре и надолу никога не мига, когато паля колата (като спихна възглавницата донапомпваше - ясно). Моята седи цяла нощ на която степен я оставя без промяна. По едно време си мислех, че съм изключил автоматичният режим, но не. Когато я карам по магистрала сама си слиза на първа и съответно при спиране на втора. Единственото което чувам, като я загася - изпуска въздух за една секунда и повече не мърда. Според теб има ли някаква промяна в настройките през годините, моята е 2005.

Поздрави!

Сега след като прегледах приложените ръководства,горе долу разбрах- ощетен съм откъм лампички, нямам индикатор на конзолата MAN и може би нямам паркинг ниво, затова не се качва на 3 когато е загасена, явно карам по тъповат екземпляр или както се казва СЪБРАХМЕ СЕ!!!

Редактирано от svetto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Серго , индикатора нагоре и надолу никога не мига, когато паля колата (като спихна възглавницата донапомпваше - ясно). Моята седи цяла нощ на която степен я оставя без промяна. По едно време си мислех, че съм изключил автоматичният режим, но не. Когато я карам по магистрала сама си слиза на първа и съответно при спиране на втора. Единственото което чувам, като я загася - изпуска въздух за една секунда и повече не мърда. Според теб има ли някаква промяна в настройките през годините, моята е 2005.

Поздрави!

Сега след като прегледах приложените ръководства,горе долу разбрах- ощетен съм откъм лампички, нямам индикатор на конзолата MAN и може би нямам паркинг ниво, затова не се качва на 3 когато е загасена, явно карам по тъповат екземпляр или както се казва СЪБРАХМЕ СЕ!!!

И при мен липсва лампа за MAN още не съм я разучил, но сега експериментирам.Оставил съм я най-горе (4-та степен) и вече 1 час не е мръднала.

Друго което пробвах е да задържах за 5сек двата бутона за регулиране на долу / на горе.Светнаха двата зелени диода на бутоните както и на таблото индикацията за помпане.

Но това става само колата като е на място, тръгна ли в движение всичко угасва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... нагоре и надолу никога не мига, когато паля колата ...

Поздрави!

... както се казва СЪБРАХМЕ СЕ!!!...

Здрасти Светльо. ами при мен не се качваше също... но като смених компресора и релето - взе да го прави точно както е описано в книжката. като изгасиш, за 1 секунда се чува да изпуска нещо отзад ляво (там е разпределителня блок). явно се намества тогава. няма начин да не си я забелязал в този случай: когато имаш пихнала възглавница, отваряш вратата (това е първия сигнал който подава колата да излезе от standy режим) да се върне в позиция, в която си я оставил... но при мен се получаваше така когато беше спукана едната: оставям я на 3та, сутринта я заварвам клюмнала, отварям вратата а тя се намества на 1ва или 2ра (тогава се заблуждавах, че е някакъв клапан, нали се вдига :-)) т.е. не й стига въздуха (който е в бутилката) да я намести както трябва. за мигането след като я запалиш = случва се когато примерно я натовариш изгасена и тогава запалиш колата. тогава помпи за няколко секунди (мига нагоре, все едно ти си го натиснал) и се намества на ниво в което си го оставил..

е наистина се СЪБРАХМЕ... :-) колегата Георги Маринов да добави нещо ако съм изтървал... :-)

Серго ,...Според теб има ли някаква промяна в настройките през годините, моята е 2005.

...

не знам, но има 2 блока за управление. Той и колегата Александров в началото на темата го написа... иначе при мен няма MAN (както е в книжката), а LEVEL. и е 2001.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да пуснеме нова тема, че тука много се отклонихме. Ще се опитам да разуча в кой раздел.

то за нашите коли е в 100 / А6 раздел като гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на тази веждите са метални. Не знам дали разбрахте, но в началото питах за друг екземпляр (произведена за Италия), а на тази попаднах случайно и мо допадна много повече. Абе с две думи, голям кеф...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа лига! :zustimm:

Благодаря за подкрепата, колеги.

Имам друг въпрос: Автомата дали случайно не е самообучаващ се? Някъде нещо ми се мерна по върпоса, но не съм сигурен.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Абе с две думи, голям кеф...

Важното ти да си доволен :-) пак, само добри емоции.. вярвам зимата ще ги имаш предостатъчно :-).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата е адаптивен, стандартен типтроник от това поколение със стотина програми според типа на шофиране - направи рязко изпреварване с кикдаун и върни рязко газта - би трябвало да не вдига предавка, а да те държи в обороти за моторната спирачка

ПС

Хубава машина :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само полирай фаровете и става страшна кукла, моторчето се нуждае от почистване на AIR MASS METER, или както там се води дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Смятам в петък да я разходим до Боровец да видим дали е удобна за извънградско - предполагам отговора де, но все пак да видим.

Другото е, че засега ме учудва с разхода, бях се подготвил за 14-15/100. Вярно, че я карам леко, но все пак е странно как е под каталожния градски разход. Другият вариант е да не са верни данните в catalog-auto.ru.

Сега се сещам и нещо друго да попитам - от вътрешната страна на задна лява гума има един протектор, който пази може би маркучи и компресор/бутилка. Нормално ли е тази малка кора да създава впечатление, че виси леко. Например сравнено с другата страна, където такава кора няма. Вчера докато я мих на автомивката го забелязах. Наведох се и опипах кората, изглежда здрава и добре захваната.

Само полирай фаровете и става страшна кукла, моторчето се нуждае от почистване на AIR MASS METER, или както там се води дебитомера.

Да, правилно си забелязал - първата задача ми е полирането на фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Сега се сещам и нещо друго да попитам - от вътрешната страна на задна лява гума има един протектор, който пази може би маркучи и компресор/бутилка. Нормално ли е тази малка кора да създава впечатление, че виси леко...

ако е нещо като гумени ленти една върху друга. то при мен са от двете страни. точно за това е - предпазва от удари от камъни и неравности, отвежда снега надолу...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е нещо като гумени ленти една върху друга. то при мен са от двете страни. точно за това е - предпазва от удари от камъни и неравности, отвежда снега надолу...

Ами да, нещо като кора формована в приблизително триъгълна форма и с хриле по средата или пък напластени слоеве гума, не мога съвзем точно да определя. Казвам, че създава впечатление, че виси, защото няма с какво да я сравня от другата страна (където може би липсва).

Ще взема в обедната почивка да я вдигна догоре и да снимам въпросния протектор и така ще го изкоментираме по-адекватно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпаднала е, и аз имам от двете страни.Във форума има един пич, нещо чисти отвътре, фарове лупи, полира. Мисля да се пробвам, отзивите са много добри.

На старото лупите така се бъгнаха, че светеха колкото да ме виждат отсреща. Аз нищо не виждах вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей да го снимаш колега...

на страница 33 от http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_241.pdf го има описано... от двете страни е...

Stone impact protection for transverse links - защита от камъни...

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, знаеш слушам те

то не е за фаровете :-)... за протектора на Александров. да не го снима... на страница 33 го има изобразено за какво е и какво представлява. някоя морга - ще си намери. има в карса няколко такива... в софия са 3-4 май бяха...

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей...

О, точно това е и стои по същия начин леко насочено надолу. Благодаря, Серго. Ако наистина е от двете страни, ще трябва да си сложа липсващото отдясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да се извиня на колега AALEXANDROV че му се натресох в темата но да споделя още впечатления и открити проблеми по колата.Снощи си кодирах централното да се заключват вратите над 15км.

Опитах да кодирам и фаровете да се включват автоматично но нямам такъв модул.Ако ми остане време ще го проуча какво представлява и дали може да се прехвърли.

Иначе ми е заминал компресора на климатика и сега търся от някъде че не издържа.Другото нямам мигачи само аварийни, един колега каза че е имал такъв случай сменява се релето зад бутона на аварийните и всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...