kockoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Не колега няма увеличение,просто си следва естествения ход надолу,както при без направляваща.Досега съм изминал 58км.и мога да кажа че колата се държи някак си по стегнато и като че ли по твърдо...До пристигането на новите възглавници ще карам с тези/балоните са здрави-само са стари/,да видим какво ще се получи,засега очакванията ми са надхвърлени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 а защо направляващата втулка не стига чак догоре и да се захваща за пръстена където е стегната възглавницата на новите А8ци на Кю7ците на Скласите всички са така ти защо си го оставил така?според мен първото място от където ще се пръсне е там горе където си снимал че се издува как е стациониран този направляващ пръстен?такак като е в момента той се движи заедно с възглавницата или греша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) а защо направляващата втулка не стига чак догоре и да се захваща за пръстена където е стегната възглавницата.... не става ли затворено отдвете страни така? нали трябва да има ход, то така все едно заваряваш и няма как да се движи нагоре надолу. с маншон и горе би трябвало. не знам. но пък и гледам тези от 2рото поколение - и те са свободни горе. т.е. както kockoo го е направил. http://www.arnottindustries.com/part_AUDI_yid17_pid124.html само не знам дали не влизат камъчета горе? особено като измиеш подкалниците? kockoo - сподели. не се ли събира нещо там? особено както в изкривено горе. Редактирано 7 Септември 2012 от Cepro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) Извивката е поради тази причина-да не се задържат разни боклуци и т.н.+избягване от впиване на метала в гумата.Балона напълно и плътно се затваря около направляващата,дори и на положение 1.В горния си край трябва да е отворено,поради внезапни напежения в балона например влизаш с 80 в дупка-въздуха вътре в балона рязко се свива и тогава изпуска в атмосферата.на Q7 са ми по същия начин,а икато се поразрових се оказа че и на новото поколение Aллроад е по същия начин,W.tuareg,L.Rover,Porshe,Mercedes...Новите балони които смятам да сложа от Аrnott също са така изработени...А и да не забравяме това е само опит-проучване и то напълно безплатно от ваша страна,аз за сега съм доволен от поведението на автомобила.Карам в града на 3 положение,утре ще пътувам до Сандански и ще кажа как е поведението на колата... Редактирано 7 Септември 2012 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) Когато отгоре е стегнато възглавницата се движи вътре а маншона отдолу се слага за да се предпази от камъчета и тем подобни неща които биха предизвикали спукване на възглавницата а така направено не виждам някъкъв смисъл от цялото нещоА това че на Q7 A8 и другите които изброи са така направени можем да поспорим защото съм сменил хич да не 20бр и не съм видял нито едно такова изпълнение отворено отгоре винаги направляващата теъба е стационирана към корпуса Редактирано 7 Септември 2012 от rabotnika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Щом производителите са ги усъвършенствали по този начин, сигурно има причина.Все пак те провеждат сериозни и дълги изследвания и имат подробни наблюдения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Явно си има начини за предпазването им.А някои може ли да каже какъв е този амортисьор? http://i238.photobucket.com/albums/ff285/ricam78/Allroad/100_0002.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) Явно си има начини за предпазването им.А някои може ли да каже какъв е този амортисьор? http://i238.photobucket.com/albums/ff285/ricam78/Allroad/100_0002.jpgАрнот модификация на 1 серия техни балони,преди излизането официално на 2серия.Когато отгоре е стегнато възглавницата се движи вътре а маншона отдолу се слага за да се предпази от камъчета и тем подобни неща които биха предизвикали спукване на възглавницата а така направено не виждам някъкъв смисъл от цялото нещоА това че на Q7 A8 и другите които изброи са така направени можем да поспорим защото съм сменил хич да не 20бр и не съм видял нито едно такова изпълнение отворено отгоре винаги направляващата теъба е стационирана към корпусаТези са сложени при мен +Това е на туарегА така изглеждат нови на Аllroad...На А8 знам че са капсоловани в алуминиев кожух-не съм отварял такива...Колегата Маринов може да каже подлежат ли на ремонт или не...Аз нямам опит с на А8. Редактирано 7 Септември 2012 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Ето че и на Q7 ина тоарега който показваш тръбата пак е стационирана независимо дали като на А8 или като от снимките но е хваната за корпуса и е независима от възглавницата което при твоя вариянт е плаващо и според мен не върши никъква работа освен да стиска възглавницата и да я втвърдява излишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) Кое е плаващо колега че не разбрах???Темата я подхванах имаме опитно зайче,така че кажи си мнението кое те притеснява и какво може да се направи още...За инфо положението на направляващата не се променя.т.е.балона се движи вътре в направляващата. Редактирано 7 Септември 2012 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Ето че и на Q7 ина тоарега който показваш тръбата пак е стационирана независимо дали като на А8 или като от снимките но е хваната за корпуса и е независима от възглавницата което при твоя вариянт е плаващо и според мен не върши никъква работа освен да стиска възглавницата и да я втвърдява излишноКолега,знаеш ли колко е диаметъра на нова възглавница и колко е твърда при напомване с ??? от компресора.Още малко инфо.Оставих колата на положение 4 за близо 3,5часа не е мръднала/стари балони/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Би могъл да им пръснеш малко смазка в долната част, да не се трият в маншона.Щом новите са така, значи е по-добре, вероятно ги предпазва от много прегъване и не се пропукват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) Според мен тръбата която си сложил трябва да се фиксира в горния си край дали твърдо директно към корпуса там където е стегната възглавницата или по начина по който си показъл на снимки Захващането от снимките е направено за самонагаждане на водещата тръба защото ако обърнеш внимание ще забележиш че възглавницата най горе и най долу не е успоредна а в горната си част е леко наклонена но това се забелязва предимно на канал като я вдигнеш на крик трудно ще намериш разлика Аз лично съм решил преди зимата да си изработя такива водещи тръби но трябва да измисля фиксирането горе към фланеца Някой може ли да каже нормалния диаметър на сравнително нови възглавници За да се запази возията на колата водещата тръба трябва да е с малко по голям диаметър за да има къде да се разширява възглавницата но не трябва да се прекалява с хлабината може би милиметър два е достатъчно Редактирано 7 Септември 2012 от rabotnika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Да може,зависи само от кой производител са.Оригинални те са леко конусовидни.Не сам пробвал само Арнот и следващите ще бъдат такива...След тяхната проба мога да кажа кои и колко издържат в км.Според мен колега може да се покрие изцяло балона и е лесно постижимо,просто ще ги сменяш по често/балоните/...При първоначалните ми проби с ПВЦ тръби се получаваха разни неща/вече обясних какви/.При вдигната догоре тръба още на излизането ми от гаража се цепна,до този вариант сам стигнал след доста проби и ровене.Общия размер на направляващата също е от значение...маншона също... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) Аз лично нищо не разбрах нито от снимката нито от това което написа Кое се е цепнало на излизане от гаража?Маншона кое му е от значение че не ми е ясно като той служи само и единствено да предпазва от прах и камъчки възглавницата от значение е само дължината муИ защо ще сменям по често възглавници пак не ми стана ясно Редактирано 7 Септември 2012 от rabotnika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) Аз нищо не сгрявам от това което си говорите.В крайна сметка това на снимката от линка които дадох какво е?Спирам да спама в тази тема скоро ще имам така в раздел проекти и там ще си задавам въпросчетата. Редактирано 7 Септември 2012 от Karaboichev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Задай си въпроса как работи като цало в.окачванеНа тази снимка ми е първия опит с метална тръба и различни размери от сегашната направляващаОпитвам се да предотвратя ето товаА относно маншона трябва да се разтегля приблизително колкото балона.т.е.от 0-1-2-3-4 и естествено да пази от боклуци и кал За сега толкова утре като се прибера ще пиша за резултатите от 200км.пробег.А вие колеги коментирайте и давайте идеи.Лека вечерP.S.Относно предишната снимка това са орг.ръкави от завода дължина800/85-горе/80долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 ако ми остане време утре ще се разровя да видя дали имам останал някой амортисьор и ще срежа и снимам направляващата защото нещо не можем да се разберем явнонаправляващата служи само и единственно да не се претоварва възглавнизата/да не се издува при дупки повече от колкото може/ нищо че се казва направляваща какво ще и направлява на възглавницата?сгвки по възглавницата винаги ще има те са неизбежниименно заради това и казах по горе че диаметъра на направляващата тръба трябва да е малко по голям от възглавницата за да има накъде да се разширява поне малко ако в твоя случай тръбата е плътно по възглавницата ще се пръскат възглавници като за световно защото тръбата я стяга и мястото и за разширение остава само в горния край където ти не си я захванал и там се получава най голямо натоварване и съответно гърми или се цепи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 На една от снимките ми се привидя, че "ръкавите" са от нещо като материя, която леко се разтегля?Нямам опит с въздушното окачване, но като машинен инженер по образование ми е интересна темата и за това се обаждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 Аз нищо не сгрявам от това което си говорите.В крайна сметка това на снимката от линка които дадох какво е?Спирам да спама в тази тема скоро ще имам така в раздел проекти и там ще си задавам въпросчетата.Вече ти отговорих колега каквое:амортисьор Bilstein и Въздушен балон ArnottНа една от снимките ми се привидя, че "ръкавите" са от нещо като материя, която леко се разтегля?Нямам опит с въздушното окачване, но като машинен инженер по образование ми е интересна темата и за това се обаждам.да,колега разтеглят се.както писах в началото тези балони на които правя опити са станали 127мм в диаметър от 85ако ми остане време утре ще се разровя да видя дали имам останал някой амортисьор и ще срежа и снимам направляващата защото нещо не можем да се разберем явнонаправляващата служи само и единственно да не се претоварва възглавнизата/да не се издува при дупки повече от колкото може/ нищо че се казва направляваща какво ще и направлява на възглавницата?сгвки по възглавницата винаги ще има те са неизбежниименно заради това и казах по горе че диаметъра на направляващата тръба трябва да е малко по голям от възглавницата за да има накъде да се разширява поне малко ако в твоя случай тръбата е плътно по възглавницата ще се пръскат възглавници като за световно защото тръбата я стяга и мястото и за разширение остава само в горния край където ти не си я захванал и там се получава най голямо натоварване и съответно гърми или се цепиАми колега,аз с това започнах още в началото обясних. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Здравейте,колегиКакто обещах след пробега колата се държа изключително добре.Единственото което забелязах е че,по-бавно се спуска отпред/закъснение около3-4сек./,иначе никакви проблеми все едно са нови балони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Добре де след като изяснихте въпроса с балоните.Аз да си задам един от моите въпроси понеже моя Allroad няма Сurse Сontrol та се чудя дали ще се размина само с друго лосче (от А6 примерно) или хамалогията е доста по-голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) Слагаш лостче с окабеляването и го активираш в Ваг ком Редактирано 11 Септември 2012 от rabotnika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Някъде във форума го имаше описано, ама като не се сещам къде! (гинкобилоба трябва да взимам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daskal4e Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 здр аз малко ако мога да се отклоня от темата имам allroad 2.5 тди с ра4ни скорости и бавни от 1 седмица запо4наха да ми се вклу4ват бавните в движение но не винаги примерно като спирам натискам саиденитела и се здеистват ужас ако може някои да помогне мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване