Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Не колега няма увеличение,просто си следва естествения ход надолу,както при без направляваща.

Досега съм изминал 58км.и мога да кажа че колата се държи някак си по стегнато и като че ли по твърдо...

До пристигането на новите възглавници ще карам с тези/балоните са здрави-само са стари/,да видим какво ще се получи,засега очакванията ми са надхвърлени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

а защо направляващата втулка не стига чак догоре и да се захваща за пръстена където е стегната възглавницата на новите А8ци на Кю7ците на Скласите всички са така ти защо си го оставил така?

според мен първото място от където ще се пръсне е там горе където си снимал че се издува

как е стациониран този направляващ пръстен?

такак като е в момента той се движи заедно с възглавницата или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо направляващата втулка не стига чак догоре и да се захваща за пръстена където е стегната възглавницата....

не става ли затворено отдвете страни така? нали трябва да има ход, то така все едно заваряваш и няма как да се движи нагоре надолу. с маншон и горе би трябвало. не знам. но пък и гледам тези от 2рото поколение - и те са свободни горе. т.е. както kockoo го е направил.

http://www.arnottindustries.com/part_AUDI_yid17_pid124.html

само не знам дали не влизат камъчета горе? особено като измиеш подкалниците? kockoo - сподели. не се ли събира нещо там? особено както в изкривено горе.

post-54151-0-30133500-1347014754_thumb.j

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извивката е поради тази причина-да не се задържат разни боклуци и т.н.+избягване от впиване на метала в гумата.Балона напълно и плътно се затваря около направляващата,дори и на положение 1.В горния си край трябва да е отворено,поради внезапни напежения в балона например влизаш с 80 в дупка-въздуха вътре в балона рязко се свива и тогава изпуска в атмосферата.на Q7 са ми по същия начин,а икато се поразрових се оказа че и на новото поколение Aллроад е по същия начин,W.tuareg,L.Rover,Porshe,Mercedes...

Новите балони които смятам да сложа от Аrnott също са така изработени...

А и да не забравяме това е само опит-проучване и то напълно безплатно от ваша страна,аз за сега съм доволен от поведението на автомобила.

Карам в града на 3 положение,утре ще пътувам до Сандански и ще кажа как е поведението на колата...

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато отгоре е стегнато възглавницата се движи вътре а маншона отдолу се слага за да се предпази от камъчета и тем подобни неща които биха предизвикали спукване на възглавницата а така направено не виждам някъкъв смисъл от цялото нещо

А това че на Q7 A8 и другите които изброи са така направени можем да поспорим защото съм сменил хич да не 20бр и не съм видял нито едно такова изпълнение отворено отгоре винаги направляващата теъба е стационирана към корпуса

Редактирано от rabotnika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом производителите са ги усъвършенствали по този начин, сигурно има причина.

Все пак те провеждат сериозни и дълги изследвания и имат подробни наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си има начини за предпазването им.

А някои може ли да каже какъв е този амортисьор?

http://i238.photobucket.com/albums/ff285/ricam78/Allroad/100_0002.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си има начини за предпазването им.

А някои може ли да каже какъв е този амортисьор?

http://i238.photobucket.com/albums/ff285/ricam78/Allroad/100_0002.jpg

Арнот модификация на 1 серия техни балони,преди излизането официално на 2серия.

Когато отгоре е стегнато възглавницата се движи вътре а маншона отдолу се слага за да се предпази от камъчета и тем подобни неща които биха предизвикали спукване на възглавницата а така направено не виждам някъкъв смисъл от цялото нещо

А това че на Q7 A8 и другите които изброи са така направени можем да поспорим защото съм сменил хич да не 20бр и не съм видял нито едно такова изпълнение отворено отгоре винаги направляващата теъба е стационирана към корпуса

Тези са сложени при мен +

Това е на туарег

А така изглеждат нови на Аllroad...

На А8 знам че са капсоловани в алуминиев кожух-не съм отварял такива...

Колегата Маринов може да каже подлежат ли на ремонт или не...Аз нямам опит с на А8.

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето че и на Q7 ина тоарега който показваш тръбата пак е стационирана независимо дали като на А8 или като от снимките но е хваната за корпуса и е независима от възглавницата което при твоя вариянт е плаващо и според мен не върши никъква работа освен да стиска възглавницата и да я втвърдява излишно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е плаващо колега че не разбрах???

Темата я подхванах имаме опитно зайче,така че кажи си мнението кое те притеснява и какво може да се направи още...

За инфо положението на направляващата не се променя.т.е.балона се движи вътре в направляващата.

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето че и на Q7 ина тоарега който показваш тръбата пак е стационирана независимо дали като на А8 или като от снимките но е хваната за корпуса и е независима от възглавницата което при твоя вариянт е плаващо и според мен не върши никъква работа освен да стиска възглавницата и да я втвърдява излишно

Колега,знаеш ли колко е диаметъра на нова възглавница и колко е твърда при напомване с ??? от компресора.

Още малко инфо.Оставих колата на положение 4 за близо 3,5часа не е мръднала/стари балони/ :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би могъл да им пръснеш малко смазка в долната част, да не се трият в маншона.

Щом новите са така, значи е по-добре, вероятно ги предпазва от много прегъване и не се пропукват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тръбата която си сложил трябва да се фиксира в горния си край дали твърдо директно към корпуса там където е стегната възглавницата или по начина по който си показъл на снимки

Захващането от снимките е направено за самонагаждане на водещата тръба защото ако обърнеш внимание ще забележиш че възглавницата най горе и най долу не е успоредна а в горната си част е леко наклонена но това се забелязва предимно на канал като я вдигнеш на крик трудно ще намериш разлика

Аз лично съм решил преди зимата да си изработя такива водещи тръби но трябва да измисля фиксирането горе към фланеца

Някой може ли да каже нормалния диаметър на сравнително нови възглавници

За да се запази возията на колата водещата тръба трябва да е с малко по голям диаметър за да има къде да се разширява възглавницата но не трябва да се прекалява с хлабината може би милиметър два е достатъчно

Редактирано от rabotnika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може,зависи само от кой производител са.

Оригинални те са леко конусовидни.Не сам пробвал само Арнот и следващите ще бъдат такива...

След тяхната проба мога да кажа кои и колко издържат в км.

Според мен колега може да се покрие изцяло балона и е лесно постижимо,просто ще ги сменяш по често/балоните/...

При първоначалните ми проби с ПВЦ тръби се получаваха разни неща/вече обясних какви/.При вдигната догоре тръба още на излизането ми от гаража се цепна,

до този вариант сам стигнал след доста проби и ровене.Общия размер на направляващата също е от значение...маншона също...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично нищо не разбрах нито от снимката нито от това което написа

Кое се е цепнало на излизане от гаража?

Маншона кое му е от значение че не ми е ясно като той служи само и единствено да предпазва от прах и камъчки възглавницата от значение е само дължината му

И защо ще сменям по често възглавници пак не ми стана ясно

Редактирано от rabotnika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо не сгрявам от това което си говорите.В крайна сметка това на снимката от линка които дадох какво е?

Спирам да спама в тази тема скоро ще имам така в раздел проекти и там ще си задавам въпросчетата.

Редактирано от Karaboichev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задай си въпроса как работи като цало в.окачване

На тази снимка ми е първия опит с метална тръба и различни размери от сегашната направляваща

Опитвам се да предотвратя ето това

А относно маншона трябва да се разтегля приблизително колкото балона.т.е.от 0-1-2-3-4 и естествено да пази от боклуци и кал :rolleyes: За сега толкова утре като се прибера ще пиша за резултатите от 200км.пробег.

А вие колеги коментирайте и давайте идеи.

Лека вечер

P.S.Относно предишната снимка това са орг.ръкави от завода дължина800/85-горе/80долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ми остане време утре ще се разровя да видя дали имам останал някой амортисьор и ще срежа и снимам направляващата защото нещо не можем да се разберем явно

направляващата служи само и единственно да не се претоварва възглавнизата/да не се издува при дупки повече от колкото може/ нищо че се казва направляваща какво ще и направлява на възглавницата?сгвки по възглавницата винаги ще има те са неизбежни

именно заради това и казах по горе че диаметъра на направляващата тръба трябва да е малко по голям от възглавницата за да има накъде да се разширява поне малко

ако в твоя случай тръбата е плътно по възглавницата ще се пръскат възглавници като за световно защото тръбата я стяга и мястото и за разширение остава само в горния край където ти не си я захванал и там се получава най голямо натоварване и съответно гърми или се цепи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На една от снимките ми се привидя, че "ръкавите" са от нещо като материя, която леко се разтегля?

Нямам опит с въздушното окачване, но като машинен инженер по образование ми е интересна темата и за това се обаждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо не сгрявам от това което си говорите.В крайна сметка това на снимката от линка които дадох какво е?

Спирам да спама в тази тема скоро ще имам така в раздел проекти и там ще си задавам въпросчетата.

Вече ти отговорих колега каквое:амортисьор Bilstein и Въздушен балон Arnott

На една от снимките ми се привидя, че "ръкавите" са от нещо като материя, която леко се разтегля?

Нямам опит с въздушното окачване, но като машинен инженер по образование ми е интересна темата и за това се обаждам.

да,колега разтеглят се.както писах в началото тези балони на които правя опити са станали 127мм в диаметър от 85

ако ми остане време утре ще се разровя да видя дали имам останал някой амортисьор и ще срежа и снимам направляващата защото нещо не можем да се разберем явно

направляващата служи само и единственно да не се претоварва възглавнизата/да не се издува при дупки повече от колкото може/ нищо че се казва направляваща какво ще и направлява на възглавницата?сгвки по възглавницата винаги ще има те са неизбежни

именно заради това и казах по горе че диаметъра на направляващата тръба трябва да е малко по голям от възглавницата за да има накъде да се разширява поне малко

ако в твоя случай тръбата е плътно по възглавницата ще се пръскат възглавници като за световно защото тръбата я стяга и мястото и за разширение остава само в горния край където ти не си я захванал и там се получава най голямо натоварване и съответно гърми или се цепи

Ами колега,аз с това започнах още в началото обясних.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги

Както обещах след пробега колата се държа изключително добре.

Единственото което забелязах е че,по-бавно се спуска отпред/закъснение около3-4сек./,иначе никакви проблеми все едно са нови балони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де след като изяснихте въпроса с балоните.Аз да си задам един от моите въпроси понеже моя Allroad няма Сurse Сontrol та се чудя дали ще се размина само с друго лосче (от А6 примерно) или хамалогията е доста по-голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш лостче с окабеляването и го активираш в Ваг ком

Редактирано от rabotnika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здр аз малко ако мога да се отклоня от темата имам allroad 2.5 тди с ра4ни скорости и бавни от 1 седмица запо4наха да ми се вклу4ват бавните в движение но не винаги примерно като спирам натискам саиденитела и се здеистват ужас ако може някои да помогне мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...