Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Насочил съм се към нещо такова. Обявата е ориентировъчна. Какви са възможните проблеми при 2.7Т?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моторите 2.7 са 4 - AJK и AZA с 230к.с./310Nm и ARE и BES с 250 к.с./350Nm- всичките са с по два турбо нагнетителя! Всичките са с 3всмукателни и 2 изпускателни клапана,нямат разлика в диаметъра на цилиндрите но имат разлика в степента на сгъстяване 9.3 към 9.5

Запалителната система е Bosch Motronic което не е лошо просто е усложнено и скъпо за поддръжка има 3 ламбда сонди и една шепа датчици/въздух,халягане,охлаждане,гориво/за всеки 3 реда цилиндри.Когато системата е изправна разхода е 11,5-12 l,ако не драстично стига и до 20/100

Инжекторите,също при определен пробег се подменят,за авт.на старо е задължително/някой ги почистват ,но ефекта е краткотраен/.

В сравнение с дизела дори да е за пълен ремонт на главите/цената на което възлиза колкото един преден възд.балон/,тук е x2

Ще допълвам,като се сетя за още нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От разгледаните обяви до момента, никъде не видях версия на 2.7Т с 230 к.с.а и според някои каталози за авточасти са само ARE и BEX двигателите.

До момента съм шофирал предимно турбодизел с променлива геометрия, свикнал съм на нисък разход на гориво, но според прочетеното до тук с газова уредба разхода би станал близък до този на дизелов двигател. Иначе казано в цифри гоня до 15л/100км, а извънградско до 12л/100км при икономично и плавно шофиране. Идеята на тази машина в моите очи е да круйзва спокойно с комфортна возия, ако се гонят спортни илюзии, то най-подходящо би било S4 2.7Т. Държа на ръчните скорости, както заради разхода на гориво, така и заради мощността, но същевременно с тях има и един бонус - понижаващ механизъм.

Проблемът с инжекторите мисля, че е частично разрешен с монтирането и използването на газова уредба.

А сравнението с 2.5 дизел е некоретно в случая. Колкото и да е добър и здрав този мотор, през времето, в което го стопанисвахме той направи всичко възможно за да си отиде на всяка цена, преди да се самоунищожи. Равносметката след него е, че това което предоставя като надежност, мощност, икономия не си струва финансовите средства и главоболията по него. Поради тази причина вече не искам да го чувам на пред входната ми врата.

В момента за лично удовлетворение правя една съпоставка на цените на консумативите и техническата издръжка на 1.9ТДИ и 2.7Т, като е възможно да пропускам нещо и по двата двигателя, но за момента везните се накланят все повече към 2.7Т.

Кажете, ако обичате конкретни цени на тези въздушни възглавници, пробег или период на издръжливост.

 

Ето на какво попаднах току-що свързано с олроудите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това че по обявите няма,не значи че не съществуват,има и 4.2двигатели също на allroad.независимо дали е бензин или дизел икономии е мечта,купето е по-голямо-всъщност най-голямото от C5 4B и изисква мощност.Ръчните скорости има и дизели,но low range/ниската предавка,която всъщност е половинка на 1ва/ е опция'т.е.няма я в сяка кола.при автомата има програма /режим на работа който изпълнява същата функция/,но има и спортен режим .Комфорта тук е най голямото предимство на Allroad,пред всички независимо от пътя и скороста-спортен автомобил и високо пронодима машина в едно-мечта за всеки.както е казано всеки кеф има цена 1 преден въздушен балон е на цена 1200-1600лв.без труд и амортисьор.Заден 700-800лв.пробега е от 60000-100000км.'но може и 100км.зависи,има компресор пак 1000лв.,нивомери около 250-300лв.броя'всички тези неща са консуматив и ги няма в каталозите.95% от частите са само оригинал'то и за

това е скъп - това е автомобил за хора с индивидуалност и пари.като направя сравнение с Q 7 разходите ми са твърде сходни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези балони, които са алтернативи на оригиналните, как е положението с тях? Разгледах в сайта на арнот като една алтернатива и там цените бяха около 200-300$ за балон. Компресора на дали се разваля всеки ден, пъки това зависи от състоянието на останалата система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм точно с такива 2 генерация arnott,като сложиш доставка и мито при положение че закупих 4 и имах отстъпка надхвърлих 2000$.

по евтините,можеш и от бг.да ги купиш както и като моите.Компресора ...аз съм сменил 3 на моята за 200 000км.

Има и китайски,рециклирани и оригинални.всичко зависи от собственика как я поддържа.

Съветвам те да изчетеш цялата тема от до има много писано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да неговорим че трябва ида смениш цялото окачване'ценово излиза повече от allroad в лошо състояние. Ако искаш въздушно окачване има други варианти. Скоро ще пусна тема само за това с цени и промени'изчаквам тестовия период на изделията.

:gut:  :gut:  :gut:  :gut:  :gut: 

С нетърпение очаквам .

Поздрави,

Асен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

по евтините,можеш и от бг.да ги купиш както и като моите.Компресора ...аз съм сменил 3 на моята за 200 000км.

Има и китайски,рециклирани и оригинални.всичко зависи от собственика как я поддържа.

Съветвам те да изчетеш цялата тема от до има много писано.

2ра ген. са около 400$ за брой.

Честно казано, бих прескочил китайските (прекалено ниско качество) и оригиналните (неоправдано висока цена). А рециклираните е много разтегливо понятие. Компресора, защо толкова често си го сменял? А темата я прочетох, но имам някои неща, които не ми станаха ясни от нея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ  ми се пише.

 

модела е класик. няма как да се обясни.

 

Рационалното мислене <> ирационалното движение .... или бе6е обратното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами питай колега за това е този форум.компресора също е консуматив,работи почти постояно,особенно по българските пътища,колкото по хубав пътя толкова по малко работи,а и аз съм от тези дето поддържат но и мачкат.

Важното е че си харесал автомобила,хареса ли екземпляр?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че никой от хората, които са смятали колко струват балони, компресори, окачване, не си е купил Allroad! А и не бих ги посъветвал, това да слушаш дали ти работи компресора постоянно или сутрин да слизаш с линийка да мериш колата си е луда работа!  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че никой от хората, които са смятали колко струват балони, компресори, окачване, не си е купил Allroad! ...

съгласен... но пък от моя опит засега мога да вметна: за 2.5 години: балоните на Арнотт и компресора - си работят без проблеми... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой дали е успявал да подкара прибирането на огледалата при заключване с дистанционното. При мен се прибират само докато е на контакт и завъртя джойстика под ръчната. 

Опцията за вдигане и сваляне на стъклата от дистанционното е активна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че си харесал автомобила,хареса ли екземпляр?

Ами цялата идея ми тръгна от няколко проблема с Б5ицата, които не мога да открия. Реших да потърся друг автомобил от марката, който да ми допада. С5 съм имал и съм се сблъсквал с него, беше с 2.5 АФБ, за това реших да събера информация за нещо различно и показващо стил и индивидуалност. Оказа се, че търсения от мен модел съвпада с Allroad. Към момента още не съм харесал конкретен екземпляр, но определено това ще е модела и то с 2.7Т с ръчни скорости и бавен блок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро смених една от възглавниците на Арнотт. Издържа точно 2,5 години и 100,000 км. Интересното бе, че и от вътрешната страна на няколко места имаше пукнатини по гумата. По късно ще кача и снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от няколко дни имам проблем с паленето.като я оставя за по дьльг период от време-4-5 часа и не пали.прьскам малко спреи в рькава и пали веднага. а виждам и как циркулира вьздух в маркуча      някакви сьвети

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е дизелов мотор,твърде вероятно е да поема въздух от горивния филтър на самия филтър има пластмасов клапан,който се пука лесно при сваляне-поставяне.също може и от самият филтър ако си сложил по некачествен.

Направи ревизия на системата и не пали повече със спрей,разказваш играта на помпата.другото място от което може да поема въздух е вакума на самата помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Аз съм го обмислял . Малко ми е чудно тук някой дали може да го направи без да развали визията на колата ?

А този какви джанти е обадил... американска му работа :-)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моженето ще се намери кой и как не виждам нищо сложно,виж джантите са друга работа от няколко дни разглеждам различни вариации -още се чудя 18" или 19"да сложа за летни,ясно е че и дистанционни фланци трябва да сложа-и те са сложни,някой който е минавал този път да дава съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да си е мислел за нещо такова

и аз си мислех как ли ще стои, еми като го видях сега - не ми харесва, да ти кажа честно.

често си мисля обаче да си направя ремарке от 1/2 allroad (от задните врати назад). но, но... ще видим.... :-). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Предполагам ще запазиш и въздушното окачване за ремаркето :zustimm: , ако ще е гарга да е рошава.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой дали е свалял автомата при 2.5 тди. Как е по лесно свалянето, с изваждане на джигателя и кутията или само кутията има как да се извади. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в зависимост какво искаш да правиш. Ако минаваш на ръчна кутия е по-добре да свалиш и двигателя, но ако само сменяш примерно хидротрасформатор или някаква друга интервенция по кутията не е нужно да вадиш двигателя. Да знаеш че ще ти е нужен крик за кутии, че тежи 132кг.лесно се вади общо взето е само отвиване на болтове, внимание при разкрачването на куплунгите/в зависимост от поколението на кутията преди и след 2003г./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...