Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Относно ламБите какво има да гадаем тук - направи една диагностика и ще покаже какво й е.

За нивото - след като спада, най-вероятно има утечка на въздъх в някоя от възглавниците. Не съм правил рециклиране на възглавници никога, по-скоро търси варианти за нови, дори и като компромисен вариант да не са оригинални. Все пак основното, което повлиява гумата, е времето и протриването от мръсотия. Дори да успееш да рециклираш възглавницата, не вярвам да изкара много дълго. Да не говорим, че след като веднъж е дала фира, очевидно времето й е дошло и като нищо може и да гръмне.

От друга страна, карането с постоянна утечка натоварва компресора повече от необходимото, така че те съветвам да предприемеш спешни мерки.

Не можах да разбера какво те учудва, че колата има амортисьори? В смисъл има ли друг вариант? Ако ти е интересно, свали едно колело и разгледай как са комплектовани амортисьора и възглавницата. Това, което Allroad няма, за разлика от стандартните коли, са пружини - вместо тях са възглавниците.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, с кеф да си я караш! Моят съвет е да наблюдаваш дали спада и ако е така да смениш възглавницата, която изпуска. Диагностика може да се направи почти навсякъде, където се сетиш. Записваш грешките, защото на повечето места няма да могат да ти кажат за какво иде реч. Удряш едно четене с гугъл преводач. Постваш тук и ще се намери решение. Относно амортисьорите, всички имаме (нямаме пружини), по мои наблюдения никой не ги сменя и си джиткаме така! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

диагностика за изпускане на възглавница е най-лесна-вдига се колата на четвърто ниво,двигателя работи и се пръска със сапунена вода по всяка възглавница-кудето има балончета-изпуска.

поддръжката  на възглавниците е следната- пак се вдига колата на последно ниво,забърсват се,намазват се тънко с грес,или тех.вазелин-пише го в инструкция по експлоатация!

на новите колеги успех и ПИТАЙТЕ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лошото с гърменето беше, че много трудно се качва на репатрак. Колата беше Спихнала или по скоро разпльокала на асфалта. Дано не ви се случва, но ако е в град - най-добре търсете паяка на кат или общинският. Иначе пада едно лежане, дъски....., а репатрака беше много добър! Супер пичове от Плевен я вдигнаха и след един час се обадиха да я прибера - 40лв возене, 50 лв смяна на възглавница включително Ваг-Маг. Това, което разбрах от хората - обикновенно възглавницата гръмва, когато колата е спряла! Така че, чували се свистене - бързо евакуирате децата и жената!!! Тъщата се праща на фронта (подкалника), за да разузнае ситуацията!!!! :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Не мога с тебе . Спуквам се да се смея на коментарите ти . 

Огромно благодарско за помоща която ми оказа по телефона . Бях на път да побелея и оплешивея . 

Е това е Ауди - сменяш габаритна крушка за 3 лв. ремонтираш автоматична скоростна кутия ....

Мерси приятел , чакам да звъннеш като се завъртиш в София .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията ! Ще се опитам сам да диагностицирам възглавниците . Тук като се зачетох по задълбочено моята на трето ниво въобще не ще да седи на първо и второ само задържа понеже като светнат лампите за които говоря а това става всеки път и пада автоматично от трето на второ и пак да я вдигна пак пада и лампата със стрелките свети .Ако ме насочите и към някой монтьор от, който сте доволни !? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,от това което разбирам от поста ти,имаш компресор за ремонт и възглавница/и/,лампата със стрелкичките светва защото компресора изключва по температура-прегрява т.е.износен е.първо отремонтирай компресора после ще се разбере за възглавниците.предполагам знаеш че колата автоматично слиза от 3то на 2ро ниво при скорост 80км. и после си възтановява 3то ниво при падане на скоростта под 30км. за повече от 60секунди. на първо ниво слиза само при поддържане на скорост над 140км. за повече от 60 сек. а на 4то ниво можеш да караш само до скорост 30км. после пада на 3 или 2 зависимост на какво е била.

esp,abs лампите могат да светват от датчик на някое колело/разместен или отрязан/,сензора във волана и самия блок abs-но тук само диагностиката може да покаже точно!обърни се към smatik за ремонта на въздушното не знзм как работят но поне са в софия,някой от другите колеги може да те насочи  и даде мнение.

майстори по тези коли-дори официалните сервизи не искат да пипат/в бг.разбира се/,моята сам я правя но аз с това се занимавам,но съм твърде далеч за да ти помогна.успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Пак благодаря за съветите ! За различните скорости и вдигането и качването ми е известно че колата сама се вдига и се смъква . Сам едва ли ли ще се справя с правилната диагностика . Ще ги проверя smatik ще пиша после как сме се справили .

Нещо не намирам нищo за smatik в интернет . Някаква по точна информация ако имате ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Благодаря за съдействието .

Колеги за лампите дето ми светват ми казаха че имало някакъв датчик във волана който е възможно да го прави . Някой дали се е сблъсквал с него ? И както писах по-нагоре рейката ми се е разтракала дали тя е причината според вас ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Колеги за лампите дето ми светват ми казаха че имало някакъв датчик във волана ... Някой дали се е сблъсквал с него .... 

е пак аз :-) 

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=135886&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще споделя моя опит с въздушните възглавници. Карам ауди А8 Д3, от около 2 години и една сутрин го намерих легнало на предна, дясна гума. Бях чувал за рециклиране на въздушни възглавниции, но не знаех нищо за това. В интернет попаднах на фирмата, за която говорите www.smatic.net . След като говорих с тях по телефона подробно ми разясниха работата на въздушното окачване. Оказа се, че ауди А8 Д3 има 4 амортисьора с въздушни възглавници, всеки един от тях, а диагностиката дали има спукана или е изгорял компресора (по-често срещаните проблеми) е елементарна с нужната диагностика и става за 5 мин. Обясниха ми, че има рециклиране чрез смяна на гумата и чрез лепене на вече спуканата гума. В случая с лепенето доста от хората се лъжат и после остават разочаровани и те не го практикуват. Направиха ми диагностика и се оказа, че имам спукана предна, дясна възглавница. Рециклираха я за 450 лв. и вече 4 месеца карам без проблеми. Имам гаранция 1 година, но се надявам да издържи повече.. :) Първоначално ми се стори скъпичко, но когато проверих цената на нов в сайта на колегата, който пише в тази тема, www.въздушни-възглавници.com направо се уплаших (въпреки, че цената е сравнително добра), струва колкото 1/4 от колата ми.. Оказа се, че е така, защото въздушните възглавници на Ауди са капсуловани заедно с амортисьора и се продават само заедно. Не знам дали и в случая с Allroad е така. Надявам се, че успях да внеса малко разяснения и да Ви бъда полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Allroad C5 не е така - възглавницата с чашките е делима от амортисьора.

Разликата е, че при A8 D3 системата е адаптивно въздушно окачване, а при Allroad C5 е пневматично, т.е. има възможност за регулиране само по височина, не и задаване и изпълнение на режими "комфорт", "динамичен" и т.н.

Това в случай на излизане от строя на възглавницата е голям плюс сравнено с колите, при които тя е заедно с амортисьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нашият случай мисля, че разликата в цената на рециклирането и нова възглавница е в рамките на един резервоар нафта. В тази връзка, лично на мен ми е по-удобно да си я возя в багажника и когато шашна мирното население някъде в Републиката, да я сменя. При мен издържа 80000 км, но колата е постоянно на път, използва се за офис и микробус. В общи линии - не и е лесно! Въпреки, че не познавам на живо колегата (който ме снабдява с пиротехниката), някак си му имам доверие и не мисля неща от типа - " Тия са, ква гума ми сложиха! Дали не се прее...х!"

 

Това е лично мнение! Не искам по този начин, да ангажирам и да споря с някой по този въпрос.

 

Поздрави и успешна седмица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Ходих в smatik и направихме диагностика . С възглавниците нямам проблем и ми казаха че "най-вероятно проблема ми идва от разпределителя . Не съм правил нищо по въпроса още най-малкото защото самия той е 730 лв оригинален намерих го и на по-ниски цени но как да е . За лампите ми казаха че имам запушване на тръби и клапан свързан с тях . Изчистих тръбите и смених клапана за който става дума забравих му е името . Но лампите пак си светят . 

 

И пак да си задам въпроса в движение светват лампите ESP и ABS след тях светва и лампата за адаптивното окачване която  не изгасва докато не загася двигателя . ESP и ABS загасват след секунди и пак светват и гаснат от време на време докато светят звука на двигателя се променя малко (малко повече ръмжи) и може би губя и мощност. Ходих на още две различни диагностики при частници м/у временно и всеки ми казва съвсем различни неща като повечето са остави колата и 2-3 хиляди лева и ела след седмица което е несериозно според мен . Единия ми каза че и компресора е заминал друг ми казва че ABS-са е за ремонт всички са измамници . Например за въпросните тръби и клапана ми искаха 200лв труд и клапана 250-300лв а моите момчета ми взеха 50лв труд и клапана го намерих немски за 150 като има и китайски по 100лв. разликата е много сериозна .

 

А също някой дали се сблъсквал с този разпределител на въздушните потоци ? Става въпрос че според "диагностиците" в него би могло да попадне боклуче което да запушва определен клапан и да дава грешна информация на компютъра . Сега чакам за поредната "диагностика" от проверен специалист уж та ще пиша какво става тия дни . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте,

Колеги имам следния проблем: Преди 3 дни лампичката за нивото ми светна и не изгася.Пробвах сменя нивата от 1-во до 4-то,(само единия ден не искаше за да ги сменя,натискам копчето и нищо, за период около 2-3 часа но после пак си ги сменяше).Закачиха ми я в един сервиз и ми казаха че ми дава грешка задния десен сензор за ниво.Огледах го не е откачен, на мястото си е. Въпроса ми е може ли нещо да се бара(ремонтира) по сензора или нов. И от къде и на каква цена се намират.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай номера на грешката.

нов е около 100 евро

махаш гумата,търсиш жълто-червено кабелче /това е захранването на нивомера/работи на 5волта,често самия кабел се чупи буквално от времето става твърд,търси на изхода от алуминиевата тръбичка през колято минават кабелите там се чупят най- често.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах гумата, извадих буксата на нивомера и огледах кабелите(от буксата до металната тръбичка) три са на брой и са добре.

Има ли други които мога да огледам и къде точно се намират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама измери ли дали има 5волта?

търси не откъм буксата а от купето,кабела може да е прекъснал без да се е скъсала външната изолация,точно където свършва алуминиевата тръбичка,НО това е при условие че нямаш 5волта!

Самия нивомер може да се ремонтира,стига да не са нарушени пистите по платката,по късно ще постна снимка в другият ми компютър са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Измерих, има 5 волта.Свалих нивомера и отворих капачето, отгоре върху платката се вижда едно черно сребристо петно(наподобява на изгорено) което се пада върху два от вътрешните кръгове(кръглите писти).Незнам каква е причината за появата на това петно.Дали ще стане ако се пробва да се възстановят засегнатите писти? И още нещо, как се вади платката?- имам предвид захваната ли е(споена) за някаде или е поставена така?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за нов си колега,платката е 3слойна,и все пак позачисти хубаво с корселин,платката се вади лесно,пращам ти инструкция с снимков материал на ЛС.

Ако има много протрити писти направо нов!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Почистих с корселин и петното изчезна.От горната страна пистите и вразките кам буксата са ОК но от долна страна незнам тъй като не съм я извадил още.Страх ме е да напана платката да не се пукне.

Иначе грешката която дава е: 00775 - Level sensor rear right (G77)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравеите, от скоро когато тръгвам се чува странен звук все едно че задържа леко и като мина 30-40 км/h спира и всичко си е ОК , и понякога като завия до краи се чува мн странен звук може би реика, каре  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявай колега,не можеш ли да бъдеш малко по-специфичен относно проблема/и/,стърже на метал,трудно тръгва ли?

само предполагам,но модела страда от задържане на предни спирачни апарати,и когато отпускат се чува едно специфично хлопване на метал о метал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но модела страда от задържане на предни спирачни апарати...

колега, моя десния утре ще го разглабям... пак след 1 година ми направи този номер и задържа... почистване предполагам му е лекът? или имаш нещо друго впредвид? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...