hamann26 Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Здравейте имам а8 д2 4,2 и идеята ми е колата да има по агресивен звук и визия. Какво ви е мнението да монтирам 2 гърнета с по 2-ва исхода или едно гърне на местото на оригиналното и накрайници.Приемам идеи и предложения.Поздрави.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Внимавай да не я направиш неприятна за возене особено на дълго ако има монотонен шум е много неприятно ще те цепи главата яко :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 18 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 И аз не искам да бучи а да има хубав звук като я натисна а на нормални обороти да не се чува. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Имаш ли катализатори? Пробвал ли си без тях как ще е звукът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 19 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Нямам катализатори на тяхно място имам резонаторни тръби кадърно монтирани искам да сменя крайното гърне и да изкарам 2-двойни накрайника.Каде в софия могат дами збъднат желанието?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 колегата зефс има опит - поне за градско е постигнал чудесен звук, за извън не знам как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 23 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Препоръчайте ми сервиз в софия.Кадето могат да ми дадат идеи и съответно да ми збъднат желанието.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 OVERDRIVE става ма на каква цена незнам :gruebel:/> ХЕЕД в кв. Надежда също могат да ти направат квото пойскаш или да ти дадът идей :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Идеи много, ма не вършат работа.Средното ти гърне трябва да остане иначе става кошмар.Задно без средно дава лош звук.Чувал съм много добър звук идващ от подходящо задно гърне. Хем има звук, хем не гърми и не припуква при много газ. Гърнето беше Ромулос, дошло от дивия прогнил Запад.Иначе оставаш по средно гърне и изкарваш тръби отзад.На предишната бях със средно, което беше на мястото си, а задното преживя тежка операция, разкости се, изкорми се и вътре се огънаха и скриха 2 тръби. След това гърнето се сглоби.На тази кола съм само със средно гърне, сложено на мястото на задното. Нищо друго. Нямам и катализатори. Мисля да върна гърнето по средата на мястото си, и отзад да сложа бившето си (оперирано) гърне, което сега ме чака в една морга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Аз искам не да трещи и да гарми а дасе чува корав хубав звук и не много сирен но искам и 4 траби да старчат отзад.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Този двигател не произвежда "корав, хубав звук".Задно салто от място да направиш, звукът нещо му куца. Не достигат кубици, вероятно или нещо свързано с формата на изпускателния колектор. 4 траби да старчат отзад.Няма къде да сложиш гърне за десните тръби и ще седи като Опел с 4 накрайника. Там ти е акумулатора. Освен да срежеш легена за акумулатора и да го преместиш нагоре, за да има място за гърне. Нали се сещаш, че като погледнеш колата отзад, оргиналното гърне виси отляво като куфар, а отдясно ще е празно и става смях. Там има и една защитна кора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 С една дума да си карам колата и дане се разправям с глупости.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Тебе хем те боли, хем те сърби !?!На тоя мотор се махат всички кат-ове, пускат се от хедърсите 2 тръби на по 63,5ммПо средата се слага проходен резонатор на тоя размер, отзад - същотоИ хем ще имаш повече повер, хем ще къртиш умивалника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Че ме сърби сърбиме ама все още неме боли и зада избегна болката се допитвам до форума с тия твои траби ти лично чувал ли си звук от такъв експеримент? Аз не разбирам и затова питам. Ще имам предвит и твоето предложение.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Звукът съм го чувал, но няма как да ти го преразкажа съвсем точно.До високите обороти си звучи леко басово, осмак. Във високите се получава хубавото мъркане.Изходящата система се освобождава, двигателя се разтоварва.Но нали знаеш, че всичко струва пари.Но си заслужава, определено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 (Редактирано) Съветвам те да е направиш с фланци за да можеш да е качваш и сваляш по всяко време.Така описана от Stoil системата ще ти струва около 1000лв. Редактирано 24 Август 2012 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Без пари и мама на тате не даваВажното е ефекта да е наистина добър че с оригиналната генерация неможеш да разбереш 4-6-8 цилиндъра ри е освен ако нея подкапашSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johndaniels Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 А ако се сложи нещо такова дали няма да има ефект в америката на тяхните осмаци си ги слагат и може да се изключва и включва по всяко време, дразни те някой, натискаш копчето и се чува рев на старта, искаш по спокойно, хоп затваряш клапата, мисля че ги слагат преди последните гърнета, задължително след ламбда сондите... http://www.ebay.co.uk/itm/QTP-Electronic-Exhaust-Cutout-Bypass-Valve-3-5-/190714420440?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c67771cd8#ht_1890wt_1031 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 За първи път виждам такава джажа.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johndaniels Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 ето и клип, аз също се замислям за моето ауди дали да сложа при мен трябват две клапи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 само не ми казвайте, че някой сериозно му допада тая глупостто да беше голф двойка, ама ние май за 8 цилиндров мотор говорехме, а и за качествени и реални неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 тва от клипчето повече прилича на драгстер не на 8-мак най много да те спрът от движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Август 2012 Доклад Share Публикувано 25 Август 2012 Разгледах доста клипчета с тази джаджа.Прави впечатление, че поставена твърде близо до двигателя не е добра идея.Дори поставена по-назад ефекта от нея ще е по-скоро неприятен.Нали гоните плътен звук?Той не се постига с директно отваряне на изпускателната система, трябва да се оберат доста дразнеши честоти преди да излезе хубавият звук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Август 2012 Доклад Share Публикувано 25 Август 2012 Защо да има лош звук точно тоя двигател? Незнам какви са точно разликите, но едно S6 наскоро ми напълни душата какъв звук му бяха докарали - плътен басов звук, но без бучене и на обороти си се усеща като сериозен мотор без грам да дразни. Звук доста подобен на рс6 фабрично, но по-добър според мен. По едно време заради единия звук се бях приготвил да взимам такава кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 26 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Днеска се видях с един приятел купил си е същата осмица самоче пипана в германия. Звука и е уникален на обороти несе чува че работи и като я изцепи доста ме накефи интересното е че е с джанти от бентли за първи пат виждам такава интервенц тия дни ще я вдигнем да видиме дали е с цяла сменена генерация или само последното гърне. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване