Jump to content

Подобряване на визия и звука на 4,2


hamann26

Recommended Posts

Здравейте имам а8 д2 4,2 и идеята ми е колата да има по агресивен звук и визия. Какво ви е мнението да монтирам 2 гърнета с по 2-ва исхода или едно гърне на местото на оригиналното и накрайници.

Приемам идеи и предложения.

Поздрави.:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай да не я направиш неприятна за возене особено на дълго ако има монотонен шум е много неприятно ще те цепи главата яко :zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам катализатори на тяхно място имам резонаторни тръби кадърно монтирани искам да сменя крайното гърне и да изкарам 2-двойни накрайника.

Каде в софия могат дами збъднат желанието?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата зефс има опит - поне за градско е постигнал чудесен звук, за извън не знам как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеи много, ма не вършат работа.

Средното ти гърне трябва да остане иначе става кошмар.

Задно без средно дава лош звук.

Чувал съм много добър звук идващ от подходящо задно гърне. Хем има звук, хем не гърми и не припуква при много газ. Гърнето беше Ромулос, дошло от дивия прогнил Запад.

Иначе оставаш по средно гърне и изкарваш тръби отзад.

На предишната бях със средно, което беше на мястото си, а задното преживя тежка операция, разкости се, изкорми се и вътре се огънаха и скриха 2 тръби. След това гърнето се сглоби.

На тази кола съм само със средно гърне, сложено на мястото на задното. Нищо друго. Нямам и катализатори. Мисля да върна гърнето по средата на мястото си, и отзад да сложа бившето си (оперирано) гърне, което сега ме чака в една морга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам не да трещи и да гарми а дасе чува корав хубав звук и не много сирен но искам и 4 траби да старчат отзад.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател не произвежда "корав, хубав звук".

Задно салто от място да направиш, звукът нещо му куца. Не достигат кубици, вероятно или нещо свързано с формата на изпускателния колектор.

4 траби да старчат отзад.

Няма къде да сложиш гърне за десните тръби и ще седи като Опел с 4 накрайника. Там ти е акумулатора. Освен да срежеш легена за акумулатора и да го преместиш нагоре, за да има място за гърне. Нали се сещаш, че като погледнеш колата отзад, оргиналното гърне виси отляво като куфар, а отдясно ще е празно и става смях. Там има и една защитна кора.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе хем те боли, хем те сърби !?!

На тоя мотор се махат всички кат-ове, пускат се от хедърсите 2 тръби на по 63,5мм

По средата се слага проходен резонатор на тоя размер, отзад - същото

И хем ще имаш повече повер, хем ще къртиш умивалника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ме сърби сърбиме ама все още неме боли и зада избегна болката се допитвам до форума с тия твои траби ти лично чувал ли си звук от такъв експеримент? Аз не разбирам и затова питам. Ще имам предвит и твоето предложение.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звукът съм го чувал, но няма как да ти го преразкажа съвсем точно.

До високите обороти си звучи леко басово, осмак. Във високите се получава хубавото мъркане.

Изходящата система се освобождава, двигателя се разтоварва.

Но нали знаеш, че всичко струва пари.

Но си заслужава, определено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да е направиш с фланци за да можеш да е качваш и сваляш по всяко време.

Така описана от Stoil системата ще ти струва около 1000лв.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без пари и мама на тате не дава:D

Важното е ефекта да е наистина добър че с оригиналната генерация неможеш да разбереш 4-6-8 цилиндъра ри е освен ако нея подкапаш:P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако се сложи нещо такова дали няма да има ефект в америката на тяхните осмаци си ги слагат и може да се изключва и включва по всяко време, дразни те някой, натискаш копчето и се чува рев на старта, искаш по спокойно, хоп затваряш клапата, мисля че ги слагат преди последните гърнета, задължително след ламбда сондите...

http://www.ebay.co.uk/itm/QTP-Electronic-Exhaust-Cutout-Bypass-Valve-3-5-/190714420440?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c67771cd8#ht_1890wt_1031

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не ми казвайте, че някой сериозно му допада тая глупост

то да беше голф двойка, ама ние май за 8 цилиндров мотор говорехме, а и за качествени и реални неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах доста клипчета с тази джаджа.

Прави впечатление, че поставена твърде близо до двигателя не е добра идея.

Дори поставена по-назад ефекта от нея ще е по-скоро неприятен.

Нали гоните плътен звук?

Той не се постига с директно отваряне на изпускателната система, трябва да се оберат доста дразнеши честоти преди да излезе хубавият звук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да има лош звук точно тоя двигател? :gruebel: Незнам какви са точно разликите, но едно S6 наскоро ми напълни душата какъв звук му бяха докарали - плътен басов звук, но без бучене и на обороти си се усеща като сериозен мотор без грам да дразни. Звук доста подобен на рс6 фабрично, но по-добър според мен. По едно време заради единия звук се бях приготвил да взимам такава кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се видях с един приятел купил си е същата осмица самоче пипана в германия. Звука и е уникален на обороти несе чува че работи и като я изцепи доста ме накефи интересното е че е с джанти от бентли за първи пат виждам такава интервенц тия дни ще я вдигнем да видиме дали е с цяла сменена генерация или само последното гърне.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...