Jump to content

добавка за почистване на дюзи


plamenn

Recommended Posts

знам че има много теми по този въпрос ,но искам да попитам:колата последните дни не работи равномернно и се съмнявам за забушени дюзи и искам да попитам каква добавка бихте ми препоарачали да си взема и наи важното дали ще сварши работа .колата е ауди а6 4ф 3.0тди quatro :)

задавам този въпрос понеже от скоро сам собственика на аудито и не сам много запознат :) мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сипеш добавка, иди на диагностика (VAG-COM). Може да са ти скроили шапката, за да се метнеш на продажбата. Новите ТДИ имат доста места за издънване. Скъпите нафти си вървят уж с добавка за почистване. Пробвай да заредиш с качествена нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е трите части на темата която те интересува. Чети,има доста изписано....ама това което съм чел,че това са пиезо дюзи със определен пробег. При ремонт отиват доста парички :wall: Но има и добвка ,но верно чети,има доста матерял :zustimm:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109028&st=0&p=1651227&hl=+%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B0%20+%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0&fromsearch=1entry1651227

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128716&st=0&p=1887752&fromsearch=1entry1887752

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личния опит който имам досега, и тестовете с вагком, резултатите от които са прилежно архивирани и анализирани през последните 2 години:

Този двигател трябва да се кара само с премиум дизел (максмоушън или випауър напр.). С два три резервоара и две екскурзии до Бургас със 140 до 220 (на новите отсечки) и няма да си познаеш дюзите. После само премиум нафта и забравяш за дюзи занапред.

Добавката е частично решение и ефекта не е голям ако после колата се кара отново с евтината нафта. Добавката сваля до 8 -10 единици макс ако се третира при филтъра. Един резервоар нормална нафта връща стойностите в изходните стойности, че може и по-зле и после пак трябва добавка. Като теглиш чертата излиза по-скъпо от това да караш само с по-скъпа нафта и да се кефиш максимално на колата.

Добовка на Протек ще свърши работа. Vladi_di има такава и може да направи почистването. zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мога да направя тая процедура, да ти погледна колата с ВАГКОМ и да ти направя почистване с ПРОТЕК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Видях в нета, че Pro Tec имат няколко вида добавки

http://www.autoprofishop.de/index.php?cat=c20_Diesel.html&sort=&XTCsid=d95477c3431a935e445e5a5d41bab3a4&filter_id=1

Предполагам, че за профилактично почистване на дюзите се ползва тази

http://www.autoprofishop.de/product_info.php/info/p502_Diesel-System-Reiniger-Super-Clean.html

или тази добавка

http://www.autoprofishop.de/product_info.php/info/p506_Dieselsystemreiniger-Triple-X.html

Може ли някои запознат с добавките да сподели коя да изпробвам.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с тез добавки, че те смъкват отложените батаци по цялата система и да не стане по голям проблем.Не разчитай на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен просто ми се иска профилактично да направя почистване на дюзите, но както пише колегата петрофф, може да си създам излишни главоболия.

Предполагам, че колегите по–горе говорят за почистване на дюзите със специална апаратура и въпросната добавка.

Някои използвал ли е тези добавки? Имам предвид, добавял ли си ги е към горивото?

Дали ще си създам излишни проблеми или да пробвам смело?

Редактирано от Hacko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От редекс добавката съм доволен, има лека промяна към по пъргаво ускорение... но леко.

Обаче осезаемо празният ход е доста по равномерен и спокоен, студеният старт също.

Купувам я от Шел малката опаковка за шест лева и я комбинирам с обикновена нафта.

Двигателя е комън-рейл ама на фЯт (пса).... изкаран от магазина преди време, сега е на 140 000км.

Не ме притесняват отлагания и други защото много бързо се изразходва горивото.

Филтъра за горивото го сменям на всеки две смени на маслото (30 000 км).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...