Jump to content

Ауди 100.. или пък не?


Recommended Posts

Здравейте, бъдещи колеги :rolleyes: Твърдо съм решил да ставам собственик на Ауди 100, но не съм сигурен за колко пари, ще се намери читав модел. Не разполагам с много пари, но не искам много мощност, предпочитам комфорт и може да е малко мудно Аудито. Един монтьор ми каза, че основен ремонт на V6 ще е колкото една цяла кола на старо и това ме плаши. Та искам да питам, дали да си взема Ауди 100 или, ще остана без пари да го ремонтирам и дали ако го взема с по-малък двигател, ще ми излизат по-евтини ремонтите? Мечта ми е 100-тачката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

До колкото знам на Ауди 100 2,0 кубика 115 коня, AAD мотора е най-безобиден. Разправят се, че не вървел, купето му било тежко и т.н, но щом търсиш този модел мисля, че това е най-удачният вариант от към мотор, а и да имаш разни ремонти по двигателя определено, няма да е на цени като V6 :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам на Ауди 100 2,0 кубика 115 коня, AAD мотора е най-безобиден.

Не му препоръчвай точно тоя джуган с мерките и теглилките за регулатор на горивната смес. Защото ако ще е с механичен инжекцион е много по-добре да е бай-петкан NG/AAR.

Намери си читаво 100/А6 със АВК мотор. По-лесна и читава газификация и доволно коне за спокойно каране.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти нещо примерно. За тези пари толкова,а дори изглежда много добре колицата.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11329837401718543&f1=details

2.3 и 2.6 бензин е много хубави мотори,ама като нямаш много пари си вземи нещо такова :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11329837401718543&f1=details

2.3 и 2.6 бензин е много хубави мотори,ама като нямаш много пари си вземи нещо такова :zustimm:

Този малко неграмотен ми изглежда. Писал А4С4 отгоре, после незнам С4 да има двигател с 120 коня :steinigung: .

А какво толкова е по-скъпото на NG/AAR сравнение с който и да е мех.инжекцион AAD/ACE например. Виж при AВС-то и AAH-а има малко по-скъпички неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този малко неграмотен ми изглежда. Писал А4С4 отгоре, после незнам С4 да има двигател с 120 коня :steinigung: .

А какво толкова е по-скъпото на NG/AAR сравнение с който и да е мех.инжекцион AAD/ACE например. Виж при AВС-то и AAH-а има малко по-скъпички неща.

ами в опита си да я продаде човека писал. Даже сигурно и чип е сложил и е направил 120 коня колата :hilezh: ама иначе не изглежда лошо :gruebel:

А и обесни на човека какво е точно :АБК ,че да знае какво да гледа

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТО Я ТВОЯТА КОЛА

Това ако е АВТ наистина няма да е особенно пъргава но пък за сметка на това по-евтин двигател за поддръжка на този автомобил няма. Има и климатроник какво му плащаш. Само дето чета че 2.0 литра моноинжекцията при 100-цата е 101 к.с.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя пъргавината се измерва във ФИНИКИЙСКИ знаци :hilezh: Така поне казва Дянков и министър прецидателйя :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТО Я ТВОЯТА КОЛА

Това ако е АВТ наистина няма да е особенно пъргава но пък за сметка на това по-евтин двигател за поддръжка на този автомобил няма. Има и климатроник какво му плащаш.

Аз Ц4 с двигател 90 коня бензин не знам :hilezh: , отделно това, ако е на 96 000 ритуално ще се самоубия :steinigung: . Стреч лимузина да бе да :hilezh: , случайно продавача да е погледнал тотално прокъснатата шоф. седалка преди да напише километрите, едва ли щом виждам какви са километрите. Този махагон ...А най ме впечатли шарената облегалка на задната седалка. Другото, което е Пешо как прецени какъв е този двигател :bia: ? Единственият плюс, който виждам в тази кола е външно позапазеното купе

Редактирано от iordan0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв шанс да съм познал мотора.

Както и да е ABK е пак 2.0 литра но с EFI или казано по нашему ел. инжекция. Страда от едни тъпи дебитомери ама никаква болка за умиране не са. Може и ГИ може и обикновена газова.

Вярно сега я загледах седалката ама кой ли ти гледа километраж. Ако мотора е наред и е 2.0 моно не е лошо според мен пък и данъка ще е тънкана. Но такъв базов мотор с климатроник не ми се връзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВК при 100 или А6 е находка, камо ли пък запазена кола. Ако се намери с приемливи забележки задължително се купува. Пък 2.0 моно 101 коня е още по- голяма екзотика и се среща само в Германия....Късмет с избора, но и ААD 115 механична инжекция пак се прежалва , ако към момента на придобиване е изрядна :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Ц4 с двигател 90 коня бензин не знам :hilezh: , отделно това, ако е на 96 000 ритуално ще се самоубия :steinigung: . Стреч лимузина да бе да :hilezh: , случайно продавача да е погледнал тотално прокъснатата шоф. седалка преди да напише километрите, едва ли щом виждам какви са километрите. Този махагон ...А най ме впечатли шарената облегалка на задната седалка. Другото, което е Пешо как прецени какъв е този двигател :bia: ? Единственият плюс, който виждам в тази кола е външно позапазеното купе

Абе и аз моята като я взех и като ме питат какъв е двигателя?? Казвам им че е 1.8 а онези спорят че няма такъв двигател на това купе. Така че може да има,а седалката да му е проблема. Търси се ХУБАВА И ЕВТИНА КОЛА :hilezh:

А в мобилето видях и още няколко от Русйе коли. Да ги огледа и да види със какви двигатели са. Само да вметна че зная че 2.0 и 2.0 /16 V правят проблеми ако имат газово.Нещо със веригата на разпределителните валове :gruebel: Ама който знае да каже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правят точно толкова проблеми колкото и всеки друг мех.инжекцион, ни повече ни по-малко.

Но пак казвам като ще се набиват пари на мех.инжекция поне да е бай-петкан. Хем ще се чувства на тази кола много по-добре отколкото 2.0 или 2.0/16V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо със веригата на разпределителните валове

Та какво казваш за веригата на валовете?

Когато се обади се сменя и това е.Никаква драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та какво казваш за веригата на валовете?

Когато се обади се сменя и това е.Никаква драма.

Не съм карал такъв мотор,но имах познати които му сложиха газ и нещо се приебал. После веднага го продаде. Гледам че ти имаш,кажи си мнението :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пак казвам като ще се набиват пари на мех.инжекция поне да е бай-петкан.

Аз от моето 2.0/16V съм доволен,но нямам газова.И колата никога е нямала. :zustimm:

Има колеги от форума,които са с този мотор на А6.Имат си и куатро.Нека да кажат как се представя мотора на това купе.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да вметна, че газова не мисля да слагам, просто ме е страх да не попадна в ужасно дълги сметки с ремонти по скъп двигател. Много благодаря на всички за помощта! Тези дни ще ходя да оглеждам и като харесам директно в сервиза за преглед :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарантирам ти че ако правиш повече от 100 км. на месец още след месец ще питаш къде да си сложиш читаво газова...

П.С:още от началото каза че финансите са ти ограничени а с бензина нещата ще станат още по зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11346858394459560&f1=details

Стотак с кВадро,климатроник,10 лъчевата джанта,в добро състояние по снимки,СД,допълнителните уреди,на прилична цена,авант.

хахах сега видях,че СД-то е като моето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо бягаш от 2.6 !?

Възможно най-безпроблемният мотор на това купе !

Даже ако имах възможност 2.8 бих гледал !

Махленски приказки за скъпи ремонти !

Че ААР или АЦЕ нямат ламбда сонди и температурни датчици за една торба пари ли !?

За да ти е мирна главата, и всичко да е наред - V6 !

И забравяш за каквито и да е било механични инжекциони и разните киселяци като чуят за нещо по тоз мотор !

Да, има невероятен звук, но до там !

Скачай на АБЦ и ще видиш как няма да слезеш от него !

Както казва Ради е малко демо-модел, ама какво да се прави !

Ако бих имал възможност - на Динков телефона го знам и директно съм там !

Уви телефона го знам, ама другото го няма :hilezh:

Скачай на V6 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, бъдещи колеги :rolleyes: Твърдо съм решил да ставам собственик на Ауди 100, но не съм сигурен за колко пари, ще се намери читав модел. Не разполагам с много пари, но не искам много мощност, предпочитам комфорт и може да е малко мудно Аудито. Един монтьор ми каза, че основен ремонт на V6 ще е колкото една цяла кола на старо и това ме плаши. Та искам да питам, дали да си взема Ауди 100 или, ще остана без пари да го ремонтирам и дали ако го взема с по-малък двигател, ще ми излизат по-евтини ремонтите? Мечта ми е 100-тачката...

Трябва да започнеш с презумпцията, че това са 20 годишни коли и, че днес може всичко да и работи, утре да излязат цели няколко независими дреболии.

Цените за подръжка са субективни- аз сипах 2000 за профилактика на главите с нови всички клапани, водачи, повдигачи, гумички и гарнитури + всички датчици без нок- сензорите. За някои е безумие, за други е регулярна профилактика.

Ако си решил да похарчиш всичките си 3- 4000 лв, по- добре си купи по- нова по- евтина кола- 100- цата е порадъчно стара и си иска подръжка, независимо с кой мотор е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да 2.6 е прекрасен мотор, но си трябва винаги готовност за повече пари при необходим ремонт на глави недай боже....докато същото упражнение на 4 цилиндъра е в пъти по- евтинко :zustimm:

За едни 2500 лв. се намира нещо прилично и за около 1000 още се привежда в сносно състояние :rolleyes: ....и малко късмет трябва де.

Ама аз винаги ще взема 20 годишна 100-ца пред 12г. еко-тек Вектра примерно.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 лв минимум са ти читави предни амортисьори, независимо от мотора.

Като смениш и дискове, накладки, течности дори без обслужване на мотора си доближил 1000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 лв минимум са ти читави предни амортисьори, независимо от мотора.

Като смениш и дискове, накладки, течности дори без обслужване на мотора си доближил 1000 лв.

Е признавам това си е малко плашещо :hilezh: Но предполагам, че повечето неща като се сменят и след това няма да е през месец, през месец същите компоненти нали?! :blink: Ако повечето показатели клонят към безпаричие за мен.. лоша работа :unsure: Но ми се иска да е Ауди все пак...

Е да 2.6 е прекрасен мотор, но си трябва винаги готовност за повече пари при необходим ремонт на глави недай боже....докато същото упражнение на 4 цилиндъра е в пъти по- евтинко :zustimm:

За едни 2500 лв. се намира нещо прилично и за около 1000 още се привежда в сносно състояние :rolleyes: ....и малко късмет трябва де.

Ама аз винаги ще взема 20 годишна 100-ца пред 12г. еко-тек Вектра примерно.

А по принцип.. да питам аз, защото си нямам хал хабер чупят ли се много 100-тачките? Максимално мога да дам 4500 лв за кола, но както казах.. тази си ми е мечта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...