integrale45 Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 ЕТО Я ТВОЯТА КОЛАТова ако е АВТ наистина няма да е особенно пъргава Тая кола е австрийски или немски внос-те имат най различни версии на двигатели/дори 1Z/ и е най малко 6 цилиндъра,освен ако не е сменян мотора.Двуцевките ги слагат на куатро и 6-аците.Не съм карал такъв мотор,но имах познати които му сложиха газ и нещо се приебал. После веднага го продаде. Гледам че ти имаш,кажи си мнението Аз 4 години нямам проблем,много върви,много гори в града с куатро,но от нашите български аматьор майстори какво очакваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Одеве гледах в cars.bg едно червено комби А6 Ц4....1.8 с куатро към 4000 лв. е обявено, мисля от Германия....Проходимост на танк, с динамика на Жигула Хвърли там едно очо Този мой познат който има 2.6 го е гледал,ама каза че било дроб. Боядисвано,учукано...абе не ставало.Понеже търсил втора кола за служебна....не му се понравила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Разликата в данъка на Ц4 2.0 ААД и Ц4 2.6 АБЦ при мен е 11 лв, а гражданската със 100 лв В Русе с 2.6 АВС ,ГО е 244 лв, а данъка 136 лв=380 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 В София ГО - 286лв. и данък -150 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 15 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 а бе дерат ни като прасета за такси и глупости пък насреща нищо тук дет по бргас поне малко града преасфалтираха че си беше пълна трагедията.тия винетки нема ли ги махат вече уж 2011 сега май ще си има и винетки и за магистралите допълнително.мен тия данъци ме разсипват неможе за кола да искат 200 лв за бус 25 лв бил 82 коня смешно ми стана.гледах за нова малолитражка 370-80 лв данък щях да припадна тва е някъв изродски метод на изчисляване.иначе колегата дет се чудеше дали 80- или Ц4 несе чуди колата е Ц4 .ако искаш ела за тия пари много скопосни Б4 ще има за даване във форума.Ц4 е семейния автомобил. кат се вика мен така едно време ме плашиха че много горял големи разходи имало около него и какви ли не бани девитини.искаш ли да имаш кола а не нещо подобно винаги има разходи.каквото имаш да правиш по Б4 това има и Ц4 та някой неща са и по - евнити по окачването.смятам че след 2-та година като удариш чертата ще разбереш за какво ти говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 15 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 (Редактирано) А за дизела:имах един приятел който имаше 2.5/116 коня и беше доволен от колата,но и там разхода е мин-8 нафта извънграда.Иначе страдат от някаква шайба на коляновия вал,но като цяло е добър мотор. Ама с тези цени на нафтата Аз карам точно такава и за да ми изгори тези 8л., трябва да не падам под 160км/ч и пак няма да изгори толкова.При скорост около и до 100км/ч на между градски път 5/100 Редактирано 15 Септември 2012 от GENIUS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 15 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 Аз карам точно такава и за да ми изгори тези 8л., трябва да не падам под 160км/ч и пак няма да изгори толкова.При скорост около и до 100км/ч на между градски път 5/100 Може,не споря. Но исля че при 140 на магистралата под 6-5 л. - 7 л. няма да падне с климатика. А при цена от 2.71 са си 19 лв/100 км. нафта.А на газ -15 лв/100 км.Вече зависи колко километра се въртят на година,така че и дизела не е лош вариант,ако намери добър екземпляр. Идеята е момчето да види за какво става на въпрос и сам да прецени кое ще му е по джоба.А щом имаш такава ,му кажи къде са слабостите на този мотор. Аз зная само за някаква демферна шайба Иначе съм се возил при него и той е причината да си купя такава кола. Като видях как вози като ЛАЙНЕР от тип" роял карибеан" веднага се зарибих. И един ден я гледам,тя ме гледа на Горубляне точно на бордюра до ОМВ-то. Викам си : Ето я моята кола Само ме е яд,че няма куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horus Публикувано 15 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 Може,не споря. Но исля че при 140 на магистралата под 6-5 л. - 7 л. няма да падне с климатика. А при цена от 2.71 са си 19 лв/100 км. нафта.А на газ -15 лв/100 км.Вече зависи колко километра се въртят на година,така че и дизела не е лош вариант,ако намери добър екземпляр. Идеята е момчето да види за какво става на въпрос и сам да прецени кое ще му е по джоба.А щом имаш такава ,му кажи къде са слабостите на този мотор. Аз зная само за някаква демферна шайба Иначе съм се возил при него и той е причината да си купя такава кола. Като видях как вози като ЛАЙНЕР от тип" роял карибеан" веднага се зарибих. И един ден я гледам,тя ме гледа на Горубляне точно на бордюра до ОМВ-то. Викам си : Ето я моята кола Само ме е яд,че няма куатро Ами колата е главно за града, насам натам, но лятото, ще се ходи до черноморието и то не малко пъти. Багажника, ще е пълен все и местата, ще са заети + постоянно климатик или поне от време на време. Като и включим в сметките приятелката ми на 100 км от нас, а нея няма само лятото да я виждам, но там е по-разрешим проблема, така де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 15 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 но не искам много мощност, предпочитам комфорт и може да е малко мудно Аудито. Купи си гарсониера. Тя е много по-комфортна и не се движи.Един монтьор ми каза, че основен ремонт на V6 ще е колкото една цяла кола на старо и това ме плаши. Ако някой е правил основен ремонт на 2.6 нека да каже колко струва една кола на старо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 15 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 за слаби места не мога да кажа нищо конкретно. Всяка кола от този модел си индивидуално в зависимост от състоянието й.Лошото е, че вече са на доста годинки и трудно(почти невъзможно) се намира читава, а който притежава такава не я продава Имам допир до три такива коли(дизел) и никоя е нямала подобен проблем с демферна шайба и за момента го нямат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 15 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 Благодаря за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan.Grigorov Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 http://prikachi.com/images/77/4907077N.jpg Колега,аз продавам своята Ц4! Сам виж,как изглежда и реши дали ще има нужда от ремонти! Продавам я,защото не съм в България и скоро няма да бъда,а колата е перфектна и има автокаско до май 2013г. Ако желаеш пиши ми тук или звънни на 0888286380 - Георги! Това е баща ми,той има разрешително за продажба на колата,данъците и са платени за тази година! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване