Divko Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Имам следния проблем , като си карам в града дори и да я настъпвам колата охладителната течност си е се една и съща. Изляза ли на магистрала и особено ако и давам газ в рамките на половин част с 140км/ч примерно изчезва вода и то доста от порядъка на 1.5 литра и светва червената лампа на таблото... Долея водичка и всичко е точно. Колата не вдига повече от нормалните градуси .Интересното е че водата винаги стои в казанчето все едно на балончета по самото казанче . Също така преди време беше се събрала някаква гняс на капачката мазна , но не приличаше изобщо на масло беше жълта.Натягах всички видове скоби които видях и си мислех че се е оправило , до преди малко като карах 120 км и изчезна водата отново ..... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Същия ефект съм виждал при микропукнатина в глава - като караш в града не се напича толкова много мотора и не губи антифриз, излезеш ли извън града нещата са други. Колата се оправи след смяна на главата с друга (втора ръка)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Провери за всеки случаи троиника и ако си сигурен че при него всичко е нормално тогава се замисли за глава. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 И спукано казанче някъде, което при по-загрял мотор да изпуска... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pino Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 здравейте и от менпри мен се наблюдават същите особенности само че аз не сам сигурен дали само извън града го прави в смисъл не съм си поставил за цел да следяказаха ми да сменя капачката на разширителния съд но никакъв ефект ходих при доста майстори и сервизи всеки вдига раменетене смятат че е гарнитура или глава защото не надува маркучите не вади бял дим през ауспуха маслото си е наред колкото сложа толкова източвам няма течове което е най странното така че моля и аз за помощ ако има някой който се е сблъсквал с такъв проблем или поне е чувал да напише някой ред ще бъда безкрайно благодарен/и да не подведа някой с моите разсъждения/ има ли вариянт да иззтича някъде близо до двигатела и да се изпарява?!?!? ума не ми го побира вечеаре със здраве на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 При толкова малки течове е добре да се сипе оцветител в антифриза и после да се гледа сериозно с UV лампа ... все от някъде ще изскочи заека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 20 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 И аз смених капачката на казанчето същата работа си е Странното при мен е че колата не губеше антифриз при докарването и някога от Силистра до София когато беше купена Тогава и беше сменен антифриза , радиатора беше свален и източен .. на дъното на радиатора имаше нещо мазно подобно на масло или някакви отайки от антифризи разни незная и от тогава вече насам го прави този проблем . Тука в града карам минавам по 200км охладителната течност си е една и съща или с много малка разлика . Излизам до Ботевград по магистралата на връщане в Богров светва червената лампа на таблото слизам казанчето празно ... 1.5 литра ги няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 (Редактирано) Февруари като я докарах нямаше ядове с губене на вода 500км минах без да губи вода. После ходих 2 седмици на лекции всеки ден до Ботевград и също нямаше ядове. Лятото реших да промия системата, защото антифриза беше много мръсен, източих го, сипах вода, долях добавка за прочистване там според описанието работи мотора известно време източи се, проми се, и се сипа нов антифриз. Малко след това колата премина в ръцете на колегата Divko. Това е което мога да споделя като информация Редактирано 20 Септември 2012 от ole 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Има ли вероятност, понеже охладителнате течност нали минава през турбото там да вкарва водата при изгорелите газове и от там да бърка сондата дето му трупа грешка за бедна смес а и от там да губи вода? И в такъв случай сондата бяла ли ще е? Понеже неговата беше бяла като я извадихме. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bizkitnas88 Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Тва е някав общ проблем. При мен започна да губи вода срядата на зима 2011.някаде края на декември.чак това лято разбрах кав е проблема. От -17 като запаля и я остава да загрее качвам се и карам, и примерно като карам по бързо то е толкова студено че от 80 градуса примерно гледам как температурата пада супер бързо от 80 на 30-40 даже и по малко и от там се беше напукал радиатора и маркуча под него. И в градски условия ми изчезваше 500мл на седмицапримерно а като излезна и аз някаде на по дълаг път по литар не ми мърдаше. 2-3 майстора минах и накрая един фана цаката и купих една бутилка с такава течност която калцира тия пукнатини и сега само на далаг път ми изчезва нещо от сорта на 150-250 мл. Обаче идеята на пича с цветната течност и УВ лъчите не е никак зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 2 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 От къде мога да намеря такава течност ,а също така и УВ лампа 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tod70 Публикувано 5 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 Колеги проверете маркуча от пласмасовия тройник към парното в купето.При тройника е със зегерка подобна на тази на температурния датчик.Откачвате маркуча и вътре в него има 1-опръстен, може да е от него.Това инфо е за А4 1.8 ADR мотор.При мен това беше проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 15 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Нищо не е пипано по колата ,но теча го няма от 1 месец дано да е така за напред . Сега вече ще сипя спокойно антифриз дано не протече пак от някъде ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 (Редактирано) То и при мен от 4 години се губи по малко антифриз и какво ли не пристягах и сменях - маркучи, скоби, тройници . Докато преди седмица не разглобих колата за смяна на ангренажен ремък и ролки - дойде им времето за втори път . И какво мислите - радиатора тече. Но отпред долу - на място където е невъзможно да се види без да се свали бронята. Между пластмасата и алуминия. По много малко , но мисля че е достатъчно за да ми губи по малко. Така че това хич не го подценявайте.Моя майстор почна с глупостите за добавки и какво ли не, пък и нямаше време да търсим радиатор - от магазина където пазаря е с поръчка за 2 дена доставката и я сглобихме. Сега ще има пак всичко долу . Редактирано 16 Октомври 2012 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Това с балончетата как да се разбира? Когато я настъпиш на извънградско и по някое време спреш и гледаш че в разширителния съд се появяват балончета - в смисъл че ври ли? Ако е така има голяма вероятност да ти надува системата от пукнатина в главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 7 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2012 Ами мисля че почти си вреше ... , но явно проблема ми е бил необезвъздушена система ... дано ! Защото проблема изчезна след последното доливане минах 500-600 км и не губи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване