Jump to content

Allroad въздушно окачване


kockoo

Recommended Posts

Здравейте,колеги

След едноседмично чакане днес ми пристигнаха новите балони от Arnott.

На външен вид добре изглеждат :rolleyes:

Докато ги чаках карах с стари балони на които сложих направляваща.

До момента нямам никакви забележки и проблеми изминал съм около 350км.,малко е но на мен ми стига за да си сложа и отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за покупката.

Понеже на външен вид са различни от класическите, имаш ли представа дали функционално има някакви различия? Може би возията става малко по-твърда, както предполагахме в другата тема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя шеф му сложихме една точно такава отпред отдясно - никаква разлика в поведението на колата не съм усетил, пък съм я карал и преди, и след смяната.

Може би ако и 4-те са такива би се усетила разлика, но само с една...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната ще я направя в Събота-през седмицата намам възможност.

Сменям двата предни балона.

От моя опит съм разбрал че винаги се сменят по двойки-никога един.

А относно балоните имат доста разлики-най вече отвътре-ще ги снимам и постна.

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Мойте и 4 те са на Арнот. Предните серия 2 с "направляващи" (според мен не им е това предназначението, но това е друга тема ) в рамките на месец смених всичките, вече 7-8 месеца никакви ядове, а разлика не съм усетил спрямо оригиналните. компресора се чува по някога + грешката за прегряване, но рядко.

@колега kockoo , кефиш ме какви си ги свършил с твойте възглавници :), похвално. По едно време се бях засилил и намерих от Китай само възглавницата (гуменото) и имах идея да направя старите с нова гума, но за 4 бройки се изгуби смисъла.

Виждам, че се посъбрахме ALLROADисти :) няма да е лошо да споделим кой от къде и на какви пари поръчва балони и компресори

http://www.air-suspension-shop.com/

Дадоха и 5% отстъпка при втората ми покупка. Не съм по рекламата но това беше най-добрата оферта за момента когато купувах.

Поздрав

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,...

Здрасти колега. и моите оттам. видях някъде китайски, за по 90 евро май излизаха, но минимална поръчка беше 25 бройки или нещо такова. че не бяха ли същите като а Арнотт даже се чудя... :-).

нещо такова, но имаше и цена:

http://www.alibaba.com/product-gs/572783412/Front_air_spring_for_Audi_A6.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз съм слагал всичко което се произвежда/без Arnott-те предстоят/

За сега оригиналните са най издържливи,после на ContiTech/немски/.

Проблема не са ръкавите а пръстените и машината която пресова пръстена.

Машина ако някой има познат който пресова хидравлични маркучи/голям размер/ е готоведин балон ще излиза около 120-150евра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....../

............................

"Машина ако някой има познат който пресова хидравлични маркучи/голям размер/ ......"

Тези маркучи :) (възглавниците) от къде ги набавяш?

на Ботевградско шосе, посока Ботевград, след кръстовището за Подуене, вторият блок от дясно, от източната (тясната) страна има магазин за маркучи и сглабяне, но не съм сигурен до какви диаметри работят.

http://www.goldenpages.bg/bg/o/pape

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

След почти цал ден дупене под колата смених прдните балони и носачи.

така изглеждат един до друг-подължина нямат разлика всичко друго им е различно

-Arnott отвътре

-Continental отвътре

веднага се забелязва разликата...

-сглобен и готов за монтаж...

пропуснах-преди да ги сложа на колата винаги ги надувам първо на 6.5bar.

-вече в работно положение.

Така ,сега известно време ще карам само на 2ро положение-да улегнат балоните/лично предпочитание-никъде не пише че така се прави/

Старите са ми здрави но са силно разтеглени,както вече споменах и им сложих направляващи-просто да пробвам една моя идея от която останах приятно изненадан,имам основи от по предишни балони-поръчалсам си ръкави от Contitech,и после ще видим...

Отворен съм за въпроси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си е на крик и я свалиш до определено положение, не до долу, и я запалиш, автоматично ще си оправи налягането и нивото. Обаче моторчето ще поработи известно време, за да го направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за сериозната интервенция.:respekt:

Изглеждат много солидни и дано изкарат дълго време.

Защо смяташ, че е необходимо време да се аклиматизират и защо на второ положение - не е ли по-логично да ги караш по-високо? Или целта е да прехвърлиш повече усилие на амортисьора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен е добре да се избегне стреса на материала,все пак след производството и теста си за функционалност-са стоели затворени в кашон,вярно поотделно и добре опаковани,но все пак стояли без да работят...

все едно да си купиш гуми произведени 2009...

Като стана дума за гуми някой да предложи нещо аз се озъртам вече,за сега съм се спрял на Nokian?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за сега съм се спрял на Nokian?...

аз като проверявах - май нямаше от нашия размер... или нещо се бъркам? иначе като цена са ок. на голфа вече втора година съм с такива летни - не мръднаха. какво мислите за хубави всесезонни... 2-3 сезона да изкарат (нормално каране) и пак нови такива. сложих зимните аз вече, че летните взеха да се разпадат (2 лета изкараха, с тях я купих).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех за зимни тойо незнам колко са добри ще разбера на зима а от летните съм уникално доволен отпред вредещайн отзад мишелин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз взех за зимни тойо незнам колко са добри ще разбера на зима а от летните съм уникално доволен отпред вредещайн отзад мишелин

:huh: Винаги съм карал с еднакви гуми quattro- тo! Това беше проблем и доста пазех гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така я купих но гумите като размер са еднакви ти да не помисли че предните са 55 задните 50 няма такаа глупост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така я купих но гумите като размер са еднакви ти да не помисли че предните са 55 задните 50 няма такаа глупост

Не,нямам това впредвид.Карах ги еднакви като модел и износване.Като говорите за това ще споделя моите мисли по темата.Карам с евтини зимни гуми и на втората зима не ги свалям, на есен нови.Много съм доволен от Ласа.Преди години с Фулда кристал на третата зима се развъртях като чук без дръжка, близо до стената на язовир Искър.Още като пътувах към Боровец, колата върху снега се държеше странно и на връщане в дерето...От тогава по евтината схема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, тормози ме една мисъл напоследък, не съм много убеден как е правилно спрямо колата - на мен лично много повече ми харесва да карам на трето ниво (HL1), но понеже колата винаги при стартиране гони изходна позиция второ (NL), а пък то си се и казва Normal Level, да не би да вредя на балоните и компресора, като принудително карам на трето ниво? Т.е. при стартиране на мотора започва да мига индикация за корекция към второ ниво, аз ръчно задавам трето и няма проблеми, карам си на трето. Съответно над 80 км./ч. колата автоматично пада на второ ниво, а при понижаване на скоростта си връща трето. Какво мислите - тормозя ли системата или да си карам, както ми душа сака?

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, тормози ме една мисъл напоследък...

колега, карам си така вече година... но при мен, както го коментирахме, ако я оставя на 3та си остава сутринта пак там... но, с редки изключения, като си го обяснявам със застудяването. оставих я вчера на 3та пообяд (беше си топличко), а сутринта я заварих на 2ра. предполагам от студа малко се свива въздуха. единствения минус, който виждам аз при теб е, че компресора ти работи де-факто всяка сутрин (като я вдигаш на 3та).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат точно как е на олроуда, но ако постоянно караш на едно ниво не е проблем. Ако колата след гасене се връща на второ и ти като я запалиш я вдигаш обратно на трето не му е много приятно на компресора, за другите компоненти не мисля че има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, карам си така вече година... но при мен, както го коментирахме, ако я оставя на 3та си остава сутринта пак там... но, с редки изключения, като си го обяснявам със застудяването. оставих я вчера на 3та пообяд (беше си топличко), а сутринта я заварих на 2ра. предполагам от студа малко се свива въздуха. единствения минус, който виждам аз при теб е, че компресора ти работи де-факто всяка сутрин (като я вдигаш на 3та).

То и аз ако я оставя на 3-та, сутринта при запалване тя си е на трета, но веднага започва да мига индикатор за понижаване на нивото и слиза на второ. Ако веднага натисна бутон за повишаване, тя си остава на трето без работа на компресора. Това за степен по подразбиране предполагам е адаптирано да бъде така. А при теб може да е адаптиран нивомата да приема по подразбиране трето ниво.

Не съм запознат точно как е на олроуда, но ако постоянно караш на едно ниво не е проблем. Ако колата след гасене се връща на второ и ти като я запалиш я вдигаш обратно на трето не му е много приятно на компресора, за другите компоненти не мисля че има проблем.

То е ясно, че компресора извършва някаква работа, това по-скоро не е проблем - нали си е за това. Даже ако сме точни, при градско шофиране на трета степен компресора работи по-често, защото аз например влизам към центъра, спускайки се по Цариградско и тогава пада на 2-ро ниво, а на Орлов мост връща на трето и така. Ако я оставя на втора, няма да има нужда компресора да работи.

По-скоро въпросът ми е насочен към това, ако балоните се поддържат на трета степен, това съкращава ли живота им? По логика май да, защото колкото повече са надути, толкова по-голяма тежест поемат. От друга страна, като има нивомат, защо нон-стоп да карам на една степен - някак си се губи екстрата. Но все пак знае ли човек, затова и питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...