Jump to content

ауди а4 строшено турбо


жоро83

Recommended Posts

взех си ауди а4 2.5 2000г колата беше със строшено турбо смених го но колата продължава страшно много да пуши вече навъртях 1300км но пушенето не намалява някои знае ли колко време ще пушляви така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вероятно докато не спре да изпуска от турбо пътищата

но освен тях не е зле за се види дали дебитомера работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ново турбо ли сложи или втора употреба. а тези коли пушат и неравномерно работят от калпаво зацепване на ремъците с помпата. Катализаторите махани ли са? На ВАГ-КОМ качвахте ли я, грешки има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От първите две неща е напълно възможно. Турбо се взима ново или рециклирано от сервиз, по-добрия вариант е било да ти направят рециклаж на твоето турбо. Принципно като се махнат катализаторите изпушва, но не постоянно. Какъв цват пуши-бял, сив, черен?

За да елиминираш турбото, можеш да махнаш въздуховода идващ от филтъра и да хванеш оста на турбото и да видиш дали има луфтове (само на студен двигател) и другия вариант с ВАГ-КОМ да се види дали достига нужните стойности при движение.

Дебитомер? Масло гори ли ти, мирише ли на масло изгоряло около колата?

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми пуши бяло и си мирише на масло а турбото като го взех си водех майстор с мен пипа го гледа го някакви лувтове провери и каза че е доста добро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се шашкай колега, колата ти пуши защото повредата на турбото ти е било най-вероятно скъсване на оста на перките, и масло е влязло в изпускателната система! Докато не изгори маслото ще пуши...може да пробваш да нагрееш с бензинова лампа или с горелка тръбите и гърнетата, другия вариант е да се качиш на магистрала и да даваш яко газ...но ако ти е хвърлила всичкото масло в ауспуха поне хиляда км ще пушиш като вaртбург...сега обаче е по-студено и може да трябва значително повече от хиляда км за да изгори маслото в ауспуха.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах друго ауди със строшено турбо и изчисти за около 500км за това си мисля това да няма някакъв друг проблем иначе и давах яко газ вече доста навъртях и ни виждам да изчиства

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това което казва колегата е напълно възможно, само че няма да пуши бяло :rotcol:. По-скоро ще пуши синкав пушак, а когато изгаря маслото от ауспусите ще има по-скоро пари и ще мирише на масло.

Белият пушек е признак за неправилна работа на двигателя, но тогава щеше да мирише и на прясна (неизгоряла) нафта, а при теб мирише на масло :blink: -както ти писах и в по-горен пост, некачествено зацепване на ремъците и помпата също е възможно. Може да го проверите на ваг-кома.

Карай колата на някой добър клубен майстор, ако ли не ми пиши и ще те пратя при мои майстори.

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помагайте колата продължава да пуши яко проверихме турбото и сега има голям лувт и колата губи масло може ли нещо да ми троши турбините

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно няма какво да ги троши, но знам ли и аз. А това че твоето има луфт, който не го е имало преди 1500 км, просто и тогава го е имало.Рециклирай си турбото и си свиркай-ще се оправи всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помагайте колата продължава да пуши яко проверихме турбото и сега има голям лувт и колата губи масло може ли нещо да ми троши турбините

Недостатъчно налягане на маслото например.Мерил ли си го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених турбо преди време, но с чисто ново, наред с ново масло и интеркулер. Първите 50-60 км пушеше, но после се изчисти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера чух мнение че маслото което сипах в колата 5на40 кастрол било много рядко за моя двигател понеже вече колата била на 250 000км трябвало да се кара с по гъсто масло а също така това могло да повлияе на турбото да се разбие толко лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който ти е казал това му кажи много здраве. Аз до последно си карах 2,5 с 5w40 и то само от оригиналното, като на километраж бях на 195к км, а колко са ме излъгали незнам. Преди карах с 10w40, но не беше добре с него. Ако колата е гледана, т.е. мотора да е читав и на 250к км няма да имаш проблеми с такова масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ми е от германия със сервизна книжка водена до 215000км така че предполагам че е гледана само кадето ми дава ядове това турбо ама и разхода ми е над 10 а бях свикнал на 6 градско с другото 1.9 п.д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 в града никога няма да видиш на тоя мотор :rolleyes:

След рециклирането, сегментите на оста искат време да улегнат. За това пуши след ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа не съм съгласен с теб колега!

На моето, след рециклирането го взех и след два часа беше на колата и работеше без грам да изпушва. И тази операция беше за един ден-сваленото турбо се кара в Реал турбо, там го направиха за 3-4 часа, два часа до Троян и вечерта колата работеше повече от перфектно. Няма какво да се наглася и сляга, това да не ти е Жигула :zustimm:.

Явно турбото, което е купил колегата не е било читаво, той сам си каза че е втора ръка, а не рециклирано.

А и в града, действително трудно ще го докараш на 10/100. Моята беше автомат и куатро и гореше 11-13 градско.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че само на Жигулите им слягат сегменти...

Не казвам, че пуши всяко турбо след ремонт ( далеч съм от тая мисъл ), а че няма нищо странно. Ако не се зачистят леглата на сегментите добре (а вярвай препекано масло не се маха лесно), се получава тая "аномалия". . За кратко време всичко си идва на мястото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре го давам за рециклиране и ще видиме какво ще стане

И ново да сложиш,ако не си отстранил причината да се поврежда няма да изкара много .

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих вече рециклираното турбо но колата пуши по същия начин даже още като я запаля почва да пушляви и ми харчи около 1 литър масло на 250км закачвахме я и няма грешки работи добре и върви доста до 200 ги дига без да се замисля незнам вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сегменти намирисва вече-проверете компресията на цилиндрите, въпреки че малко ме съмнява :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да не ти тече масло от маслените маркучи на турбото??? То нали си писал, че не е имало разход на масло, а от както сте пипали по турбината и сте я сменяли, всичко си евало мамътЪ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...