жоро83 Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 взех си ауди а4 2.5 2000г колата беше със строшено турбо смених го но колата продължава страшно много да пуши вече навъртях 1300км но пушенето не намалява някои знае ли колко време ще пушляви така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danimont Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 вероятно докато не спре да изпуска от турбо пътищатано освен тях не е зле за се види дали дебитомера работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 А ново турбо ли сложи или втора употреба. а тези коли пушат и неравномерно работят от калпаво зацепване на ремъците с помпата. Катализаторите махани ли са? На ВАГ-КОМ качвахте ли я, грешки има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 23 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 турбото е втора употребаняма катализаторизакачваха я и няма грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) От първите две неща е напълно възможно. Турбо се взима ново или рециклирано от сервиз, по-добрия вариант е било да ти направят рециклаж на твоето турбо. Принципно като се махнат катализаторите изпушва, но не постоянно. Какъв цват пуши-бял, сив, черен?За да елиминираш турбото, можеш да махнаш въздуховода идващ от филтъра и да хванеш оста на турбото и да видиш дали има луфтове (само на студен двигател) и другия вариант с ВАГ-КОМ да се види дали достига нужните стойности при движение.Дебитомер? Масло гори ли ти, мирише ли на масло изгоряло около колата? Редактирано 23 Септември 2012 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 23 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 еми пуши бяло и си мирише на масло а турбото като го взех си водех майстор с мен пипа го гледа го някакви лувтове провери и каза че е доста добро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Не се шашкай колега, колата ти пуши защото повредата на турбото ти е било най-вероятно скъсване на оста на перките, и масло е влязло в изпускателната система! Докато не изгори маслото ще пуши...може да пробваш да нагрееш с бензинова лампа или с горелка тръбите и гърнетата, другия вариант е да се качиш на магистрала и да даваш яко газ...но ако ти е хвърлила всичкото масло в ауспуха поне хиляда км ще пушиш като вaртбург...сега обаче е по-студено и може да трябва значително повече от хиляда км за да изгори маслото в ауспуха. Редактирано 23 Септември 2012 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 23 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 имах друго ауди със строшено турбо и изчисти за около 500км за това си мисля това да няма някакъв друг проблем иначе и давах яко газ вече доста навъртях и ни виждам да изчиства Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Да, това което казва колегата е напълно възможно, само че няма да пуши бяло . По-скоро ще пуши синкав пушак, а когато изгаря маслото от ауспусите ще има по-скоро пари и ще мирише на масло.Белият пушек е признак за неправилна работа на двигателя, но тогава щеше да мирише и на прясна (неизгоряла) нафта, а при теб мирише на масло -както ти писах и в по-горен пост, некачествено зацепване на ремъците и помпата също е възможно. Може да го проверите на ваг-кома. Карай колата на някой добър клубен майстор, ако ли не ми пиши и ще те пратя при мои майстори. Редактирано 23 Септември 2012 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 24 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 помагайте колата продължава да пуши яко проверихме турбото и сега има голям лувт и колата губи масло може ли нещо да ми троши турбините Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Принципно няма какво да ги троши, но знам ли и аз. А това че твоето има луфт, който не го е имало преди 1500 км, просто и тогава го е имало.Рециклирай си турбото и си свиркай-ще се оправи всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 помагайте колата продължава да пуши яко проверихме турбото и сега има голям лувт и колата губи масло може ли нещо да ми троши турбинитеНедостатъчно налягане на маслото например.Мерил ли си го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 И аз смених турбо преди време, но с чисто ново, наред с ново масло и интеркулер. Първите 50-60 км пушеше, но после се изчисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 24 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 утре го давам за рециклиране и ще видиме какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 25 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 вчера чух мнение че маслото което сипах в колата 5на40 кастрол било много рядко за моя двигател понеже вече колата била на 250 000км трябвало да се кара с по гъсто масло а също така това могло да повлияе на турбото да се разбие толко лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Който ти е казал това му кажи много здраве. Аз до последно си карах 2,5 с 5w40 и то само от оригиналното, като на километраж бях на 195к км, а колко са ме излъгали незнам. Преди карах с 10w40, но не беше добре с него. Ако колата е гледана, т.е. мотора да е читав и на 250к км няма да имаш проблеми с такова масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 25 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 колата ми е от германия със сервизна книжка водена до 215000км така че предполагам че е гледана само кадето ми дава ядове това турбо ама и разхода ми е над 10 а бях свикнал на 6 градско с другото 1.9 п.д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 10 в града никога няма да видиш на тоя мотор След рециклирането, сегментите на оста искат време да улегнат. За това пуши след ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Аааа не съм съгласен с теб колега!На моето, след рециклирането го взех и след два часа беше на колата и работеше без грам да изпушва. И тази операция беше за един ден-сваленото турбо се кара в Реал турбо, там го направиха за 3-4 часа, два часа до Троян и вечерта колата работеше повече от перфектно. Няма какво да се наглася и сляга, това да не ти е Жигула .Явно турбото, което е купил колегата не е било читаво, той сам си каза че е втора ръка, а не рециклирано.А и в града, действително трудно ще го докараш на 10/100. Моята беше автомат и куатро и гореше 11-13 градско. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Не знаех, че само на Жигулите им слягат сегменти... Не казвам, че пуши всяко турбо след ремонт ( далеч съм от тая мисъл ), а че няма нищо странно. Ако не се зачистят леглата на сегментите добре (а вярвай препекано масло не се маха лесно), се получава тая "аномалия". . За кратко време всичко си идва на мястото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 утре го давам за рециклиране и ще видиме какво ще станеИ ново да сложиш,ако не си отстранил причината да се поврежда няма да изкара много . 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 30 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 сложих вече рециклираното турбо но колата пуши по същия начин даже още като я запаля почва да пушляви и ми харчи около 1 литър масло на 250км закачвахме я и няма грешки работи добре и върви доста до 200 ги дига без да се замисля незнам вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Голям разход - сегментите как са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 На сегменти намирисва вече-проверете компресията на цилиндрите, въпреки че малко ме съмнява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Колега, да не ти тече масло от маслените маркучи на турбото??? То нали си писал, че не е имало разход на масло, а от както сте пипали по турбината и сте я сменяли, всичко си евало мамътЪ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване