Oyama Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Здравейте, наскоро в UPG започнахме нов клиентски проект и решихме да го споделим във форума. Клиента е от CZR Racing Team от Румъния и държи рекорда за най-бързия GT-R в Европа - 8.9@260km/h. Колата дойде първоначално за нова кутия и диф но като поразгледахме отблизо намерихме куп забележки и проекта си отиде на цялостна реставрация включваща изцяло нова ел. инсталация, турбо, колектор, цялостна ревизия на мотора, нова глава, валове и тн. Ето и снимки от процеса на работа. Ето и снимки само на някои от проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 От вчера започнаха да пристигат и лъскавите части. Валове, ангренажно колело, ангренажен ремък и други от Piper cams. Spec mini twin ремонтен комплект. Преден и заден LSD от Peloquins. Блока се върна от измерване а коляновия вал от шлайф. А турбинката ще бъде тази. Custom Garrett GTX35, ъпгрейдната от Extreme Tuners + неръждаема топла част. Скоро очакваме още изненади. 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 (Редактирано) Както сте почнали да коригирате силовата част, може да оправите и външния вид, че тия брони, фарове, стопове и спойлер тотално развалят екстериора. Видях, че е 2.1л. Редактирано 9 Октомври 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 бреееййй браво на Чезаре, че е избрал вас за проекта си. какви са целите? с каква електроника ще се кара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Ай и тук се задава нещо злобно ! Успех и безпроблемна работа ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 фаровете и стоповете са ок, но всичко друго по нея е блякс.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Тука коневръза ще е ГолУем... Ибаси якия Голф! Успех с проекта и клиента да остане доволен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Пресни доставки от SQS Racing . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 02М кутия?! как ще се реши проблема с чупенето на корпусите? колко повер смятате да налеете на 1.8Т-то (строук предполагам)? на какви полуоски ще се доверите. след като има догбокс предполагам, че по-малко от 600 коня няма да е?! на какво гориво смятате да карате?проекта ми се вижда да е без ограничение на парите, така че се очаква да излезе нещо наистина стойностно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Ограничени сме откъм времето и засега ще я караме със сток корпус и полуоски. ЕКУ-то ще има три карти, low и high boost на бензин и max boost на VP Q16. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 с какво ЕКУ, стандартния мотроник ли ще се ползва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Ограничени сме откъм времето и засега ще я караме със сток корпус и полуоски. ЕКУ-то ще има три карти, low и high boost на бензин и max boost на VP Q16.според мен сложете поне едни ковани полуоскиПърво те сдават багажа дори и на ниско налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 15 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Електорниката е Standalone ECU HALTECH PS1000Какво ново пристигна:CNC Ported Head by Extreme Tuners / +1mm Oversize Inconel ValvesCustom Double Springs and Titanium Retainers 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Човек......кажи ми моля те че Спиро няма НИЩО ОБЩО с тази глава ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Човек......кажи ми моля те че Спиро няма НИЩО ОБЩО с тази глава ??? Ташак ли е главата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UPG Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Мисля, че няма проблем главата с флоу-а Една примерна графика на тази глава на 1 бар налягане с къстъм турбина за ~1200 HP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 При наличие на CNC машина не виждам как са останали "незабелязани" посочените с червено места ??? Такава "изработка" се прави във всеки квартален гараж, но ако гаража е с реноме на "сервиз" тези места поне биват обработвани с ръчна фреза за да не е толкова очеваден "ефекта" от новите легла..........да не говорим че леглата са "вкопани" спрямо оригиналните от което пък следват доста нежелани ефекти върху валвтрейна......тази глава определено е ЛЕВАШКИ направена, дано няма проблеми с леглата във високите обороти, проблеми в смисъл леглата да паднат........между другото това не е първата глава с тези проблеми, преди време Спиро беше постнал снимка на глава от Ево с берилиеви легла и те бяха "обработени" по същия този аматьорски начин, интересно е че той има доста снимки отново на Ево глави които пък нямат този проблем.....явно ползва различни "главари" но определено тази глава е правена от аматьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Заеби флоу-а човек, от самолет си личи че леглата на тази глава са супер аматьорски пльоснати в нея. Отностно графиката, готино изглежда, само че главата едва ли е тази, едва ли е дори подобна, за около 10000 оборота самия Спиро е писал че требе от-до глава т.е берилии, радии, плутонии и всички там химични елементи от менделеевата таблица, в тази глава такива шукарии просто липсват Освен това пак самия Спиро е писал че живота на такава глава за тези обороти е доста кратък, т.е готина графика но не се вписва с тази тема, може би с нея може да се кандидатства за Рекордите на Гинес, но.....нищо повече Въпреки това аз съм изкефен от Спиро и все още му симпатизирам, просто мисля че не всички хора с които работи са взели работата си толкова на сериозно колкото я взема той самия, освен това си мисля че контрола на качеството от негова страна е доста занижен, щом си поставя името зад подобни "изделия" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UPG Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Главата има всичко необходимо за дадените цели, които гониме. Инконелени клапани, берилиеви водачи и титаниеви талерки. Базата на главата е точно тази на която е дино графиката. Да леглата са стандартните и те самите позвоялват +1 мм овърсайз клапани. На 1-вата снимка си посочил "въртеливият ефект" който е постигнал, a срещу 3000 евро отгоре може да се сдобие с нови берилиеви легла тази проблемна глава На 2-рата снимка си посочил едно малко проблемно място на гориванта камера, все пак няма да е караме само на 1 бар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Я дай повече инфо за "въртеливият ефект" А това което съм посочил и на първата и на втората снимка е РЪБ и то ръб 90% от диаметъра на леглата, този въпросния ръб се получава когато се сменят леглата и новите легла не се обработят както би трябвало. Искам да ми покажеш снимка на главата на Корсата когато пристигна от Англия, да сравним там има ли го този "въртелив ефект" (падам от коня) или го няма Между другото водачите не са берилиеви ами най-вероятно берилиев бронз, т.е нищо чик чирик няма в тях, екзотиката е в берилиевите легла въпреки че техния живот е доста кратък, за сметка на това употребата им е наложителна при високо оборотни мотори което още веднъж ще рече че тази глава не е "онази" от графиката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UPG Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Леглата са оригиналните и не са сменяни. Все пак има разлика в начина на работа и разбиранe на Рик Ууд с тези на Спирос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Леглата са оригиналните и не са сменяни. Все пак има разлика в начина на работа и разбиранe на Рик Ууд с тези на Спирос.Днес разгледах няколко 1.8Т глави че снощи ми стана интересно с тези оригинални легла. Прав си има глави с такива РЪБОВЕ сток, направо съм потресен, до сега не бях обръщал внимание, но има и глави на които този ръб липсва, при тези които гледах едната беше АЕБ и там ръбове имаше, другата беше АРХ и там ръбове нямаше.......но все пак след като главата се портва на CNC, то няма причина тези ръбове да са там, най лесно е да направи едно 3D сканиране на камерите и да изчисти след това проблемите на SolidWorks примерно, той поне е на ТИ с тези софтуери и този вид енжинеринг 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Успех с проекта това е снимка на АЕБ глава портната от Integrated мисля че и тя си е яко с ръбове ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 22 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Малко снимки от днес. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragracing.bg Публикувано 27 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2012 Резултати след снощните настройки на диното в ХЕЕД - 1.95 бар / 487 кс на колелата. След това се скъса един болт на фланеца на гейта и през ноща го отстранихме проблема и продължихме настройките на пътя и при налягане от 2.5-6 бара маслената помпа не ъздържа за съжаление и не можахме да стигнем до финалните 3-3.1 бара налягане. Отстраняваме проблема и отново сме на дино в най-кратък срок. Колата бе настройвана и карана на румънско гориво (98). Скоро и на VP Q16. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване