Jump to content

AUDI TT 1.8T CZR by UPG


Oyama

Recommended Posts

Здравейте,

наскоро в UPG започнахме нов клиентски проект и решихме да го споделим във форума.

Клиента е от CZR Racing Team от Румъния и държи рекорда за най-бързия GT-R в Европа - 8.9@260km/h.

Колата дойде първоначално за нова кутия и диф но като поразгледахме отблизо намерихме куп забележки и проекта си отиде на цялостна реставрация включваща изцяло нова ел. инсталация, турбо, колектор, цялостна ревизия на мотора, нова глава, валове и тн.

Ето и снимки от процеса на работа.

534315_484313911586684_1401156748_n.jpg

img0731lx.jpg

img072816x9.jpg

57395_489588644392544_1105826965_o.jpg

414524_489588751059200_2058629230_o.jpg

Ето и снимки само на някои от проблемите.

454454h.jpg

244tq.jpg

240dv.jpg

34534534h.jpg

img0697hi.jpg

img0705cm.jpg

013ve.jpg

img0795ip.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера започнаха да пристигат и лъскавите части.

Валове, ангренажно колело, ангренажен ремък и други от Piper cams.

622814_489503487734393_1115520508_o.jpg

Spec mini twin ремонтен комплект.

img1072dm.jpg

51831_489588344392574_847796607_o.jpg

Преден и заден LSD от Peloquins.

172744_489588497725892_1377098776_o.jpg

Блока се върна от измерване а коляновия вал от шлайф.

622879_489588824392526_1156882129_o.jpg

А турбинката ще бъде тази.

46324_489584164392992_314299_n.jpg

522925_489584081059667_981170424_n.jpg

Custom Garrett GTX35, ъпгрейдната от Extreme Tuners + неръждаема топла част.

Скоро очакваме още изненади.

  • Like 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както сте почнали да коригирате силовата част, може да оправите и външния вид, че тия брони, фарове, стопове и спойлер тотално развалят екстериора.

Видях, че е 2.1л.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

02М кутия?! как ще се реши проблема с чупенето на корпусите? колко повер смятате да налеете на 1.8Т-то (строук предполагам)? на какви полуоски ще се доверите. след като има догбокс предполагам, че по-малко от 600 коня няма да е?! на какво гориво смятате да карате?

проекта ми се вижда да е без ограничение на парите, така че се очаква да излезе нещо наистина стойностно :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ограничени сме откъм времето и засега ще я караме със сток корпус и полуоски. ЕКУ-то ще има три карти, low и high boost на бензин и max boost на VP Q16.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ограничени сме откъм времето и засега ще я караме със сток корпус и полуоски. ЕКУ-то ще има три карти, low и high boost на бензин и max boost на VP Q16.

според мен сложете поне едни ковани полуоски

Първо те сдават багажа дори и на ниско налягане :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При наличие на CNC машина не виждам как са останали "незабелязани" посочените с червено места ??? Такава "изработка" се прави във всеки квартален гараж, но ако гаража е с реноме на "сервиз" тези места поне биват обработвани с ръчна фреза за да не е толкова очеваден "ефекта" от новите легла..........да не говорим че леглата са "вкопани" спрямо оригиналните от което пък следват доста нежелани ефекти върху валвтрейна......тази глава определено е ЛЕВАШКИ направена, дано няма проблеми с леглата във високите обороти, проблеми в смисъл леглата да паднат........между другото това не е първата глава с тези проблеми, преди време Спиро беше постнал снимка на глава от Ево с берилиеви легла и те бяха "обработени" по същия този аматьорски начин, интересно е че той има доста снимки отново на Ево глави които пък нямат този проблем.....явно ползва различни "главари" но определено тази глава е правена от аматьори.

post-41333-0-99114000-1350328935_thumb.j

post-41333-0-31466600-1350328944_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заеби флоу-а човек, от самолет си личи че леглата на тази глава са супер аматьорски пльоснати в нея. Отностно графиката, готино изглежда, само че главата едва ли е тази, едва ли е дори подобна, за около 10000 оборота самия Спиро е писал че требе от-до глава т.е берилии, радии, плутонии и всички там химични елементи от менделеевата таблица, в тази глава такива шукарии просто липсват ;) Освен това пак самия Спиро е писал че живота на такава глава за тези обороти е доста кратък, т.е готина графика но не се вписва с тази тема, може би с нея може да се кандидатства за Рекордите на Гинес, но.....нищо повече ;)

Въпреки това аз съм изкефен от Спиро и все още му симпатизирам, просто мисля че не всички хора с които работи са взели работата си толкова на сериозно колкото я взема той самия, освен това си мисля че контрола на качеството от негова страна е доста занижен, щом си поставя името зад подобни "изделия" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата има всичко необходимо за дадените цели, които гониме. Инконелени клапани, берилиеви водачи и титаниеви талерки. Базата на главата е точно тази на която е дино графиката. Да леглата са стандартните и те самите позвоялват +1 мм овърсайз клапани. На 1-вата снимка си посочил "въртеливият ефект" който е постигнал, a срещу 3000 евро отгоре може да се сдобие с нови берилиеви легла тази проблемна глава :) На 2-рата снимка си посочил едно малко проблемно място на гориванта камера, все пак няма да е караме само на 1 бар ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай повече инфо за "въртеливият ефект" :lol: А това което съм посочил и на първата и на втората снимка е РЪБ и то ръб 90% от диаметъра на леглата, този въпросния ръб се получава когато се сменят леглата и новите легла не се обработят както би трябвало. Искам да ми покажеш снимка на главата на Корсата когато пристигна от Англия, да сравним там има ли го този "въртелив ефект" (падам от коня) или го няма :P

Между другото водачите не са берилиеви ами най-вероятно берилиев бронз, т.е нищо чик чирик няма в тях, екзотиката е в берилиевите легла въпреки че техния живот е доста кратък, за сметка на това употребата им е наложителна при високо оборотни мотори което още веднъж ще рече че тази глава не е "онази" от графиката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леглата са оригиналните и не са сменяни. Все пак има разлика в начина на работа и разбиранe на Рик Ууд с тези на Спирос.

Днес разгледах няколко 1.8Т глави че снощи ми стана интересно с тези оригинални легла. Прав си има глави с такива РЪБОВЕ сток, направо съм потресен, до сега не бях обръщал внимание, но има и глави на които този ръб липсва, при тези които гледах едната беше АЕБ и там ръбове имаше, другата беше АРХ и там ръбове нямаше.......но все пак след като главата се портва на CNC, то няма причина тези ръбове да са там, най лесно е да направи едно 3D сканиране на камерите и да изчисти след това проблемите на SolidWorks примерно, той поне е на ТИ с тези софтуери и този вид енжинеринг :)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултати след снощните настройки на диното в ХЕЕД - 1.95 бар / 487 кс на колелата. След това се скъса един болт на фланеца на гейта и през ноща го отстранихме проблема и продължихме настройките на пътя и при налягане от 2.5-6 бара маслената помпа не ъздържа за съжаление и не можахме да стигнем до финалните 3-3.1 бара налягане. Отстраняваме проблема и отново сме на дино в най-кратък срок. Колата бе настройвана и карана на румънско гориво (98). Скоро и на VP Q16.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...