X_ZONE Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Здравейте колеги,Забелязвам висок разход градско 9-10 извън града 6.5л и то с 70-80 км Колата е Audi A4 B7 2.0TDI BLB 140к.сИмам кабел и искам да ви питам на място като работи нормални ли са тези данни: Редактирано 10 Октомври 2012 от X_ZONE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Каква е колата - 140 или 170 кс, автомат, куатро??? В града съм около 9 и малко под (Shell V-power diesel), а извън 6.2-6.5, но моята е 170 кс с куатро и това е под заводските норми. Ще видя за данните, които искаш, но 70-80 км/ч не е най-икономичната скорост на тези коли! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 10 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Ръчни скорости е колега,забравил съм да добавя.Имаше проблем с топлото палене,но с адаптация на start injection сега пали перфектно и топла.Дюзите са :1цил 0,45 2цил 0,38 3цил 0,78 4цил 0,94+- не ги запомних. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 10 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Izvinete za latinicata pisha ot tel.Dnes zabelqzah,che aktualnite stoinosti na MAF a bqha 25,0mg/str. Kato podam vdigna oboroti stoinostite se namalqt na 10mg/str. I kato otkacha buksata na debitomera razlika ne se useshta vav varveneto i stoinostite se vdigat na 550mg/str.Tova oznachava li ,che debitomera e za smqna? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Каква е колата - 140 или 170 кс, автомат, куатро??? В града съм около 9 и малко под (Shell V-power diesel), а извън 6.2-6.5, но моята е 170 кс с куатро и това е под заводските норми. Ще видя за данните, които искаш, но 70-80 км/ч не е най-икономичната скорост на тези коли!Леле, брат, моята не е куатро и е с тия норми като твоята На дълго е свалям 6.5 но на късо 8....9 та и нагоре. От дълго време се чудя дали да не я закарам при Мишо? Някой знае ли да ли се прибра от Германия?Гледах я с ВАГ ама нищо не разбирам и незнам къде колко трябва да са нормите.Абе ще карам и така, много им се кОсим на тез коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Много зависи от размера на джантите и гумите. Колега maximoff доколкото знам си със 235/45/17 от там доста качва разхода. Ако колата спи в топъл гараж това също оказва влияние за градския разход. Денивелацията също все пак си в Доспат 15 - ки 195/65/15 правят точно литър надолу. Редактирано 10 Октомври 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Разхода ви е нормален за къси разстояния, незагряла добре кола и тн.Предполагам се мери пълно - пълно =) Другото е неточно.Показателите са ти ок, държи ли ти 90 градуса или пада темп ?Максимоф, Мишо май е тукМоята 1.9тди 131 коня примерно, ако я карам само сутрин по задръстване и на къси разстояние дава разход 8-8.5... Извън града ако карам бързо дава към 7.При по-нормално около 6,3-4-5.Бавно 5.8С климатроник на Авто е това. Обикновено съм сам или с още едни 45 кила.Това е засичано пълно-пълно.А съм сигурен и повече че може да харчат =) Редактирано 10 Октомври 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Леле, брат, моята не е куатро и е с тия норми като твоята На дълго е свалям 6.5 но на късо 8....9 та и нагоре. От дълго време се чудя дали да не я закарам при Мишо? Някой знае ли да ли се прибра от Германия?Гледах я с ВАГ ама нищо не разбирам и незнам къде колко трябва да са нормите.Абе ще карам и така, много им се кОсим на тез коли Прибра се Мишо ...и работи Редактирано 10 Октомври 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Много зависи от размера на джантите и гумите. Колега maximoff доколкото знам си със 235/45/17 от там доста качва разхода. И аз съм с 235/45/17, а зимата 205/55/16... не мисля, че това е проблема, еле пък литър разлика! Зимата е нормално да ми е по-нисък разхода, защото е в гараж, но лятото?! Пак подчертавам, че това е с VPower. Трябва да кажа, че с тази нафта колата ми върви по друг начин. Два три пъти, през около 1500-2000 км, ми даваше грешка p0299 (турбо ъдърбууст) с нафтата на Еко, но с Шела нямам проблем и турбото се чувства още на 1500 об/мин! До автора на темата - Данните са наред, поне моята е близо. Само дюзите са ми по-близо до 0, т.е. не надвишават +/- 0.45, а обикновенно 0.0-0.2! Нормално е, защото са на 25 000 км. Аз мисля, че си ОК! Редактирано 10 Октомври 2012 от Proff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Наблюдение с две коли Октавия 2.0 TDI BKD мотор с гуми 195/65/15 и А3 8P 2.0 TDI BKD мотор с гуми 225/45/17 шофиране с висока скорост на дълъг път заедно двете - Октавията 6 на 100, Аудито 7 на 100 разход. Градско също мога да кажа, защото Октавията е винаги в топъл гараж, а аудито подпира вратите на гаража Октавията по талон е по лека с 25 килограма от Аудито по талон. И двете са на база ГОЛФ 5 правени. Редактирано 10 Октомври 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 10 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Izvinete za latinicata pisha ot tel.Dnes zabelqzah,che aktualnite stoinosti na MAF a bqha 25,0mg/str. Kato podam vdigna oboroti stoinostite se namalqt na 10mg/str. I kato otkacha buksata na debitomera razlika ne se useshta vav varveneto i stoinostite se vdigat na 550mg/str.Tova oznachava li ,che debitomera e za smqna?Може ли някой да ми помогне по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Може ли някой да ми помогне по въпроса?Моят MAF:- на празен ход (870 об/мин) играе 260,0 mg (+/-5,0)- по инерция с отнета газ - около 540,0 mg- при ускорение (около 3000 об/мин) стига до 1300-1400 mg (понастъпана)Много точно следва зададената стойност при движение!Тук май имаш проблем! Пробвай в движение... имаш зададена стойност (от компа), която трябва да се следва от дебитомера. Не е ли записала грешка? Как откачаш дебитомера и не записва нищо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 10 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 След разкачане на буксата има записана грешка.Колата си върви доста добре ,но мисля ,че за 140 к.с може още.Когато натисна газта стоиностите от 25 отиват към 10.Колата е нов внос и с история ,може ли да е направена софтуерна изолация на дебитомера?Не мога да си позволя нов дебитомер само за проба,ако е 100% оттам мисля при Brezel да махна софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Колата ми спинка в гараж. Цецо пробвах 15'', но не стават. Когато я купих и нямах зимни гуми за нея, и трябваше да я регистрирам.Тогава имах една Б5 със зимни гуми и ги свалях за да пробвам. Изпитано НЕСТАВА Гумите верно са 235/45/17 през лятото, през зимата са 215/55/16, размерите ги следвам от лепенката на гредата на вратата, но тази зима ще пробвам 205.Нафта наливам от Лукоил нормална и бутам добавка ТДА която купувам от Порше Пл. От време на време много рядко ми дава една грешка 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ONНо я хванах, че се появява като се позапуши ДПФа. Малко газ и всичко е ок. Между другото иконата за ДПФ ми е светвала само веднъж за 60К км, а лампата ЧЕК няколко пъти (след вкл. на кабела една и съща грешка, горната) През повечето време, колата, я карам на късо (паля, карам 10км, гася, и така пали гаси 50 до 60 км на ден) но на дълго средно 6 до 6,5 разход, никога под 6 .Съмненията за преразход с гориво ми се зародиха след карането на Шкода Скаут 4х4, ръчка, 2011г. 141к.с. комон реал мотор. Шкодата спи само под небето, същото каране като Аудито ми, вЕрно гумите са 205/55/16, но е 4х4. Разход твърдо 7 на късо, 5 даже и под 5 по някога на дълго баси Шкодите. Е верно са дървени вътре, но са икономични.Колегата пуснал темата да ме извини, че се вмъквам с мой проблеми в негова тема. За което ще почерпя Редактирано 10 Октомври 2012 от maximoff 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Оборотите трябва ли да "играят"? В смисъл, визуално стрелката на таблото не мърда, но когато ги гледам през ВАГ ми играят стойностите от 860 до 890. сменят се много бързо някой ми беше казал, че не трябва да мърдат и там. Ето и някакви стойности запаметени аматьорско от мен. 19:57:43 Group 013 0.53 mg/str Inj. Quantity -0.25 mg/str Inj. Quantity 0.11 mg/str Inj. Quantity -0.40 mg/str Inj. Quantity 19:57:43 Group 023 0.22 ms Time 0.21 ms Time 0.22 ms Time 0.21 ms Time13:06:57 Group 001 878 /min RPM 4.8 mg/str Inj. Quantity 3.8°KW Idle Stabilization 83.0°C Temperature 13:06:57 Group 003 879 /min RPM 434.1 mg/str Mass Air / Rev. 405.6 mg/str Mass Air / Rev. 0.0 % Duty Cycle 13:06:57 Group 013 0.31 mg/str Inj. Quantity 0.08 mg/str Inj. Quantity 0.16 mg/str Inj. Quantity -0.56 mg/str Inj. Quantity 13:03:32 Group 013 0.29 mg/str Inj. Quantity 0.10 mg/str Inj. Quantity 0.10 mg/str Inj. Quantity -0.51 mg/str Inj. Quantity 13:03:32 Group 003 880 /min RPM 434.1 mg/str Mass Air / Rev. 404.3 mg/str Mass Air / Rev. 0.0 % Duty Cycle 13:03:32 Group 002 881 /min RPM 0.0 % Duty Cycle 00001000 Bin. Bits 81.0°C Temperature 13:02:40 Group 011 877 /min RPM 916.3 mbar Absolute Pres. 916.5 mbar Absolute Pres. 85.0 % Lambda 13:02:40 Group 002 878 /min RPM 0.0 % Duty Cycle 00001000 Bin. Bits 80.0°C Temperature 13:02:40 Group 001 882 /min RPM 4.9 mg/str Inj. Quantity 3.6°KW Idle Stabilization 80.0°C Temperature Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Може би софтуера на колата следи напрежението на акумулатора и ако има повишена консумация, вдига оборотите, за да компенсира заряда и обратното. Сипвай нафта и карай. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Колеги ,добавям и лог файл.Нека колегите по горе да отворят друга тема,че нещо много се обърка,аз питам за дебитомер те за разход ,гуми.LOG-01-001-010-011.rar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Колеги ,добавям и лог файл.Нека колегите по горе да отворят друга тема,че нещо много се обърка,аз питам за дебитомер те за разход ,гуми.Добавям нов файл ,горния май е развален.LOG-01-001-010-011.rar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 сложил си много канали на едно място и е доста объркващо да се проследят стойностите. Направи просто лог на 3, 8 и 11 канал, но отделно, т.е. три различни файла. Ако действително стойността (3-тото поле) на 3 - канал е 25мг./такт, значи дебитомера или окабеляването не са в час. Обаче ще запише със сигурност грешка "Inplausible signal from MAF". Когато дръпнеш буксата на дебитомера, моторната си взима заместваща стойност - примерно 450мг/такт. Иначе не виждам нищо обезпокоително в разхода на гориво. Има много фактори, които оказват влиняние, то си е почти цялна наука. Ето някои от тях : Марка/модел/година на производство на гумите, както и налягането, екстри, задържат ли спирачките, има ли ДПФ или не центровка на ремък, износване на двигателя (примерно компресия, но от стойностите на дюзите не би трябвало да има проблем накъв), двигателно масло, стил на кране (нямам предвид дали караш като маняк, а просто дали караш предвидливо, т.е. да не ускоряваш безмислено пред червения светофар и т.н. Няма правило, данните от производителя са направени с много специфични гуми, на много базов модел, който има едва ли не само седалки и волан, т.е. изобщо не са миродавни, само ориентир. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Incorect Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Пич разхода е напълно нормален. Аз съм с комби б7 2006 2.0TDI BPW 8 клапана 140 коня. Специално днес на 70-80 км/ч карах на 6та и ми показваше 3,1 ~ 7,5. Градско 7-8-9-10 зависи. И аз си мислех че е много , но явно си е толкова. Отивам аз днес до Рилския манастир и ми показваше че имам гориво за 250к. На връщане я бях пуснал по инерция и после показа , че имам за 400км ... така че не съм и сигурен колко е обективно това с показването на разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Аз извънградско не съм виждал такива числа 3-4 и 5.7 мноого рядко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Аз извънградско не съм виждал такива числа 3-4 и 5.7 мноого рядко.Е, като се спускаш? По инерция даже 0.0 показва! Това има предвид колегата - моментен разход. Колегата "Азуби" ти е обяснил много ясно и най-вероятно ЛЕКО ЗАВИШИНИЯ ти разход е в резултат на MAFa. Освен това, като ти гледам LOG-а, ти май не пускаш педала на газта от пода... ако е така, то разходът ти е учудващо нисък. Примерно, аз никога не съм стигал 4000 об/мин. Вчера я настъпах моята на магистралата на 3200об/мин - 200+ км/ч - 17.5 л/100... Ако карам на магистралата 150-160км/ч играе м/у 7-10, че и 11 л/100. С 70-80 км/ч на 6та показва 6-7л/100, а на 4та - 4-5л/100. Просто гледам да я държа м/у 1800-2200 об/мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 12 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Там при натискането на газта до пода ,и оборотите до 4000 ,се изисква ,когато се прави лог файл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 за мометния разход в извънградско каране трябва да си намериш най-икономичния вариант който според мен зависи най много от оборотите да двг,моята е бензин и най икономия ми дава на 2,5 - 3хил оборота..а за градското братле няма оправия.. вляза ли в задръстване не гледам разхода а се оглеждам за бензиностанция според мен ако имаш съмнения в колата иди в некой добър сервиз да я замерят .. буса ми е дизелов и има голямо значение от нафтата.. с тия нови двг. разхода варира доста от качеството на горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 12 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Съмнявам се от дебитомера,и оттам мисля,че разхода ми е с поне 1л нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване