Jump to content

Тампони на задни носачи при А6 C4 quattro


monz

Recommended Posts

Привет колеги,

От известно време насам се появи едно дразнещо скърцане от задницата, което вероятно е причинено от скъсан тампон. Понеже съм чувал, че при смяната на тампони при куатро на C4 платформа имало някакви тънкости /пинизи/, бих желал да науча как се сменят правилно, за да не се оплеска нещо в сервиза. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж първо унибалите на регулиращите щанги отзад.Обикновено от тях скърца. Продават се отделно, около 40лв са. Тампони само оригинал по спомени и после или на преса или с горене, но да си ги разбил ми се вижда не много вероятно. Може тампоните на регулиращата щанга да смениш също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Сори, но го написах много набързо от телефона. Да поясня, сега малко...Унибалите са един вид шарнири , които са на единия край на регулиращите щанги за регулиране на ъгъла на задните гуми. Какво представляват щангите и самите унибали може да видиш в тази тема.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101781

Тампоните на носачите отзад едва ли ще ги намериш като алтернативни и по принцип много трудно се разбиват. Обикновено тропат , когато са замимнали, досега не съм чувал да скърцат. Избиват се на преса или се палят и после чистиш носача, един хубав спрей и слагаш новите. Имаш и два тампона на стабилизиращата щанга, които са евтини и може да смениш профилактично. В общи линии това ти е окачването на задния мост + 2 биалетки. След смяна на регулиращите щанги задължително стенд ако е от тях. Те са един вид носач на задния мост и обикновено унибалите първи сдават багажа. Също така носачите и щангите се затягат в работно положение, тоест все едно колата е на пътя. Прави се да не се усучат тампоните и скъсат , ако ги стягаш когато е вдигната и гумите (носачите ) висят и после я пуснеш .

Ако има нещо неясно пиши ! :zustimm:

Редактирано от mitsubishi galant
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли, писнало ми е от всезнайковци, които нямат нужда от информация, и съответно правят едно и после предобрят две други неща. Тия майстори не са такива, приятели са ми и ще я правят колата както трябва. Просто питах дали има някакви тънкости при смяната, т.е. някакъв специфичен за това окачване начин...

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята след автомивка от месец в ляво скърца като дърта 124-ка, след като смажа ябълката на унибала с WD-40 престава до следващото миене. Десния го смених преди година и сега на този му е ред, по спомен цената за TRW беше около 90 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по спомен цената за TRW беше около 90 лв.

Това ти е за цялата щанга...а само унибала , ако шарнира е здрав е някъде 40...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е за цялата щанга...а само унибала , ако шарнира е здрав е някъде 40...

Колега,къде го има само унибала?

Миналата година сменях десния,но не намерих само унибала,взех цялата щанга.

Сега е няред левият...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е за цялата щанга...а само унибала , ако шарнира е здрав е някъде 40...

Само унибала е 90 лв(мог)..скоро питах в Ауто+...мойте и двата бяха запекли,но с помоща на триъгална призматична пила, клещи тип гарги и много WD,успях да ги раздвижа.....Оригиналните унибали са без алтернатива обаче,всичко каквото се вземе от Симеон или Козлодуй,не издържа повече от година две....

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив имаше само унибал на Мейле, но аз смених целите щанги, че бяха доста зле. Не помня дори по кой каталог, самата шанга, унибала и шарнира бяха с отделна цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези щанги имат едно решение, което ни отървава от смяна почти доживотно. Разбития унибал се срязва и на негово място се заварява тампон от БМВ 7-а серия, който е около 10-на лева. На БМВ-то е два пъти по-голям и по-здрав. Стругар прави втулки, които да влязат в тампона за около 15-на лева и вече няма разбиване. Човек, който може да направи смяната - Светльо 0888129148, намира се в Княжево. Той има 100 Ц4 2.3 Куатро, подменил е неговите и познава много добре окачването, както и целия автомовил. Работи много прецизно и точно.

Редактирано от doncecone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Да се похваля,вече съм с новите унибали изработени от Светльо по препоръка на колегата doncecone,за което съм му благодарен,отзад настана пълна тишина няма троп хлоп :dance:/> ,а самите унибали изглеждат много по масивни и здрави от оригиналните,дори самите тампони вече могат да се сменяват,а не целия унибал,момчето е много точно и си гледа съвестно работата .ЕВАЛА СВЕТЛьО :respekt:/>

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко пари излезе всичко?

CA

200лв.с монтажа, споед мен цената е много приемлива за това което се слага при положение,че само унибалите са толкова :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Унибалите са 90 лв Мейле, а целите щанги съм ги купувал за 140 феби +20 смяната и 30 за задължителния стенд на задния мост след това.

Не знам какво представлява тази трансплантация, но ми е много интересно как чрез тампон може да се регулира прецизно странично изместване. Все едно кормилните накрайници да ги смениш с тампони с втулки...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа вече четри дена си карам и много добре се държи колата,а за тампона - виждал на БМВ е същото отзад ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа вече четри дена си карам и много добре се държи колата,а за тампона - виждал на БМВ е същото отзад ;)/>

Колата няма какво да и стане, че да го усетиш, но така като чета дори и на стенд не си ходил, а точно тези щанги ти определят вертикалния наклон . Унибалите са метални шарнирни съединения, точно за да може да се регулира прецизно задния мост. Просто не мога да си представя как е направено в момента, но така описано, не ми се струва много надеждно. БМВ не ме интересува как е, там нещата са пословични със задния мост. Унибала най-много да скърца, няма да ти се изсипе окачването...докато с тампон, нещата стоят по-различно. Както казва колегата нак-добре снимки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефакто нищо не е променено по захващането на унибала за това няма как да се изсипе,представи си го самия унибал само че по голям с по хубав тампон вътре,то и оригинала си има тампон който беше станал :wall: А за реглажа ще се ходи другата седмица ,че има да се сменяват оше една две щанги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без реглаж да е няма какво толкова да стане.Половината тук караме с разбити унибали,а при адаша щом е подсилен значи може да е само по-добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...