monz Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Привет колеги,От известно време насам се появи едно дразнещо скърцане от задницата, което вероятно е причинено от скъсан тампон. Понеже съм чувал, че при смяната на тампони при куатро на C4 платформа имало някакви тънкости /пинизи/, бих желал да науча как се сменят правилно, за да не се оплеска нещо в сервиза. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Виж първо унибалите на регулиращите щанги отзад.Обикновено от тях скърца. Продават се отделно, около 40лв са. Тампони само оригинал по спомени и после или на преса или с горене, но да си ги разбил ми се вижда не много вероятно. Може тампоните на регулиращата щанга да смениш също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 22 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Не съм сигурен, че разбрах какво каза, но така ще им предам на майсторите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 (Редактирано) Сори, но го написах много набързо от телефона. Да поясня, сега малко...Унибалите са един вид шарнири , които са на единия край на регулиращите щанги за регулиране на ъгъла на задните гуми. Какво представляват щангите и самите унибали може да видиш в тази тема. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101781 Тампоните на носачите отзад едва ли ще ги намериш като алтернативни и по принцип много трудно се разбиват. Обикновено тропат , когато са замимнали, досега не съм чувал да скърцат. Избиват се на преса или се палят и после чистиш носача, един хубав спрей и слагаш новите. Имаш и два тампона на стабилизиращата щанга, които са евтини и може да смениш профилактично. В общи линии това ти е окачването на задния мост + 2 биалетки. След смяна на регулиращите щанги задължително стенд ако е от тях. Те са един вид носач на задния мост и обикновено унибалите първи сдават багажа. Също така носачите и щангите се затягат в работно положение, тоест все едно колата е на пътя. Прави се да не се усучат тампоните и скъсат , ако ги стягаш когато е вдигната и гумите (носачите ) висят и после я пуснеш . Ако има нещо неясно пиши ! Редактирано 22 Октомври 2012 от mitsubishi galant 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 22 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peter66 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Ако ти трябва да учиш майсторите как да работят,то си смени "майсторите". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 (Редактирано) Знаеш ли, писнало ми е от всезнайковци, които нямат нужда от информация, и съответно правят едно и после предобрят две други неща. Тия майстори не са такива, приятели са ми и ще я правят колата както трябва. Просто питах дали има някакви тънкости при смяната, т.е. някакъв специфичен за това окачване начин... Редактирано 23 Октомври 2012 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 В крайна сметка разбрахте ли откъде скърца ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Моята след автомивка от месец в ляво скърца като дърта 124-ка, след като смажа ябълката на унибала с WD-40 престава до следващото миене. Десния го смених преди година и сега на този му е ред, по спомен цената за TRW беше около 90 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 25 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2012 по спомен цената за TRW беше около 90 лв.Това ти е за цялата щанга...а само унибала , ако шарнира е здрав е някъде 40... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Това ти е за цялата щанга...а само унибала , ако шарнира е здрав е някъде 40...Колега,къде го има само унибала?Миналата година сменях десния,но не намерих само унибала,взех цялата щанга.Сега е няред левият... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Това ти е за цялата щанга...а само унибала , ако шарнира е здрав е някъде 40...Само унибала е 90 лв(мог)..скоро питах в Ауто+...мойте и двата бяха запекли,но с помоща на триъгална призматична пила, клещи тип гарги и много WD,успях да ги раздвижа.....Оригиналните унибали са без алтернатива обаче,всичко каквото се вземе от Симеон или Козлодуй,не издържа повече от година две....CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 В Пловдив имаше само унибал на Мейле, но аз смених целите щанги, че бяха доста зле. Не помня дори по кой каталог, самата шанга, унибала и шарнира бяха с отделна цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 (Редактирано) Тези щанги имат едно решение, което ни отървава от смяна почти доживотно. Разбития унибал се срязва и на негово място се заварява тампон от БМВ 7-а серия, който е около 10-на лева. На БМВ-то е два пъти по-голям и по-здрав. Стругар прави втулки, които да влязат в тампона за около 15-на лева и вече няма разбиване. Човек, който може да направи смяната - Светльо 0888129148, намира се в Княжево. Той има 100 Ц4 2.3 Куатро, подменил е неговите и познава много добре окачването, както и целия автомовил. Работи много прецизно и точно. Редактирано 30 Октомври 2012 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Телефона на Светльо е 0888129149...объркал съм 1 цифра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 25 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Благодаря, колеги! Скоро ще пиша за резултатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 (Редактирано) Да се похваля,вече съм с новите унибали изработени от Светльо по препоръка на колегата doncecone,за което съм му благодарен,отзад настана пълна тишина няма троп хлоп :dance:/> ,а самите унибали изглеждат много по масивни и здрави от оригиналните,дори самите тампони вече могат да се сменяват,а не целия унибал,момчето е много точно и си гледа съвестно работата .ЕВАЛА СВЕТЛьО :respekt:/> Редактирано 16 Декември 2012 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 И колко пари излезе всичко?CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 И колко пари излезе всичко?CA200лв.с монтажа, споед мен цената е много приемлива за това което се слага при положение,че само унибалите са толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 (Редактирано) Унибалите са 90 лв Мейле, а целите щанги съм ги купувал за 140 феби +20 смяната и 30 за задължителния стенд на задния мост след това. Не знам какво представлява тази трансплантация, но ми е много интересно как чрез тампон може да се регулира прецизно странично изместване. Все едно кормилните накрайници да ги смениш с тампони с втулки... Редактирано 17 Декември 2012 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Да ти кажа вече четри дена си карам и много добре се държи колата,а за тампона - виждал на БМВ е същото отзад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Да, наистина ще е интересно да се качат малко снимки да се види как е станало... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Да ти кажа вече четри дена си карам и много добре се държи колата,а за тампона - виждал на БМВ е същото отзад ;)/>Колата няма какво да и стане, че да го усетиш, но така като чета дори и на стенд не си ходил, а точно тези щанги ти определят вертикалния наклон . Унибалите са метални шарнирни съединения, точно за да може да се регулира прецизно задния мост. Просто не мога да си представя как е направено в момента, но така описано, не ми се струва много надеждно. БМВ не ме интересува как е, там нещата са пословични със задния мост. Унибала най-много да скърца, няма да ти се изсипе окачването...докато с тампон, нещата стоят по-различно. Както казва колегата нак-добре снимки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Дефакто нищо не е променено по захващането на унибала за това няма как да се изсипе,представи си го самия унибал само че по голям с по хубав тампон вътре,то и оригинала си има тампон който беше станал А за реглажа ще се ходи другата седмица ,че има да се сменяват оше една две щанги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 И без реглаж да е няма какво толкова да стане.Половината тук караме с разбити унибали,а при адаша щом е подсилен значи може да е само по-добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване