Jump to content

Причина за силни вибрации в купето?


donpetkov

Recommended Posts

Колега направи и вътре, когато си на шофьорското място, един клип да видим как е вътре, как ехти и как тресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...но като пипнах меката връзка тя беше твърда като камък...

Това че на пипане е твърда не е критерии.Може да е "увехтяла" вътрешната част(уребренията под "плетката").По принцип е доста по-евтино да си купиш три скоби,и да пробваш сам да отстраниш проблема,отколкото да сменяш наред все скъпи части(говоря за тампоните на двигателя).Казвам ти го,`щото аз съм "кух" :hilezh: и първо смених тампоните,а след това се "хванах" в меката връзка.

Относно стягането на скобите-не е нужно да стягаш до късане,просто ги стегни прилично,и запали колата да видиш какво става.АКО проблема е в меката връзка,разликата във вибрациите ще е осезаема.

п.п.Не вярвам някой колега от форума да ти даде 100% "диагноза" само от снимка и видеоклип(поне аз не бих се наел).Отивай утре за скоби,нищо не ти коства да пробваш,и вършИ работа,че само пред клавиатурата няма да я оправим тази кола :zustimm::D:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е мека връзка на гърнето, може за всеки случай да погледнеш ЕГР клапана, ако е заседнал или зацапан също може да има странен звук, все едно си със спортно гърне придружено не с толкова големи вибрации, но пак странно. Мисля, че по-горе един колега е писал за ЕГР да го провериш. Успех ! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново за съветите,

сега отивам за скоби и ще направя клип вътре в купето преди и след скобите,

Относно диагностирането,разбира се че не може само по снимка или клипче.Точно заради това бих се радвал ако някой който ходи на паркинга пред резиденцията в Неделя и има със себе си компютър със"ВагКом" и има желание да погледне моята кола то ще му бъда много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай да правиш клип, тия неща се тестват на гъзомер. Пробвай по скоро каква е разлика на празен ход, на 1500об, мести ли се купето като даваш рязко газ...такива неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще означава ако се мести на 1500 об, при рязко подаване на газ? Каква е целта на упражнението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих скоби,

от натягане се скъса едната,после купих още две,тоест в момента съм с три скоби.

Не мога да кажа дали има подобрение,поне не е осезателно.Довечера като се прибирам от работа ще усетя по-добре.Направих клип преди слагането на скобите:

Току що ходих до колата да правя теста с оборотите.

-при подаване рязко газ,колата не помръдва,не се клати.

-при задържане на оборотите на 1500,вибрациите не се увеличават,по-скоро намаляват.Увеличава се само шумът в купето от по-шумно работещият двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Е значи моята кола е много зле, а на мен ми се струва чудесна. Аз поне не виждам силни вибрации в твоята кола, а как се усещат, няма как да се види, за съжаление.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега усеща се:

-в педалите

-върху волана

-все едно цялата кола трепери с оборотите на двигателя.

Макар и не много видимо,в самата кола се усеща.Освен да е нормално за този модел,за този автомобил.

Мисля да спра да Ви досаждам с моите постове,и някой ден като срешна някой със същата кола да сравнавам и мисля отново за решението на тези вибрации.

Благодаря Ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

donpetkov,съжалявам че няма как да ти покажа как се клатеше скоростния лост в мойта каляска(като матрьошка),преди да сменя меката връзка :hilezh:.Но колегата Светльо уместно е вметнал,че няма как да "усетим" вибрациите които ти описваш.Аз си мисля че или очакваш прекалено много от тази кола,или ти трябва бензинова :rolleyes:

Както и да е.Нищо не ти коства да я закачиш на ВАГ-че - ей така,просто за твое успокоение. :zustimm::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее чак бензинова,

харесва ми как върви и много други неще в нея ми харесват.

Щом мислите че работи спокойно за модела я оставям намира. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като те чета, вероятно проблема ти идва от вибрации в изпускателната система. погледни си утре сутринта крайното гърне дали вибрира, ако да пиши в темата или ми пусни телефон на л.с. да ти кажа при мен как се реши драмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно и моят лост се клати като матрьошка или по-точно като кучетата с клатещи се глави, които някои хора слагат в колите си. А волана си вибрира, но за мен е напълно нормално, а ако ви снимам как се клатят страничните ми огледала, ще си помислите, че колата е пред разпад. И въпреки това съм и свикнал и за мен е наред, в смисъл има на къде още :D Но това не значи, че колегата трябва да се примирява, ако успее да успокои колата, ще и се наслаждава много повече, и може да сподели как го е постигнал. Махнах катализатора преди повече от година, и колата стана малко по-шумна, сложих права тръба. Тогава забелязах, че меката връзка не е в много добро състояние, но не ми се вярваше да е от нея, но явно е тя. Имам и гарнитура, метална, между турбината и тръбата към гърнетата, която също не е в много добро състояние. Но днес забелязах и вибрации, или по-скоро бучене между 1500-1700 об. Под тези и над тези обороти колата си пърпори приятно, някакви идеи за причина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като те чета, вероятно проблема ти идва от вибрации в изпускателната система. погледни си утре сутринта крайното гърне дали вибрира, ако да пиши в темата или ми пусни телефон на л.с. да ти кажа при мен как се реши драмата.

Предполагам имаш в предвид загрял двигател?

Утре като дойда на работа ще съм изминал 16км. тоест ще е загряла ,ще погледна гърнето и ще направя клип за да го видиш и ти.

Благодаря. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студена/топла, все тая, гърнето трябва да спи, подскача ли, значи знаем откъде идва боботенето и вибрациите в купето. Да не забравяме, че колата е куатро и гърнетата нямат нищо общо с тези на ауди с предно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студена/топла, все тая, гърнето трябва да спи, подскача ли, значи знаем откъде идва боботенето и вибрациите в купето. Да не забравяме, че колата е куатро и гърнетата нямат нищо общо с тези на ауди с предно

Виж до тук ти си първият който констатира и подсеща за разликата между гърнетата.

Утре ще видя и покажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой познат има такова ауди е точно същото - зверска вибрация на място при супер равномерно работещ мотор, но скоростния лост не мърда изобщо както го описвате. А днес друг мой познат ми спомена за същия филм отново на бензинова кола, японско 2.0 вибриращо точно като дизел. В момента се сещам за поне 5 такива бензинови двигателя, които вибрират 1:1 с тоя дизел. А отделно аз ауди 1,9 да работи като WV не съм видял досега, как е възможно незнам. Ама смятате ли, че на всичките тия коли проблема е меката връзка? Аз жестоко се съмнявам, вибрацията се усеща твърдо като да идва от мотора, тая генерация ако може така да предава по купето нямам просто незнам какви ще са тия мека връзка и тампони, че да обират всичко това!

На половината от колите за които говоря положението е следното - на празен ход яко вибрация, при подаване на газ същия тип вибрация си остава до към 2к оборота, но разбира се с оборотите намалява. При рязко подаване на газ няма никакво усукване.

За сравнение моя мотор при нормални условия работи на място така, че съм пробвал на два три пъти да тръгна на контакт само :hilezh: Но пък има леко разклащане на купето при рязко подаване на газ, което значи че има поумекнали тампони някъде.

Въпроса е какъв е извода от всичката тази статистика? За мен има нещо нередно по тия вибриращите мотори, но искрено се надявам да греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия мотор и когато е на нормални обороти като отвориш капака се забелязва как ми вибрира цялата броня фарове,абе всичко отпред,вътре все 1 си в бензинова кола,почти никакви вибрации,чува се леко мъркането на мотора и само като подам така газ реско до 2000 примерно се люля на ляво на дясно като форд мустанг с 500к.с под капака :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същата кола, само че седан и като я купих преди 5 години тоя филм го гледах в продължение на 3 месеца...

Е как го оправи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързаш. Нека поставим диагнозата, после ще търсим решение. Един дизел може да вибрира от 186472636 неща....

Това, че на 10 човека им тресе колата, не значи че причината и решението е едно и също

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клип е от тази сутрин на загрял двигател,

шумно е наоколо,защото е правен на обществена улица.Вижда се че няма никакви вибрации,сигурно има ефект от скобите на меката връзка.

:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чели това е краят на тази тема,

благодаря на всички които се отзоваха със мнения и съвети.

Като заключение ще отбележа че вибрациите вече са може би в границите за дизел,аз лично за себе си не мога да повярвам че тези скоби нещо са повлияли на толкова твърдата оплетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същият проблем само където мойто гърне се удря в задната броня толко са силни вибрацийте. Разбрах че е от меката връзка понеже като я фана с ръка в задната част от към купето се мърда и е мн мека. значи е за смяна. Обаче друг проблем мотора трепе доста сериозно от към шофьора а от др страна савсем леко. дали е тампона проблема ? Вътре в купето няма никви вибраций и мн добре,и малко шумно работи което вече нз от къде е....... и мотора вибрира когато е топъл,когато е студен не трепери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чели това е краят на тази тема,

благодаря на всички които се отзоваха със мнения и съвети.

Как точно приключи историята в крайна сметка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...