AALEXANDROV Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 ... От друга страна, на улица, на която едвам стоиш прав заради сняг и лед, кола на предно с автомат тръгва без да превърти гума - по-добре от джип със зимни гуми.От тази зима съм с тежко купе+куаттро+автомат и след много експерименти и аз стигам до извода, че автоматът е незаменим на обледен наклон. В стария ми квартал (Дървеница) има две-три малки улички с голям наклон, които често са прилично обледени. Там зимно време е привична гледката на "танцуващи" коли със задно предаване и коли с предно, които се връщат в невъзможността си да се изкачат. Тестът с куаттрото е бавно качване до средата, фул-стоп и след това бавно тръгване и честно казано никакъв проблем. И голям кеф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 (Редактирано) Отзад съм с механичен LSD ако това има значение.Има значение. Колкото е по-хлъзгаво, толкова по-добре работи. А вероятно има и някакъв блокаж и на междинния диф.95-та година Ауди си измиват ръцете с "електронния блокаж" и се появяват клипчетата със затънали с по една гума в канавката аудита. Просто е подигравка да се сложи две шепи заден диф без опция за блокаж или ЛСД, а същевремено цената на допълнителните екстри да достигат 50 и повече процента от базовата цена на автомобила. Редактирано 18 Февруари 2013 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване