Jump to content

Quattro ... кой модел е по-добър


Recommended Posts

... От друга страна, на улица, на която едвам стоиш прав заради сняг и лед, кола на предно с автомат тръгва без да превърти гума - по-добре от джип със зимни гуми.

От тази зима съм с тежко купе+куаттро+автомат и след много експерименти и аз стигам до извода, че автоматът е незаменим на обледен наклон. В стария ми квартал (Дървеница) има две-три малки улички с голям наклон, които често са прилично обледени. Там зимно време е привична гледката на "танцуващи" коли със задно предаване и коли с предно, които се връщат в невъзможността си да се изкачат. Тестът с куаттрото е бавно качване до средата, фул-стоп и след това бавно тръгване и честно казано никакъв проблем. И голям кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 176
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отзад съм с механичен LSD ако това има значение.

Има значение. Колкото е по-хлъзгаво, толкова по-добре работи. А вероятно има и някакъв блокаж и на междинния диф.

95-та година Ауди си измиват ръцете с "електронния блокаж" и се появяват клипчетата със затънали с по една гума в канавката аудита. Просто е подигравка да се сложи две шепи заден диф без опция за блокаж или ЛСД, а същевремено цената на допълнителните екстри да достигат 50 и повече процента от базовата цена на автомобила.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...