mootmoreto Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 карам аудито от 2-3седмици,след като му смениха ремъци,масла,филтри,ролки и водна помпа,парното духа студено,предполагам има въздух някъде,има антифриз на максимума,моля някой ако е имал такъв проблем да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Да не би да е А6 Ц4 ако гледам аватара ? Може от много неща да е. Може да имаш въздух в системата, запушено радиаторче , неработещи клапи на парното и т.н. Като за начало пипни при загрят двигател и пуснато парно двата маркуча за входа и изхода на парното да видиш дали са еднакво горещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mootmoreto Публикувано 15 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Ц5 е,предишното ми беше Ц4 2.5ТДИ,като това на аватара,преди обслужването топлеше парното много добре,затова си помислих,че може да има някаква тънкост в обезвъждушаването.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 (Редактирано) Ако днес са ти я обслужили тогава долей антифриз в разширителния съд и направи едно кръгче из Варна, после виж дали е глътнал малко и ако трябва пак долей. По принцип може да изкараш за малко при загрят двигател тънкото маркуче което влиза в казанчето и като текне го набутваш обратно и го стягаш. Капачката се стяга докрай! Може да направиш и малко "масаж" на маркучите по време на работа на двигателя. Иначе специално за парното този модел няма пробка за обезвъздушаване. Редактирано 15 Ноември 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 В раздела на акумулатора където влизат маркучите за парното.Единия маркуч има малка дупчица и при загряла кола,разхлаби скобата и издърпай ,ще излезе въздух и чакай докато не почне струя вода.После връщаш стягаш и готово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Тук при този двигател не е като при А4 Б5 и няма такава дупчица защото маркучите на парното са доста по надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 На 1.8Т го има.Нека провери все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 (Редактирано) Скоро правих едно А6 Ц5 2.5 тди и там нямаше. Знам за какво имаш в предвид но тук не е така. Освен някой да го е донаправил - което няма да ме учуди. Тук маркучите влизат доста по долу - под това ниво на акумулатора и сервото. Редактирано 15 Ноември 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 При мен са покрити с някаква термоизолация, но мисля, че са точно като тези от снимката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Идеята, е че на 6 цилиндровите мотори парното охладителната система е различна от 4 цилиндровите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mootmoreto Публикувано 15 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 благодаря ви момчета,точно така е като на снимката,има я дупчицата,и маркуча е студен за разлика от долния,явно та има въздух,но утре ще го оправям,че стана късно вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 (Редактирано) Опааа грешката е в моя телевизор Остана ми в акъла шестака на 2.5тди а ти си с 2.4 бензин. Тогава щом е така значи ако не е пълен разширителния съд с антифриз го пълниш малко над максимума и е добре да го вдигнеш малко нагоре. За целта го развиваш от болтчетата които го държат за купето. При загрят двигател дърпаш левия маркуч колкото да се покаже дупката и когато въздуха излезе и почне да пръска само плътна струя антифриз го набутваш навътре и стягаш скобата. Трябва да се получи. Те тези които са ти я обслужвали е трябвало да я обезвъздушат по този начин ама това е друга бира вече Редактирано 15 Ноември 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Щом ги е намерил какво значение има . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Има , това че човека си е платил за нещо а го е получил почти. Аз на негово място бих се върнал в сервиза където е обслужена и да ги накарам да си довършат работата. Кой знае колко пари е дал и накрая да му я издадат с неработещо парно...че и през зимата. Не е добре така. Лоша реклама са си направили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 А натискаш ли бутона Econ,като пускаш парно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 11 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2022 Темата е стара но защо трябва да натиснеш ЕКона, автоматично ли се обезвъздушава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване