Jump to content

А6 С5 бензин 2.4,парното духа студено,как да обезвъждуша,мнения?


mootmoreto

Recommended Posts

карам аудито от 2-3седмици,след като му смениха ремъци,масла,филтри,ролки и водна помпа,парното духа студено,предполагам има въздух някъде,има антифриз на максимума,моля някой ако е имал такъв проблем да пише

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да е А6 Ц4 ако гледам аватара ? Може от много неща да е. Може да имаш въздух в системата, запушено радиаторче , неработещи клапи на парното и т.н. Като за начало пипни при загрят двигател и пуснато парно двата маркуча за входа и изхода на парното да видиш дали са еднакво горещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц5 е,предишното ми беше Ц4 2.5ТДИ,като това на аватара,преди обслужването топлеше парното много добре,затова си помислих,че може да има някаква тънкост в обезвъждушаването..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако днес са ти я обслужили тогава долей антифриз в разширителния съд и направи едно кръгче из Варна, после виж дали е глътнал малко и ако трябва пак долей. По принцип може да изкараш за малко при загрят двигател тънкото маркуче което влиза в казанчето и като текне го набутваш обратно и го стягаш. Капачката се стяга докрай! :zustimm: Може да направиш и малко "масаж" на маркучите по време на работа на двигателя. Иначе специално за парното този модел няма пробка за обезвъздушаване.

Редактирано от Zdravkicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В раздела на акумулатора където влизат маркучите за парното.Единия маркуч има малка дупчица и при загряла кола,разхлаби скобата и издърпай ,ще излезе въздух и чакай докато не почне струя вода.После връщаш стягаш и готово :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук при този двигател не е като при А4 Б5 и няма такава дупчица защото маркучите на парното са доста по надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро правих едно А6 Ц5 2.5 тди и там нямаше. Знам за какво имаш в предвид но тук не е така. Освен някой да го е донаправил - което няма да ме учуди. :rolleyes: Тук маркучите влизат доста по долу - под това ниво на акумулатора и сервото.

Редактирано от Zdravkicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята, е че на 6 цилиндровите мотори парното охладителната система е различна от 4 цилиндровите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви момчета,точно така е като на снимката,има я дупчицата,и маркуча е студен за разлика от долния,явно та има въздух,но утре ще го оправям,че стана късно вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опааа грешката е в моя телевизор :steinigung: Остана ми в акъла шестака на 2.5тди а ти си с 2.4 бензин. Тогава щом е така значи ако не е пълен разширителния съд с антифриз го пълниш малко над максимума и е добре да го вдигнеш малко нагоре. За целта го развиваш от болтчетата които го държат за купето. При загрят двигател дърпаш левия маркуч колкото да се покаже дупката и когато въздуха излезе и почне да пръска само плътна струя антифриз го набутваш навътре и стягаш скобата. Трябва да се получи. Те тези които са ти я обслужвали е трябвало да я обезвъздушат по този начин ама това е друга бира вече :bia:

Редактирано от Zdravkicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има , това че човека си е платил за нещо а го е получил почти. Аз на негово място бих се върнал в сервиза където е обслужена и да ги накарам да си довършат работата. Кой знае колко пари е дал и накрая да му я издадат с неработещо парно...че и през зимата. Не е добре така. Лоша реклама са си направили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...