darkavenger Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Тези дни си мисля как да си направя дневни LED светлини вградени във фара. Имам А4 (Б5) и фаровете са с 2 * Н7 (къси и дълги) и Н1 халогени за мъгла - вградени във фара. Мисля да сменя Н1 лампите с Н1 LED и да карам на габарит и предни халогени през деня. Н1 LED са доста по икономични и издръжливи отколкото да карам на къси с H7. дали е добра идеята ми ... искам да "спестя" ватове, по издръжливи крушки, да запазя използваеми халогените, дневни светлини за пред полицаите. Инвестицията е 40-50 лв за двете H1 LED. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 С халогени през деня си имаш глоба от раз! Не си с фабрични светлини - нанасяш промени в конструкцията на автомобила, охооо ще пишем ли и как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 За по малко пари можеш да си вземеш модул, който да ти включва фаровете (къси или дълги) на понижено напрежение, пак икономисваш ватове и удължаваш живота на лампите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 става идеално. много добре си го решил. а глоба няма как да ти сложат понеже халогените са ти във фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Аз съм със същите фарове, имам LED светлини на габаритите, 2х5 диода и LED светлини на мястото за мъгла, 2х25 диода. И ако мога да искажа личното си впечатление, то е, че при мен не се получава. Светлините за мъгла светят доста слабо. По-слабо от габаритите. Не знам каква е причината, фалшиви LED светлини ли, слабо е напрежението за толко много диоди ли, пречи металната планка която е пред крушките ли, самата форма на рефлектора ли обира от светлината, не знам но за дневни светлини не се получава. И моята идея беше да карам само на диоди, но те почти не се виждат през деня, вечер се виждат от далече, но пък не излъчват светлина с която спокойно да виждаш какво има пред теб. С обикновенните H1 се вижда в пъти по-добре. Има ли възможност за увеличаване на напрежението към светлините за мъгла, така че да светят по-силно, та да има ефект от тях? Мисля, ако не става, да си върна стандартните H1 крушки, че дори в мъгла, не вършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 16 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 С халогени през деня си имаш глоба от раз! Не си с фабрични светлини - нанасяш промени в конструкцията на автомобила, охооо ще пишем ли и как какви точно промени правя в конструкцията ? смянам H1 с нажежаема жичка с H1 с LED. Отделен е въпроса за каране на халогени при липса на предпоставки за това, но аз не карам на къси + халогени (което е масова практи за много колеги) аз искам да ги използвам самостоятелно като дневни светлини. Въпроса е дали светят добре ... т.е. вижадам ли се през деня че съм на фарове? Сега ако карам на халогени (с обикновенните лампи) без къси през деня, фаровете светят добре ... и 99.99 % от полицаите едва ли биха се усъмнили ,че има таково животно вградени халогени във фара Аз имах съмнение че H1 led крушките не се виждат през деня и май наистина е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Не знам колега, как е при други колеги с ЛЕД халогени, може и да е добре, в моят случай не се получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 (Редактирано) Да си усложняваш живота при положение, че си с крушки по 10лв и има ДРЛ модули по още толкова, които палят само късите, е жив мазохизъм.Без да се обиждаш.ЕДИТ: визирам, че аз досега дори леко доближаваща се по светене ЛЕД крушка до алтернативната на фарове за мъгла не съм видял- едно жалко мъждукане е. Редактирано 16 Ноември 2012 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 16 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Не знам колега, как е при други колеги с ЛЕД халогени, може и да е добре, в моят случай не се получава.този отговор чаках, и аз имах съмнение, че рефлекторите пред H1 крушките на халогените ще пречат и eдва ли ще светят добре през деня, а явно и като халогени няма да мога да ги ползвам. Не ми се слага модул който да управлява късите - пуска автоматично например на 80%, защото 1-во нямам проблем със забравянето да включа светлините, 2-ро 60W крушка на 80% са си почти 50W, a LED-a е наполовина 20-25 W. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Като изключим всичко споменато до сега, колега, отвора за Н1 крушката на рефлектора е много малък. Т.е. може да се събере нормална крушка или ако решиш да е LED, то тя трябва да е малка с най-много 10 диода. Което означава още по-слаба светлина. И тъй като бях голям мераклия да направя мойте фарове с LED светлини, но ми се искаше да светят и добре, взех LED крушка с 25 диода, която естествено се оказа огромна за входа на рефлектора и аз с целия си акъл изрязах малко по-голям процеп за да ги пъхна. Не ме питай как се почуствах, че след като хвърлих толко труд, за да преправя рефлекторите, а не беше лесно, търсих и дадох толко пари за тези крушки и на края останах разочарован от ефекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 19 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Като изключим всичко споменато до сега, колега, отвора за Н1 крушката на рефлектора е много малък. Т.е. може да се събере нормална крушка или ако решиш да е LED, то тя трябва да е малка с най-много 10 диода. Което означава още по-слаба светлина. И тъй като бях голям мераклия да направя мойте фарове с LED светлини, но ми се искаше да светят и добре, взех LED крушка с 25 диода, която естествено се оказа огромна за входа на рефлектора и аз с целия си акъл изрязах малко по-голям процеп за да ги пъхна. Не ме питай как се почуствах, че след като хвърлих толко труд, за да преправя рефлекторите, а не беше лесно, търсих и дадох толко пари за тези крушки и на края останах разочарован от ефекта.благодаря че ме отказа навреме ... със сигурност щях да взема крушка с 25 диода .... и щях да гледам тъжно като се опитам да я монтирам , но нямаше да изрязвам рефлектора, щях да си имам 2*H1 с по 25 диода в повече ... и 50 лв по-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 КОЛКО?!?!? Много скъпи тези крушки. Аз мойте ги взех от ebay.com за 10лв с доставката и двете бройки. Е изчаках един месец, но пък не дадох кой знае колко пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Те затова толкова светят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 В момента съм със същите фарове ( BOSCH ) и с две релета за палене на светлините за мъгла като дневни.( по принцип има и оригинални схеми за това да се ползват светлините за мъгла като дневни ).Не са ме спирали, светят веднага след заработване на двигателя, при преместване на ключа за светлините на положение "габарит" изгасват, на положение къси светлини, също не работят.Цялото удоволствие ми струва 0.80 стотинки за кабелни обувки ( релета и кабели разни си имам ).Справки тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=112399&st=0&p=1691088&fromsearch=1entry1691088 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Е може и заради това да е, аз съм писал по-нагоре в темата, че може и от крушки да е, но честно, не вярвам да е това проблема. Пробвал съм ги и как светят преди да ги сложа на фара, светят отлично, но сложени на фаровете са зле та зле. Не знам, дали напрежението е по-слабо към халогените или металната планка пред крушката отнема от светлината. Ако иска колегата, да пробва със по-скъпите, може ефекта да е доста по-добър. Ако има и други колеги, експериментирали с такива светлини, да изкажат мнение. И на мен ми е любопитно, може ли със смяна на крушките да постигна желания от мен първоначално ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 аз съм с фара с лупа сложил съм модул дето да да пали дългите след запалване на двигателя , там крушката е Н7 и е нагласен да свети с 25 процента от мощността тя едва мижи но пък отдалече се вижда здраво и досега за фарове не са ме спирали по доброто решение от тезо ледове според мен:zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Аз също исках да го правя така:диодни крушки на габарити и халогените,но наистина за Н1 отвора е малък.Сложих бели халогенни Н1,и диодни 25SMD на габарита и не се занимавам повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 21 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 по толкова искат в магазините и интернет магазините в България - 20-25 лв. за H1, за габаритете скоро един познат си купи с 5 LED за 5 лв. едната крушка - за сега е доволен - той преди имаше проблем със постоянно изгаряне на габаритет и му бе писнало. Аз преди време имах проблем с светлини за намера на предишната ми кола - влизаше вода при лампите и постояно горяха - купих няколко диода и спретнах една импровизирана LED крушка - през деня не си вижда особенно че свети, но вечер е идеално и най важното вече 3-та година не изгаря - дори и плафона да се напълни с вода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 малко да съживя темата , може ли на б5 фейслифт по някакъв начин с VAG COM да се активират дневни светлини нещо като американски вариант , примерно дълги на 30% без да свети нищо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 само да допълня че скоро мой приятел със пасат б5 каращ на халогени който са също във фара, го спряха затова че кара на халогени, Така че внимавайте, има и светнати катаджий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 то по същата логика могат да те глобят, че караш на дълги ако си с допълнително поставен модул който светва дългите на 30%-50% ...в общи линии решат ли да се заяждат все ще се намери за какво, но за дневните светлини имаше точно разписано в закона изискавания за разтояния от пътя и между двете светлини.Аз на Аудито съм с допълнителен модул и съм светнал дългите на 40 %, а имам шкода октавия при нея с компютър съм активирал късите на 50 % (американски вариант - пускам ръчната и светват) имам възможност да настроя халогените също на процент за дневни светлини - производителя го дава като възможност, но автомобила е по-нов и има разни букви и знаци по самите фарове и халогени, които означавали, че могат да се използват като дневни светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване