Jump to content

Набирам група доброволци за провеждане на тестове.


Recommended Posts

Крайно време е да създадем собствена лаборатория за независими изследвания. Идеите които ми се въртят в главата ще ги направя сам след 2-4 години. С екип ще станат за 6 месеца.

Трябват хора които имат усет за "научен експеримент". Да имат желание да миришат ауспуси, да се разхождат с туби и шишенца в ръце, да не мърморят като се поизцапат и всичкото това да го повторят 200 пъти. Безплатно естествено. Т.е. те да плащат.

По всяко време на годината. Да, и при -30 градуса и при +40. Без да се влияят субективно. И да пишат. Много да пишат.

Каква е далаверата? Далавера няма. Както и този Форум не е създаден за това.

Кеф? Ооо, ще им разгоня фамилията. Гарантирам неподозирани усещания от заобикалящия свят. И нов поглед върху очевидните неща.

Ръководител на екипа разбира се съм аз. Защото съм скромен. А скромността краси човека. Затова съм и красив. :wacko:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да кажеш и какво точно искаш.... Аз не можах да вникна в дебрите на твоята техническа мисъл. Сигурно щото не съм красив...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Идеята е малко експериментален анализ на консумативите за коли. Така че да си подберем критерии за проверка на доставчиците и да пазаруваме само най-доброто обективно.

Горива: състав - количество вода, алкохоли и др. вредни добавки, точка на замръзване, КПД (пробег)

Масла - стартов вискозитет при -25 -30 градуса, водно съдържание. Например на някоя сбирка да изтеглим по 10-15мл от маслото на всеки двигател, да го надпишем и замразим при -28 градуса. Па да видим къде зимуват раците. Същото с бензин / нафта.

Разработка на собствени формули на добавки.

----------

И след 2000 години ще построим един билдинг (с парите от членския внос) и ADAC ще ни цитират в немските списания за коли. :eusa_clap:

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Grizzly ... Изконното непостоянството в качеството на използваните продукти няма ли да се яви като проблем в последствие ?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви едно предложение.Вземете нафта от OMV Shell Лукоил и EKO и я занесете на анализ.Но както каза колегата трябва по няколко пъти да се прави, защото наистина има непостоянство.А ако се събира членски внос, може би ще е разумно той да спонсорира донякъде начинанието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за.В свободното си време нямам нищо против да свърша нещо полезно.От 14 'ли съм безработен за няколко месеца,така че обаждай се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Grizzly ... Изконното непостоянството в качеството на използваните продукти няма ли да се яви като проблем в последствие ?...

Бензина има над 220 компонента така че разсейките в качеството са неминуеми. Идеята ми е да разработим косвени критерии за бърз анализ по които да може да решиш в момента дали си струва да наливаш гориво от еди кое си място или да тичаш на друго.

Например най-простия критерии е миризма на горивото. Ако съберем мостри от "хубаво" и "лошо" гориво ще добием опит да познаваме "на око" видовете гориво. Също много разчитам на колегите с борд компютър по който директно може да се оцени mileage (пробега) с единица гориво. В Щатите един от основните критерии е MPG т.е. miles per gallon. Нищо не пречи да съберем информация от колегите с бордкомпютри с кое гориво колата ще измине по-голямо разстояние.

Имайте предвид че разликата в пробега може да достигне до 50% (типично 30%) между най-доброто и най-лошото гориво. Което е изключително сериозна разлика. И директно бърка в джоба ежедневно.

Този проект не е свързан с увеличаване на мощността и за това не е в "тунинг" раздела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От половин година сипвам само бензин A95 от OMV. Водя си записки колко ми харчи колата - B4 мотор NG. Ще постна скрииншот на таблицата ако Гризли реши, че има нужда. Съответно знам колеги със същия двигател и коли - Nico, Fossil, bgmade. Заедно с техните коментари мисля, че можем да достигнем до някакви сравнителни изводи.

Гризли ти водиш ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това малко задачка за загуба на време..

Дори и да се намери начин да преценим "на око" кое гориво е добро и кое не, това с мирисането, цвят и т.н. Малко трудно ще го правиш на бензиностанцията. А и е супер относително, защото на някой може да му мирише на цвекло другия на кисело зеле и т.н.

Може би е по-добре да си пренасочите свободното време към нещо друго..

Успех де.. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загуба на време?

Ами то и писането / четенето тук е загуба на време.

Нещата си ги представям така: Туби за бензин по 5л в багажника. Пътем минавам покрай станция Х и сипвам 2-5 литра в тубата. Правя си пробите и после го наливам в резервоара. Записвам резултати и ги публикувам.

Казваме на шефа на бензиностанцията че ни харесва / не ни харесва. За да се старае повече. После те сами ще ни информират кога да не ходим. :eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно руско списание Авторевю... в него през 6 месеца се публикуват по около 10 Московски бензиностанции. Параметрите са нещо от сорта.

Колко милилитра недоливане има.

Какво е Октановото число. (Цетаново за нафтата)

Колко стабилизатори на октановото число са ползвани и в какво количество (Щото химията е много яка.. и с добавка дето струва почти нищо ама пък е много вредна за здравето и за катализатора - правиш от 92 - директно 98 за без пари)

Сяра и парафини за нафтата.

Проблема е че ние не можем да публикуваме тези изследвания, няма да са официални.. и само ние ще си знаем, трабва ни лаборатория и много пари. Бензиностанциите менят качеството доста бързо и целта би трябвало да е .. да се уплашат.. а това го може само някое списание или вестник или друга медия...(Като ги знам нашите списания какви езици вадят и лижат всеки които им е платил някяква сума за реклама... май в БГто тая работа няма да я бъде).

Но пък можем да пишем едно писмо до български списания да направят такова замерване... ако не направят.....ще направим каквото можем да не им купуват изданията.( само в информацията ни е силата, и не трябва само нашия форум да е в кюпа.. всички трябва да пишат)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те малките камъчета обръщат колата... (баба ми го е казвала)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям, като се поизбистри в главата ти начинанието Гризли и аз ще помагам.

Сам си водя статистика(засега само наум ) относно консумативите!!!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загуба на време?

Ами то и писането / четенето тук е загуба на време.

Нещата си ги представям така: Туби за бензин по 5л в багажника. Пътем минавам покрай станция Х и сипвам 2-5 литра в тубата. Правя си пробите и после го наливам в резервоара. Записвам резултати и ги публикувам.

Казваме на шефа на бензиностанцията че ни харесва / не ни харесва. За да се старае повече. После те сами ще ни информират кога да не ходим.  :)

Ако това го речеш на някой немец, оня ще се самоубие ритуално вервай ми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...