Jump to content

Ауди 1,9 tdi


Recommended Posts

Здравейте,

днес се регистрирах и бързам да се огледам за колеги с въпросната кола.

днес се спрях на модела, струва 17000 и е на 240000 реални.

Дали си струва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама А3, А4, А5, А6? Всъщност 2009 с 1.9 дизел само А3 май ще да е :D Но пък 2009 и на 240 000 км, май е 1999г, или си сложил една нула в повече на километрите? :gruebel: Дай линк най-добре. Щото на 3г ако са й навъртяни 240к значи е сменявал нови гуми през 3 месеца, масло през 2 и т.н... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не е лоша колата,само салона е гаден ,ама пък има навигация ,което си е голям + ...вече :gruebel:

п.п. тия новите вече си имат карти за БГ ,нали?

тва с ръчните скорости е кофти също обаче..ама пък нема трошене,аве оферта си е колата ,верно е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но А4-те В8 не са ли с 2-ка двигател 120 коня, тя май няма 1.9 ? Сигурен ли си, че става въпрос за една и съща кола, за която се пита?

И колегата, който пусна темата нека да даде повече инфо за колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се е объркал, гаранция, че това е колата :zustimm:/>/> Ако забелязваш не пише какъв обем е мотора, а пише колко коня е и оттам това може да го обърка.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа дори и да не е тая кола, ще е много подобна, ама да влезе автора на темата и да каже.

:zustimm:

Точно, иначе само си гадаем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен 250 000 БЪЛГАРСКИ километра са си доста сериозна цифра. Тенденцията при VAG пък и при другите производители, е че турбина и съединител се сменят в най-добрия случай около 200 000. Ако не си гледаш колата добре може и по-скоро. Ако при проверка в ауди кажат, че поне веднъж са и сменяни турбото и демпфера е добре но в противен случай макс до 20 000км ще се обадят и двете.

Сервизния интервал на колата е бил 15 000 или 30 000. Ако никой не се е сещал да долива масълце в последните няколко хиляди преди смяната особено след като колата е подминала 140 000 определено ще са го поизмъчили тоя двигател.

Лагерите на колелетата също се очаква да се обадят на такива километри. В Етка гледам, че е лагер-главина. Скоро сменяхме на служебното VW Caddy 1,9TDI 4-те броя - 800лв само за части.

DPF филтъра едва ли се е запушвал при такова каране ама сигурно и той ще се обади скоро ако вече не го е направил.

Редактирано от Flatmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама А3, А4, А5, А6? Всъщност 2009 с 1.9 дизел само А3 май ще да е :D/> Но пък 2009 и на 240 000 км, май е 1999г, или си сложил една нула в повече на километрите? :gruebel:/> Дай линк най-добре. Щото на 3г ако са й навъртяни 240к значи е сменявал нови гуми през 3 месеца, масло през 2 и т.н... :rolleyes:/>

Колата е А3. Наистина е на 240000 км. Служебен автомобил. Не съм наясно с дизел.Никога не съм карал. Понятие си нямам от Ауди и затова пуснах темата.Вече договорих сделката.Като направя прехвърлянето ще я снимам и пусна. Правя сляпа и импулсивна покупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:/>/>/> Познах, че е фирмена кола, обаче нататък пълен провал, мотора трябва да е 1.9 TDI 105 к.с. с 5 скорости според това, че е А3-ка и тези километри 240 000 2009 година, предполагам и доста постна като оборудване и цената не си заслужава според мен на А3 8P - 17 000 български лева

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен 250 000 БЪЛГАРСКИ километра са си доста сериозна цифра. Тенденцията при VAG пък и при другите производители, е че турбина и съединител се сменят в най-добрия случай около 200 000. Ако не си гледаш колата добре може и по-скоро. Ако при проверка в ауди кажат, че поне веднъж са и сменяни турбото и демпфера е добре но в противен случай макс до 20 000км ще се обадят и двете.

Сервизния интервал на колата е бил 15 000 или 30 000. Ако никой не се е сещал да долива масълце в последните няколко хиляди преди смяната особено след като колата е подминала 140 000 определено ще са го поизмъчили тоя двигател.

Лагерите на колелетата също се очаква да се обадят на такива километри. В Етка гледам, че е лагер-главина. Скоро сменяхме на служебното VW Caddy 1,9TDI 4-те броя - 800лв само за части.

DPF филтъра едва ли се е запушвал при такова каране ама сигурно и той ще се обади скоро ако вече не го е направил.

За три години си е направо цифра.А тройката изглежда перфектно. Има два листа в сервиза с ремонти. Само разбрах, че е сменян съединител.

Както и да е. Вече договорих сделката. Ще я снимам и пусна. Благодаря на колегите, които се отзоваха.

:hilezh:/>/>/> Познах, че е фирмена кола, обаче нататък пълен провал, мотора трябва да е 1.9 TDI 105 к.с. с 5 скорости според това, че е А3-ка и тези километри и цената не си заслужава според мен на А3 8P - 17 000 български лева

Точно така е. Продавача не сваля и стотинка. Колко струва реално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До някъде е по-добре, това че е на тези километри, за това време защото не е карана студена, а винаги е била в работна температура, което е много по-добре за двигателя като цяло. Но това е единствения плюс на многото км за малко време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен лично А3 8P 1.9 TDI фирмена служебна кола предполагам постна отвсякъде откъм екстри на 240 000 български километра из нашата красива родина плюс нашите супер качествени горива за 17 000 лева не си заслужава, НО ако е 2.0 TDI Quattro на тези километри щях да се замисля!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен лично А3 8P 1.9 TDI фирмена служебна кола предполагам постна отвсякъде откъм екстри на 240 000 български километра из нашата красива родина плюс нашите супер качествени горива за 17 000 лева не си заслужава, НО ако е 2.0 TDI Quattro на тези километри щях да се замисля!

Не мога да се преборя да свали от цената. Имал други оферти.

Възможно ли е да се поддържа Ауди в сервиз, който не е фирмен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма сложно обслужване или нещо по особено може да се сервизира и извън Ауди сервиз, обаче не си заслужава въобще да я купуваш, изчакай още и се насочи към друг автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/11353396210925848 преди пишеше, че колата е на фирма и е обслужвана винаги на време

Тази е 2,0 ТДИ

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38027.html

Тези са по-хубави

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11331218049529211&f1=details&slink=19owvm

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11345362217831938&f1=details&slink=19owvm

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите на "Брат ауто - Д" са им много мазни. На снимките са хубави, но на място не е точно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен тази много ми харесва http://www.mobile.bg/11339758579404201, ОБАЧЕ като погледнах по внимателно и в разширителния съд не видях антифриз :D което за този мотор си е доста притеснителен факт :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Говорих отново с продавача. Явно се е опитал да изкара максимума.

Сега е склонен на 12000 лв. 5000 надолу само за един час? Нещо има нередно или просто спешно му трябват пари.

Само при отказа ми, въпреки загубата от 500 лв. капаро се съгласи на корекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тоя продавача да вземе да я кара тая кола у моргата :D/> Таз фирмената А3-ка колко ли хора са се упражнявали да и взимат душицата. Бягай далече ти казвам, спести си парите ще си намериш нещо по - добро дори и да не е Ауди.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тоя продавача да вземе да я кара тая кола у моргата :D/>

Ами аз направих добре, че се регистрирах във форума. Оставам назад с 500 лв. но ще търся нещо друго.

Вероятно за коледа, нали е празник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично за 12000 бих я взел колата. Служебното кади със същия двигател вече е на 360 000км! Разбира се след смяна 2 пъти на турбина, 3 пъти на съединител барабар със маховика, един път на дроселова клапа и редовно долива не масло след като подмина 250 000. Двигателя все още пали от раз но като цяло на колата и тежат тези километри вече. Няма сила както преди 150 000км. Не е имало проблеми с дюзи и е карана основно с гориво от Шел.

Виж кога последно е сменяна турбината и съединителя. Ако имат поне още 50 000км. живот ще изкараш с тях поне 2г. според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз не зная как си говорите е така за кола, която не сте виждали. Какво като е фирмена, ако я е карал само един човек и като гледам километрите сигурно само извънградско, със сигурност е по-читава от 90 процента от кошерите които карате. Да не говорим че 1,9 е пъти по-читав от 2,0. Аз съм карал преди 3 години А4 2003г. мултитроник на 520к. и колата не беше влизала в сервиз освен за консумативи и вътре нямаше изтъркан бутон. Та чак в моргата я пратихте, бахти и разбирачите и без снимки.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...