BECKO Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 (Редактирано) Не ги качвай директно във форума - линквай ги от снимка.бг или имиджшаг ... или каквото там ползваш за снимките си Редактирано 16 Юли 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Ето снимките на колектора преди почистването(непосредствено след разглабянето му) и след почистването. http://www.snimka.bg/?album;aid=765151 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Баси бълвоча, сигурно и при мене е така.Това на последната снимка ли е моторчето за въздух дето вкарва като е студена ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 На последната снимка е вакума с карантията на колектора. Вакума завърта карантията за необходимите завихряния и потока въздух. Не знам за кое моторче по точно питаш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Този мотор няма вторична инжекция, а на 5 клапановия е в кутията на въздушния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Няма нищо в кутията при мене.Явно съм се объркал и не ми е ясно предназначението на тоя вакуум. При мен като я взех бръмчеше нон стоп като моторче там, като пипна "стеблото" спира. После с времето само сутрин го чувам и предположих, че тогава нагнетява въздух, докато е студена. Питах в Юнитрейд, не искаха да го погледнат а само да ми сменят целия колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Ти с кой мотор си бате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Тоя дето го слагат в 4ф BAT 335кс, с вериги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Той няма нищо общо с нашите кошници. ти най вероятно си с D3 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Не на д3 е с ремъци. На 4ф-ка е. Едва ли са много различни освен веригите. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Ооооооо ще останеш учуден колко разлики има в два на пръв поглед еднакви мотора. Направо е ужас..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 23 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2013 Помниш ли дюзите на инжекциона? С 2 дупки с 4 дупки.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2013 (Редактирано) Едва ли са много различни освен веригите. Пак се изказа като каруцар пред журналисти...! Редактирано 23 Юли 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 23 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2013 Помниш ли дюзите на инжекциона? С 2 дупки с 4 дупки....Само с една дупка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov_24 Публикувано 31 Август 2013 Доклад Share Публикувано 31 Август 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqnn Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 4.2 335к Колеги помагаите , имам следния проблем и немога да остановя от какво е предполагах че е от клапи колата се изрезваше до кам 5 хиляди оборота мах и я нема никва на горе и чак почваше да причуква нешто при клапите разглобих колектора имах едно счупено уше там при мехчетата оправих го клапите ми движат не са заседнали като запали колата се прибират като огасне излизат ама изрезването го няма все оште смених 3 бобини сега ми изгоря четвърта пробвах и ръчно да движа клапите и пак не става светка ми и чек от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Какви грешки ти дава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqnn Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Какви грешки ти дава?само чека ми светка и то не всеки път иначе не ми дава и на компилтар го качвах . Сега свалих свешти гледам са доста черни. Ма не знам от лоша работа ли са черни или от преебани свешти дали е вазможно да го прави ще пробвам сега ще смена и свещи . Много странно заштото некои път за момент се оправи и после същата история ма се надявам да е от свешти защото изгори 4 бобини . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Със сигурност ще имаш записани грешки, няма как да гадаем. Имам няколко идеи, но я закачи и кажи грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqnn Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 (Редактирано) Преди два ни я взех от сервиз и напълно беше изчистена от грешки . но мн мудно варвеше свалих колекторите да погледна отсраних квото имаше и зглобих ама съштата история и ште смена свештите и една бобина изгоря имам и ако не стане ше пробвам савети ! ако те самнява нешто сподели . Пак ще бъда благодарен да имам нещо напредвид ако не ше трябва сервиз на ауди . Редактирано 18 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 От къде си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqnn Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 (Редактирано) Врачанският краи днес смених и свещи и същата работа вапроса е че смених ремаци ролко казват че се зацепвало с някакви лапи пак при мен е зацепено без лапи но на компилтар излиза че е на белези . А след обслужването праи проблемите. Редактирано 18 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Ако ставаше по белези, щяха ли всички да ползват инструмента? Огромно значение има и 1 мм за работата на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqnn Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 (Редактирано) Открих проблема ако на некои му се случи това нещо хидравличният оптегач на ангранажния ремак и охлабва ремака и бега от датчиците и обърква работата на мотора за моя радост не съм срешнал клапани . Цитиране на предходен пост! Редактирано 20 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Какво е причинило охлабването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване