Jump to content

Избор на двигател за А4 В 8


Recommended Posts

Колеги, мисля да сменя автомобила с малко по-нов. Спрял съм се на А4 В8 2008-2009 год. Дизел. Нямям преки впечатления от тези двигатели /комън рейл/ , тъй като до сега си карам по-старичката помпа-дюза.Какви са плюсовете и минусите на двигателите....2 тди 143 к.с..2,7 тди 190 к.с. и 3,0 тди 239 к.с. ? Здравина и надежност са определящите за мен критерии!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Писали са из форум много колеги, мисля са разисквали всичко, и то по специално за дизелите.3,0тди е по добрия двигател, колата е доста пъргава ако е с ръчни скорости, но пък харчи малко повече ако има значение това .Аз от моите впечатления мога да кажа за клапите на турбото които дефектират , две моторчета по хиляда лева, което си е недостатък ако не са сменени от предният собственик.При 2.7 предполагам са същите, за 2.0тди не знам.С друго не съм имал проблем, здрава машина е 3,0тди на А4 Б8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хората искат да им е шумно и да усещат мощ по баирите :hilezh: , Шегата на страна, ако е за 3,0тди предполагам е заради вървежа, няма друг агрегат  с тая кола ,който да върви толкова, може би само 3,2 FSI но пък той харчи на половина повече в пари , а и го няма много за продаване докато с дизели е пълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 тди върви като ракета, а гори сравнително малко за вървежа си. Тези моторчета за клапи на турбото за 3.0 тди 239 к.с ли се отнася?

Търсих такава тема но неможах да открия....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да именно 11-12 градско зимата с такав вървеж са нищо.Да за 3.0тди 239к.с.Няма такава тема.Но аз познавам 4-5 човека с този проблем.аз съм единият а други двама от форума.За това смятам че е голям шанса за такъв дефект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

.. ако е за 3,0тди предполагам е заради вървежа, няма друг агрегат  с тая кола ,който да върви толкова, може би само 3,2 FSI ...

 Не пропускаш ли 3.0Т 333к.с.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОмци, драми с клапи на турбото няма - просто защото не съществуват такива клапи. Явно колегата се бърка, може би иде на реч за клапите на всмукателните колектори, които са два с по едно ел.моторче на всеки ред цилиндри - да, те правят проблем, който се решава сравнително бързо и евтино. Що се отнася до цената на клапите (целия ред+ел.моторчето) е на цена около 700 лв, но не винаги се сменя всичко. Самото турбо има ел.моторче, което командва променливата геометрия, което ако се счупи се сменя само то и струва около 400-500 лева. Като цяло, когато се купува 3,0 тди мотор, независимо кой вариант, (изключвам последните модификации от 2013 насам) трябва да се гледат: дюзи, вериги и обтегачи, ск.кутия (автоматик) - всичко останало по хардуеъра е доста сполучливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.0TDi A4 с предно задвижване и спортно окачване, едно приятелче е с А5 3.0 TDi quattro с s-line окачване, и двете са автоматици, и двете са 2011та година. Разликата е огромна.

 

3.0 TDi е много по-пъргава и бърза. Завоите към рилския бяха по забавни с неговата, а на магистралата си дърпа макар и с висока скорост. Общо взето не ти трябва нещо повече освен ако не караш по немските аутобани.

 

Накара ме да съжалявам, че купих 2.0 TDi. Сега не ми е достатъчно и ще се занимавам с чипове.

Редактирано от S.K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОмци, драми с клапи на турбото няма - просто защото не съществуват такива клапи. Явно колегата се бърка, може би иде на реч за клапите на всмукателните колектори, които са два с по едно ел.моторче на всеки ред цилиндри - да, те правят проблем, който се решава сравнително бързо и евтино. Що се отнася до цената на клапите (целия ред+ел.моторчето) е на цена около 700 лв, но не винаги се сменя всичко. Самото турбо има ел.моторче, което командва променливата геометрия, което ако се счупи се сменя само то и струва около 400-500 лева. Като цяло, когато се купува 3,0 тди мотор, независимо кой вариант, (изключвам последните модификации от 2013 насам) трябва да се гледат: дюзи, вериги и обтегачи, ск.кутия (автоматик) - всичко останало по хардуеъра е доста сполучливо.

Да и аз не съм сигурен как се казват тези моторчета и за това се бъркам.Иначе все още са си по хил.лева едното.Какъв е по-евтиният им вариант за ремонт. Аз ремонтни комплекти съм виждал само по чужди сайтове.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма моторчета по хиляди лева едното ;) В горния ми пост съм ги споменал кое моторче какво командва и къде е разположено - няма място за вариации ;)

Що се отнася до въпроса на колегата koleto100, не съм сигурен колко струва комплекта на всичките вериги и обтегачи. Аз сменях горни обтегачи преди около 60к км, когато я купих, и цената на единия беше към 300 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм механик и незнам моторчета ли са или клапи или компютърчета с линукс.Две са и всяко струва по около 1100лв в Ауди.Няма смисъл да спорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 2.0TFSI с 180 коня.Доста тих и напълно достатъчно вървящ.Точно такъв съм карал и е много приятен.Само ,че му се долива масло.Не че е такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма моторчета по хиляди лева едното ;) В горния ми пост съм ги споменал кое моторче какво командва и къде е разположено - няма място за вариации ;)

Що се отнася до въпроса на колегата koleto100, не съм сигурен колко струва комплекта на всичките вериги и обтегачи. Аз сменях горни обтегачи преди около 60к км, когато я купих, и цената на единия беше към 300 лв.

А те колко вериги са. Споменал си че си сменял горни обтегачи и че цената на единия е около 300 лв, съответно въпросът ми е колко на брой са горните обтегачи?

Не съм механик и незнам моторчета ли са или клапи или компютърчета с линукс.Две са и всяко струва по около 1100лв в Ауди.Няма смисъл да спорим.

Еее щом в Ауди струват по толкова, значи могат да се намерят на доста по прилична цена....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

700 лева е в Ауди, но това е с отстъпката, като пак казвам, че не е нужно да се купува целия колектор, може да се отрмонтират отделни негови части, вкл да се смени и само ел.моторчето. И колега като не си наясно кое какво по твоята кола, респективно двигателя, не обърквай с мнението си и останалите потребители. И по-добре попрочети малко и после пиши. Надявам се не го приемаш като заяждане!

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти може и 80% отстъпка да имаш в Ауди, това си е за теб.В първият си пост не си написал ,че цените които си обявил са с отстъпка нали?По скоро ти объркваш с хората обявявайки нещо което не е съвсем така.С разбирачи няма смисъл да споря.Аз знам какво съм плащал и какво съм правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...