Evotech Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 Колеги извинявам се за глупавия въпрос,но мисла да мина на 100 октана бензин и искам да ви попитам дали това може да бъде опасно за двигателя,знам че по-ниско октановиа бензин е по склонен на детонации,при което следва,че с 100 октана ще е по-добре.Обаче вчера с един прител спорихме и той ми обеснява,че с 100 октана се претоварвал мотора,изгаряли клапани и още куп глупости...Също така искам да попитам каде бензина е по качествен(ОМВ или ЕКО). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 Няма проблем за мотора, газта е над 100 октана а всички си карат без проблем Но и според мен няма особен смисъл. Колата е правена за 95. Има колеги които казват, че колите им работят по-добре със 100, но при мен на АЕБ със 100 октановия работи по-кофти. Проба му е майката :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo Rusev Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 Сипвай смело, няма от какво да те притесняваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogo Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Todir, явно и ти си като мен. На когото кажа, че моето върви най-добре с 95 ме гледа странно. С риск да ме наскачат батките и аз да споделя, че нееднократно съм пробвал на всички бензиностанции високооктановите бензини, но вървене като с 95 няма. При някои се усещаше може би една идея по-добро вървене, но за сметка на това и противно на общото разбиране, разхода винаги е бил по-висок с не по-малко от 1 до 1.5 литра и градско, и извънградско. Разхода винаги го засичам пълно - пълно(до дупка). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 29 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 (Редактирано) Сипах 100 октана от ОМВ и няква осезаема разлика не виждам.Не работи по зле и не варви по малко,но в крайна сметка 100-те октана по добре ли са за двигателя или не?П.С На бензиностанции ЕКО бензина добър ли е,защото за напред мисля от там да зареждам понеже имам карта.. Редактирано 29 Ноември 2012 от Evotech Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 При мен също с 95 октана вървеше по-добре и харчеше по-малко от колкото със 100 октана.А4 1.8Т АЕБ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 При мен (АЕБ) с 95 върви по зле от колкото с 98. Преди доста време един приятел ми докара бензин от Русия, най-скъпият предлаган там. Колата вървеше за страх, даде ми разход извънградско 6.9 л/100км. (като умишлено съм се стремял да карам възможно най икономично), но ми набиваше грешка , нещо в ламбда сондата бяха завишени стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Не е от бензина, аз съм постигал 6,8 с 95 Не съм откривал разлика с 95 и 98 поне, но не съм и обръщал внимание може би, не изключвам да има такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Аз съм и с quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Аз съм и с quattro :rolleyes:/>Е и аз така и даже колата е от аватара Мотора си дава доста приличен разход със всякакъв бензин, но при бавно и бързо каране. Ако е средна работа каране имам чувството, че не е много добре. Затова карам в ограниченията, но изпреварвам с пълна газ почти винаги Обаче сега се сещам, че с 98 незнам за вървежа, но разхода си ми е същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 29 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 (Редактирано) Аз също не мисла,че ще литне с 100 октана или пак,че ще има голяма разлика в разхода .Повече ме интересува дали високооктановия бензин е по-добър за 1.8т сток или не... Редактирано 29 Ноември 2012 от Evotech Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 29 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 (Редактирано) . Редактирано 29 Ноември 2012 от Evotech Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Зареждах доста време 100 октана на еко.Разлика усещах повече в ниските обороти.За разхода не съм гледал дали има разлика,защото никога не съм я засичал точно колко гори.Записваше ми обаче грешка .Идваше богата сместа и дебитомера се шашкаше.Сега карам с 95 пак на еко и си върви доволно,като за 1.8 без тръц.Като ти е мерак карай със 100 октанов бензин,няма да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Аз също не мисла,че ще литне с 100 октана или пак,че ще има голяма разлика в разхода .Повече ме интересува дали високооктановия бензин е по-добър за 1.8т сток или не...Труден въпрос. Теорията казва, че трябва да е по-добър. По-устойчив е на детонации. Реално обаче при стоков мотор инжекциона не допуска детонации дори с 95. И да ги има ти никога няма да разбереш. Примерно един от най-гадните режими е когато на ниски обороти да кажем 2к и на висока предавка 4-та или 5-та нададеш цялата газ. В този режим обикновено има по някоя друга детонация, но инжекциона успява да ги парира с промяна в ъгъла на запалване. Би трябвало 100 октановия да се представи по-добре. При чипнат мотор 100-те октана са задължителни.Моя съвет е да си спестиш 20-те стинки горница и да си караш 95. Инженерите на Ауди са се погрижили мотора да работи чудесно с него, в 100-те октана има повече маркетинг отколкото реална полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 29 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Да това чета от два дена горе доло,но пак си имам и едно на ум,че българския 95 няма нищо общо с немския,докато 100-те октана може би го доближават... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 30 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2012 българския 95 няма нищо общо с немския,докато 100-те октана може би го доближават...Качеството на БГ бензина ни е ясно на какво ниво е..., но и да караш със 100 октана нищо няма да промениш в по-добро за мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване