bsdnikolov Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Коя тенекия ви интересува. Номер 4 или номер 9? И за какъв мотор? Примерно, номер 9 - "bracket vacuum pump" за мотори ABK, A6, NG и ACE, в Порше е 17,26 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Купувате една от Порше (100% ще е с поръчка) и монтирате. Преди това, някой може да и наснеме размерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 С поръчка е но въпроса и идеята са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 А в цялото интернет пространство успях да намеря една единствена реална снимка на номер 4 за АСЕ мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Владо, като те знам, до сега щеше да си я избачкал тая тенекийка и даже щеше да е по-хубава от ОЕМ-ската. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) В крайна сметка, може би ще седна да го направя, ако не го поръчам до понеделник. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Колеги мога ли и аз да получа малко съдействие.Колата ми си има заводски круз контрол. До сега беше автоматична ск кутия а сега сложих ръчна.За момента имам проблем с круз контрола. Не работи.Прикачам схемата за круз контрола и кактп се вижда тя е почти еднаква за автомат и за ръчка.Разликата е в пин номер 5. За автомата там се подава сигнал от компютъра на автоматика а за ръчната кутия идва от другаде.Проверих си на окабеляването на колата донор има черно син кабел на 5ти пин а на окабеляването на моята има черен кабел.Преди да сложа ръчната кутия не знам дали на автомата круза функционираше. Последно го ползвах преди месеци. Спомням си също че контролния модул на круз контрола се прецаква лесно.Също си пазя контролния модул от донор колата който би трябвало да работи - пробвах го миналата година и при задаване на скорост круза сработва за секунда две и после спира ...много е вероятно да съм имал вакуумен течНякой знае ли от къде да започна?Мерсиhttps://drive.google.com/file/d/0Bx1DzpjatLUpWE5UbGlLU1NrWGM/view?usp=sharingSent from my LG-H950 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 На пин №9 от компютъра на темпомата се подава сигнал от пин №18 (бял-син) от букса Т26(26 пинова) на таблото.В първия пост, както и на схемата, това е описано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 ...Някой знае ли от къде да започна?... Презапояване на всички ( 100% ) от спойките по платката на комп-а ( контролния модул ) на темпомата.Разглобяване и почистване на платката, намираща се в лоста за мигачите. Това са нещата, които трябва да си направил и чак тогава всичко ще е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Колеги на 9ти пин бяло синята букса си я имам прекарана. Предвидил съм да ми презапоят всячко в контролния модул.Лоста за мигачите го смених с нов оригинален миналата седмица и го изключвам като вариант. Проверих и диафрагмата..държи вакуумСамо не знам как да проверя помпичката. На кой полюс да подам + и -Sent from my LG-H950 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 (Редактирано) 2-ри (кафяв-червен) и 1-ви(син-червен) 3-ти е за изключвателя помпата е означена с М на схемата а блока е Cruise control vacuum pump http://www.audi-cabrio-club.info/forum/thread-15233-page-5.html Редактирано 4 Март 2016 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Много бшагодаря.Оказва се че моята помпа работи. Свързах 9волтова батерия и все да бръмчини цъка. От маркуча от помпата дондиафрагмата явно изпуща. Като стисна диафрагмата и запуша дупката на този маркуч - почти веднага връща ...не държи вакуумЩе търся как да го сменя маекуча че даже не нога да проследя как и къде отиваSent from my LG-H950 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Планката е почти готова, на хартия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Почти като оригиналната се получи 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts