Jump to content

Монтаж на темпомат на Б4 с жило на газта!


koko60

Recommended Posts

Коя тенекия ви интересува. Номер 4 или номер 9? И за какъв мотор? 

 

Screen_Shot580.png

 

Примерно, номер 9 - "bracket vacuum pump" за мотори ABK, A6, NG  и ACE, в Порше е 17,26 лв.

Screen_Shot585.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувате една от Порше (100% ще е с поръчка) и монтирате. Преди това, някой може да и наснеме размерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, като те знам, до сега щеше да си я избачкал тая тенекийка и даже щеше да е по-хубава от ОЕМ-ската. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, може би ще седна да го направя, ако не го поръчам до понеделник.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мога ли и аз да получа малко съдействие.

Колата ми си има заводски круз контрол. До сега беше автоматична ск кутия а сега сложих ръчна.

За момента имам проблем с круз контрола. Не работи.

Прикачам схемата за круз контрола и кактп се вижда тя е почти еднаква за автомат и за ръчка.

Разликата е в пин номер 5. За автомата там се подава сигнал от компютъра на автоматика а за ръчната кутия идва от другаде.

Проверих си на окабеляването на колата донор има черно син кабел на 5ти пин а на окабеляването на моята има черен кабел.

Преди да сложа ръчната кутия не знам дали на автомата круза функционираше. Последно го ползвах преди месеци. Спомням си също че контролния модул на круз контрола се прецаква лесно.

Също си пазя контролния модул от донор колата който би трябвало да работи - пробвах го миналата година и при задаване на скорост круза сработва за секунда две и после спира ...много е вероятно да съм имал вакуумен теч

Някой знае ли от къде да започна?

Мерси

https://drive.google.com/file/d/0Bx1DzpjatLUpWE5UbGlLU1NrWGM/view?usp=sharing

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пин №9 от компютъра на темпомата се подава сигнал от пин №18 (бял-син) от букса Т26(26 пинова) на таблото.

В първия пост, както и на схемата, това е описано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Някой знае ли от къде да започна?

...

 

Презапояване на всички ( 100% ) от спойките по платката на комп-а ( контролния модул ) на темпомата.

Разглобяване и почистване на платката, намираща се в лоста за мигачите.

 

Това са нещата, които трябва да си направил и чак тогава всичко ще е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на 9ти пин бяло синята букса си я имам прекарана.

Предвидил съм да ми презапоят всячко в контролния модул.

Лоста за мигачите го смених с нов оригинален миналата седмица и го изключвам като вариант.

Проверих и диафрагмата..държи вакуум

Само не знам как да проверя помпичката. На кой полюс да подам + и -

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-ри (кафяв-червен) и 1-ви(син-червен) 

3-ти е за изключвателя

 

помпата е означена с М на схемата а блока е Cruise control vacuum pump

 

CIMG6456.jpg

 

http://www.audi-cabrio-club.info/forum/thread-15233-page-5.html

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бшагодаря.

Оказва се че моята помпа работи. Свързах 9волтова батерия и все да бръмчини цъка.

От маркуча от помпата дондиафрагмата явно изпуща. Като стисна диафрагмата и запуша дупката на този маркуч - почти веднага връща ...не държи вакуум

Ще търся как да го сменя маекуча че даже не нога да проследя как и къде отива

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...