fxa Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Колата е 1.8т куатро 1997, няма грешки, но ми се струва че е прекалено чувствителен. От снеговалежа вчера дори при най-лекото натискане на спирачката се активира и спирането е меко казано на тръни. Ако изскуба предпазителя на абс-а ще има ли някакъв отрицателен ефект за поведението на колата, освен на спиране? Цалта ми е да я карам като кола без АБС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 (Редактирано) Ако АБС-а постоянно се включва има голям шанс да имаш проблеми с гумите, т.е да. караш някакви пластмасарки на преклонна възраст...Щом с пуснат АБС при плавно спиране имаш ядове, без него ще пристигнеш директно при автотенекеджиите Редактирано 4 Декември 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Мислих го и този вариант, по принцип гумите са рънфлат и са от по твърда смеска 225/45/17 и ако трябва да купя още един комплект ще се гръмна! За това питам за варианта да изключа абс-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 ... и да се пребиеш, та и някой покрай теб! А гумите какви са? Зимни или "всесезонни" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 ... и да се пребиеш, та и някой покрай теб! А гумите какви са? Зимни или "всесезонни" ?Зимни бриджстонки, До скоро карах кола без абс и повече ми харесва идеята да спирам аз а не абс-а да решава колко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 А ако дръпнеш "шалтера" на АБС-а,няма ли да изключиш и ESP-то(което според мен си е проблем).В смисъл,защо си купил кола с "глезотийки",ако след това ще ги "игнорираш" един вид.Аз бих обърнал СЕРИОЗНО внимание на това,което е написал колегата-Ако АБС-а постоянно се включва има голям шанс да имаш проблеми с гумите, т.е да. караш някакви пластмасарки на преклонна възраст...И в крайна сметка сам решаваш какво да правиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpinstar Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Възможно е да се получи при леко излязъл датчик - провери ги и ги причукай полека навътре. пп. При мене поне така беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Възможно е да се получи при леко излязъл датчик.А ако някой датчик не си е на мястото,не би ли следвало да свети някаква индикация на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpinstar Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Просто от студенато ламаринките ,който държат датчика в шенкела се отхлабват предполагам и мърдането е минимално - колкото да направи мизерията. При мене не го отчиташе нито на таблото нито на теста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 И така колеги, за пробата снощи махнах предпазителя - газ - спирачка и за малко да изляза през прозореца! После пак пробвах на лед и колата си спира, демек не са гумите (втора зима им е). ESP нямам.Днес ще прегледам датчиците. Ще ви държа в течение на нещата.Благодаря на всички за мненията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gec1bg Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 (Редактирано) ESP нямам.Колегата може да има предвид и EDL против боксуване или нещо подобно което е свързано с намесата на ABS.Аз имах проблем с често включване на ABS и всичко се оказа лоши спирачки. След ремонт всички колелета са както трябва и ABS-a се включва само при необходимост. А зимата на сняг и лед е нормално да има много сработвания. Но както ти казаха по-горе - ти си знаеш ;)/> Редактирано 5 Декември 2012 от gec1bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Цалта ми е да я карам като кола без АБС.Не ти препоръчвам освен ако не си я карал без АБС и да видиш каква е ситуацията , при различна пътна настилка!Моята кола е същата и откак съм я взел АБС не работи, все не стигам до него да го оправя. Спирачката натискам смело единствено на сух асфалт , при мокро страшно поднася особено в завой. На лед и сняг е лудница, но знам че НЯМАМ АБС и ВНИМАВАМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Някой сензор не си е на мястото,закачи я на ваг , карай леко и гледай кое колело показва малко по различна скорост от другите:zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 7 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 (Редактирано) Благодаря на всички за помощта! Проблема беше от датчика на предно ляво колело. Рейката се оказа че е протекла и целия датчик беше в масло и кал... Може и да е бил разместен, но след почистване всичко се оправи. :bia:/> :bia:/> :bia:/> Редактирано 7 Декември 2012 от fxa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Ще ползвам темата , да не пускам нова. Понеже карам без АБС и са по-износени дисковете и накладките.Относно сигурноста на автомобила, кой ремонт е по подходящ да се извърши:1. Ремонт или смяна на АБС модула и смяна на спирачна течност.2. Смяна на дискове и накладки на преден мост , задни накладки и спирачна течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario9900 Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Естественно че точка 2, че ако само до модула на АБС-а ти стигнат парите после какво колата на трупчета ама с работещ АБС или какво ще спираш на Желязо като няма накладки. Задаваш отговори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Значи дисковете и накладките не са свършили, смисъл имат още доста км. Ако бяха свършили нямаше да задам така въпроса, а щях да питам какви дискове и накладки да си взема. Колата си спира прилично, на сух път!Но времето вече е такова , че сух път вече ще е рядкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Други отзиви ще има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 За колко километра пробег говориш?Наистина е по-добре смяна на дискове и накладки (реалната спирачна система). Но бих те посъветвал да пропуснеш смяната на течността за момента, така или иначе покрай ремонта на АБС-а пак ще се имаш почти аналогична процедура с течността. Но най-добре би било, да се направят и двете заедно. По този начин, ще имаш само едно обезвъздушаване на системата и едно разглобяване на апаратите. Също бих ти препоръчал, при смяна на накладките, да извадиш буталото от апарата и да измиеш цилиндърчето отвътре. Разбира се на всички колела, а за най-пълна профилактика по един ремонтен комплект на всичките апарати и няма да си познаеш спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Да това за ремонтния комплект и аз съм го мислил, не са скъпи. Значи по мои наблюдения дисковете с накладките имат още около 20 000км. Или до лятото на идната година ,така както аз се движа.Въпросите ми бяха и от финансова гледна точка , понеже смятам да отделя около 250-300лв. Така погледнато ще стигнат само за единия мост или АБС-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване