Jump to content

Audi 100 ACE 2000 16v прекъсва в оборотите до 1400


rmiloshev

Recommended Posts

Здравейте, уважаеми съфорумци.

Дано на всички Дядо Коледа и Дядо мраз да Ви донесат здраве и неописуеми удоволствия!

Ако някой следпразнично прочете този пост, ще съм му много благодарен ако може да ми помогне със съвет.

Голата е с двигател АСЕ и и сложих газ. Гърмеше, но я регулирах благодарение на многото теми от ауди форума. Е, доста безсънни нощи прекарах с лаптопа, дори и теория четох, но накрая взе да ми се изяснява какво е това механичен инжекцион и АГУ – обикновено с плочка.

Та, както колата работеше без проблеми, дори ниските обороти на газ бяха добре започна да прави следното: при превключване от бензин на газ започваше да се форсира до около 3000 оборота за около 5-10 секунди. Ако съм спрял - спадат оборотите и отново може да го направи след половин час градско каране. Но, ако превключването е в движение то това го прави, докато не спра да я изчакам да се "изкози" за около 5-10 секунди. Преживявах го този проблем, но реших да сложа едно устройства за регулиране на ПХ на газ - regulazione del minimo. Не зная как се нарича на български. Колебаех се между реглажен клапан и този регулатор, но реших да е в полза на втория. Отидох при газаджията, който е много съвестен и мислещ, не смята, че е невъзможно АСЕ да върви с газ и той ми го закачи. Зная, че е елементарно, но аз съм чук в тази област. Закачи регулатора и колата съвсем се "побърка". ПХ отиде над 1200. Но това не е авариен режим. След това се оказа, че регулатора може само още да вдига оборотите, но по никакъв начин не можем да ги свалим под 1200. Откачихме го - същото. Рестартирахме ЕКУто. Същото. И на газ и на бензин оборотите се качват, скачат, но нагоре. Стъпковия мотор го бях чистил предния ден с WD 40. Не съм сигурен за него, но когато го включиш той след около 3-4 минути започва да "цъка" като шевна машина. Направо се вижда как пулсира маркуча, който отива към него отстрани. Проверихме всички маркучи, кабели и свещи - не видяхме никакви проблеми, цепнатини и т.п. проблеми. Накрая решихме да сложим реглажен клапан за да работи на стабилно на ПХ. Стъпковия мотор остава включен с куплунга за да не вкарва в авариен режим ЕКУто. Покарах 15 км - всичко ок, но отново на светофарите започнаха да падат оборотите и на газ и на безнин. Плюс това и допълнителна змия - не иска да се пали лесно. Ще си прецакам я стартера, я акумулатора от въртене. Днес я покарах 30 км - също трудно пали, но по-лошото е, че се "опита" да кихне няколко пъти. Казвам опита, защото беше тих гърмеж. По принцип съм разхлабил маркуча откъм дросела и се откача от там при "кихане". Но не смуче въздух. Проверих го преди да го направя така. Уточнявам за паленето - сутрин, когато е студена пали от четвърт завъртане, работи както си трябва във високи обороти 1100-1300 първите 5-10 сек после нормализира около 900 - 1000. Обаче загася ли след това паленето е трудно. И на газ и на бензин. Затова направих експеримент и сложих и стъпковия мотор и реглажния клапан. Клапанът е между стъпковия мотор и плочката на газовата към дросела. Регулирах с моите слухови сензори и сега работи горе-долу стабилно на около 1000 оборота на газ и около 900-950 на бензин. Това по показания на оборотомера, който не зная колко е прецизен. Но при този "стабилен" ход се усеща едно прекъсване на двата вида гориво. Когато съм в ниски обороти и подам газ - също. Газаджията определи работата на двигателя като "твърда". Не е онзи мазен, приятен звук, който беше преди. Сега ако има скачане на оборотите то е в посока нагоре с около 50-100 оборота. Но прекъсва, забива като подам газ от ниски обороти и при ход по нанадолнище също.

Моля Ви помогнете със съвет кой и къде може да ми оправи колата, защото аз сам не ще мога да се справя. Дотук не съм срещал майстор, който да разбира и от газ и от бензин на Механичната инжекция. Търся универсален майстор, който ги разбира нещата и не плюе по всички други майстори, които са правили нещо по колата преди него.

Предварително Ви благодаря и още веднъж здраве късмет и много ендорфини по празниците!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр,колега. аз си мисля,4е твоят пр.идва от клапата на дебитомера,провери,дали няма някакво задиране,изкривявянеи др. такива.тя,трябва да се движи сободно.там си има лепенка как трябва да е регулирана.нека по знае6тите да кажат, Ако си от софия,тьрси тук вьв форума VBI Вальо зе казва и е много 4ат с не6тата.Дано сам помогнал с не6то!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. Играта е ,че и аз имах същите проблеми.Оказа се,че зъбното колело на коляновия вал,понеже крепи още три шайби отпред се износва,шпонката се разбива и от там губи центровка. Има моменти когато колата няма проблеми,но като каже неща и проявява характер.А ако е гърмяла трябва да си оправиш шайбата на дебитомера на Вентури.Късмет и весели празници.Живи и здрави.Все пак е една купчина ламарина.ВЕСЕЛА КОЛЕДА.

Здравейте, уважаеми съфорумци.

Дано на всички Дядо Коледа и Дядо мраз да Ви донесат здраве и неописуеми удоволствия!

Ако някой следпразнично прочете този пост, ще съм му много благодарен ако може да ми помогне със съвет.

Голата е с двигател АСЕ и и сложих газ. Гърмеше, но я регулирах благодарение на многото теми от ауди форума. Е, доста безсънни нощи прекарах с лаптопа, дори и теория четох, но накрая взе да ми се изяснява какво е това механичен инжекцион и АГУ – обикновено с плочка.

Та, както колата работеше без проблеми, дори ниските обороти на газ бяха добре започна да прави следното: при превключване от бензин на газ започваше да се форсира до около 3000 оборота за около 5-10 секунди. Ако съм спрял - спадат оборотите и отново може да го направи след половин час градско каране. Но, ако превключването е в движение то това го прави, докато не спра да я изчакам да се "изкози" за около 5-10 секунди. Преживявах го този проблем, но реших да сложа едно устройства за регулиране на ПХ на газ - regulazione del minimo. Не зная как се нарича на български. Колебаех се между реглажен клапан и този регулатор, но реших да е в полза на втория. Отидох при газаджията, който е много съвестен и мислещ, не смята, че е невъзможно АСЕ да върви с газ и той ми го закачи. Зная, че е елементарно, но аз съм чук в тази област. Закачи регулатора и колата съвсем се "побърка". ПХ отиде над 1200. Но това не е авариен режим. След това се оказа, че регулатора може само още да вдига оборотите, но по никакъв начин не можем да ги свалим под 1200. Откачихме го - същото. Рестартирахме ЕКУто. Същото. И на газ и на бензин оборотите се качват, скачат, но нагоре. Стъпковия мотор го бях чистил предния ден с WD 40. Не съм сигурен за него, но когато го включиш той след около 3-4 минути започва да "цъка" като шевна машина. Направо се вижда как пулсира маркуча, който отива към него отстрани. Проверихме всички маркучи, кабели и свещи - не видяхме никакви проблеми, цепнатини и т.п. проблеми. Накрая решихме да сложим реглажен клапан за да работи на стабилно на ПХ. Стъпковия мотор остава включен с куплунга за да не вкарва в авариен режим ЕКУто. Покарах 15 км - всичко ок, но отново на светофарите започнаха да падат оборотите и на газ и на безнин. Плюс това и допълнителна змия - не иска да се пали лесно. Ще си прецакам я стартера, я акумулатора от въртене. Днес я покарах 30 км - също трудно пали, но по-лошото е, че се "опита" да кихне няколко пъти. Казвам опита, защото беше тих гърмеж. По принцип съм разхлабил маркуча откъм дросела и се откача от там при "кихане". Но не смуче въздух. Проверих го преди да го направя така. Уточнявам за паленето - сутрин, когато е студена пали от четвърт завъртане, работи както си трябва във високи обороти 1100-1300 първите 5-10 сек после нормализира около 900 - 1000. Обаче загася ли след това паленето е трудно. И на газ и на бензин. Затова направих експеримент и сложих и стъпковия мотор и реглажния клапан. Клапанът е между стъпковия мотор и плочката на газовата към дросела. Регулирах с моите слухови сензори и сега работи горе-долу стабилно на около 1000 оборота на газ и около 900-950 на бензин. Това по показания на оборотомера, който не зная колко е прецизен. Но при този "стабилен" ход се усеща едно прекъсване на двата вида гориво. Когато съм в ниски обороти и подам газ - също. Газаджията определи работата на двигателя като "твърда". Не е онзи мазен, приятен звук, който беше преди. Сега ако има скачане на оборотите то е в посока нагоре с около 50-100 оборота. Но прекъсва, забива като подам газ от ниски обороти и при ход по нанадолнище също.

Моля Ви помогнете със съвет кой и къде може да ми оправи колата, защото аз сам не ще мога да се справя. Дотук не съм срещал майстор, който да разбира и от газ и от бензин на Механичната инжекция. Търся универсален майстор, който ги разбира нещата и не плюе по всички други майстори, които са правили нещо по колата преди него.

Предварително Ви благодаря и още веднъж здраве късмет и много ендорфини по празниците!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра вечер, Любо.

Кажи как се оправи при теб проблема? Ако е само с едната центровка да се врътне - тогава е малкият дявол. Дай подробности, че в много неподходящ момент ми идват проблемите. Вероятно колата ми поднася някаква коледна изненада!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си в изправността на стъпковия мотор?

При мен тази джаджа може да гласи оборотите на ПХ от 800 до 1200+.

Това с гласенето го правя при включени консуматори и загрял двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е "кихала" на газ ще трябва първо да провериш клапата на дебитомера да не се е изкривила или пропаднала. Като я движиш нагоре/надолу не трябва да опира никъде. След това си СТЕГНИ скобите на гофрирания маркуч - няма начин да са хлабави и да не смуче въздух. Най-малкия пропуск на въздух ще бъзика работата на бензин и на газ. След това остави само реглажния кран за ниските обороти и при 90С загрял двигател регулирай добре изпарителя на АГУ-то. За да пали по-лесно трябва да направиш схемата с двойния реглажен кран и термо-датчика, иначе ще пали трудно. Отделно на това изводите на реглажния кран са по-тънки от тези на ст. моторче и трябва добре да се стегнат скобите за да не смуче въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. Играта е ,че и аз имах същите проблеми.Оказа се,че зъбното колело на коляновия вал,понеже крепи още три шайби отпред се износва,шпонката се разбива и от там губи центровка. Има моменти когато колата няма проблеми,но като каже неща и проявява характер.А ако е гърмяла трябва да си оправиш шайбата на дебитомера на Вентури.Късмет и весели празници.Живи и здрави.Все пак е една купчина ламарина.ВЕСЕЛА КОЛЕДА.

То като се разбие шпонката удря клапани и става мазало общо взето. Ако вземе да губи мощност и не реагира мигновено при изритване на педала мирише на проблем за поне 300 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,провери също така и газовия клапан дали затваря добре защото имах такива проблеми с паленето и докато открия,че той не затваря добре много зор видях,дефакто ако не затваря пълни двигателя с газ и докато "продуха" си иска много въртене докато запали,така прецаках един стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като се разбие шпонката удря клапани и става мазало общо взето...

Ако не се усети навреме АСЕ-то удря клапани в бутала. При AAD този проблем го няма - просто двигателя губи центровка защото пада ангренажния ремък и гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото точно поради разбита шпонка колата почти хвърли ремък,но ремъка не успя да се скъса,но се беше разплел доста.Набити клапани нямаше,никакви сериозни поражения освен смяната на зъбното колело и ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в сервиз - свалят се ремъка и шайбата поне за климатика и се проверява централния болт на шайбата на коляновия вал дали е хлабав. Ако обаче трябва да се провери шпонката на зъбното колело - трябва да се свали шайбата и ангренажния ремък, няма друг начин. Примерно като сменяш ангренажния ремък е най-удобно да се провери и евентуално да се смени зъбното колело, болта се сменя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! Въпреки, че моя болт го смених с нов, след 30 000км се беше разтегнал, разхлабил и развил. Шайбата на коляновия вал беше паднала заедно със зъбното колело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги!

Весела Коледа и пожелания за всичко по-, по-, най-!

Днес отново излизах с колата и интересното е, че вървеше без проблеми. Само малко падаха оборотите на бензин докато загрее, но буквално след 2 минути работа ги стабилизира на 900.

Няма дърпане, прекъсване. На газ също се държа много добре.

Явно ЕКУто като усети, че почивните дни съвршват и вероятността да отиде до сервиз е голяма и се оправя! Тарикати, трябва да са тези програмисти в Инголщад!!!

Нещо като Уиндоуз работи - рестартираш и се оправя. Защото не съм правил някаква радикална намеса, която да обясни подобрението(вероятно временно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...