Jump to content

Свети лампата за двигателя


Recommended Posts

Здравейте колеги,

снощи както си карах с малко повече газ и светна лампата за двигателя. Колата е А4 B7 2.0 TDI 2005 година BLB двигател, чипната. Няма никакви признаци на проблеми - върви и си набира както обикновенно. Не знам кога ще имам време да я закача на VAG, затова ако може някой, който е имал този проблем моля да даде информация за евентуални проблеми.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата продължава ли да свети до момента? Ако е угаснала, значи е записало някаква неизправност по електронните компоненти, но вече грешката не е активна. Ако продължава да свети - грешката е активна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чипната вика, дадох повече газ, светна лампата, нямам време за VAG... голям си чешит, не знам какво очакваш, да метнем по един боб за твоята колица ли :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата продължава ли да свети до момента? Ако е угаснала, значи е записало някаква неизправност по електронните компоненти, но вече грешката не е активна. Ако продължава да свети - грешката е активна.

Днес не съм я карал, но снощи като светна и не изгасна. Гасих колата няколко пъти, но без резултат...

чипната вика, дадох повече газ, светна лампата, нямам време за VAG... голям си чешит, не знам какво очакваш, да метнем по един боб за твоята колица ли

колега ела да работиш вместо мен, докато аз откарам колата да я закачат на VAG. Ако не те устройва офертата и не си имал такава ситуация, бих те помолил да запазиш коментарите за себе си :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, символа мисля, че означава/ако не се лъжа/ :gruebel: emission control system - или система за контрол на емисиите, ако това би ви помогнало да се насочите към евентуален проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти сигурно е, че имаш мониторна ламбда сонда, която стои след катализатора и компа се е усетил, че нещо не му е в ред вече... :) Може и да не е фатално това... някаква промяна в поведението на автомобила има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих в Дунев Мотор Спорт на диагностика. Показa грешка на дроселовата клапа и се оказа, че има масло в нея.... "спасиха" я нея, но трябва да се търси от къде е дошло това масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според тях може да от маслените пари или от турбото. Но трябвало да се разглоби, за да се види от къде точно е... Защото по думите на пича дето я прави "имало много масло" в нея, че даже и при датчика било влязло. Могло и в кулера да има...

Редактирано от eraser87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом в дросела има, то кулера ще е на аквариум ... все пак е много по-ниско

А от картерната вентилация ако надува толкова много, то би трябвало мотора да няма грам компресия (т.е. да не пали на студено и да не върви)... с оглед на описаната ситуация 99% турбинката ти тече през студената част

Т.е. сега трябва да се свали турбото, рецикле, изчистване на турбопътищата и кулера и си пак в джаза

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е от турбото, не е ли по-добре да си взема ново? До колкото знам цената на рециклирането е 60-70 % от цената на ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото си е ново, няма спор за това... но зависи какво точно ще трябва да се рециклира

Ако само се сменят втулки и се балансира наново (без смяна на ос и перка), цената ще е 300 -400 лв. максимум.... пък една нова турбика ще гони 1500 - 1700 лв. (в зависимост от модела и производителя)

Освен това тия марули в Дунев защо не са откачили маркуча преди или след кулера и да се види колко масло има вътре... то си е 10-15 минути работа максимум на подемника..

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от Дунев казаха, че турбото си е наред. Проблема бил от капака на клапаните, който струва 350 лв и до 5 дни ще е доставен и монтиран на колата. Турбо пътищата и купера са изчистени от масло срещу скромната сума от 120 лв.

Редактирано от eraser87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...