eraser87 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 (Редактирано) Здравейте колеги,снощи както си карах с малко повече газ и светна лампата за двигателя. Колата е А4 B7 2.0 TDI 2005 година BLB двигател, чипната. Няма никакви признаци на проблеми - върви и си набира както обикновенно. Не знам кога ще имам време да я закача на VAG, затова ако може някой, който е имал този проблем моля да даде информация за евентуални проблеми. Редактирано 16 Януари 2013 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 До колкото знам иска да се закачи на ваг ком-диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Лампата продължава ли да свети до момента? Ако е угаснала, значи е записало някаква неизправност по електронните компоненти, но вече грешката не е активна. Ако продължава да свети - грешката е активна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Iliev Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 чипната вика, дадох повече газ, светна лампата, нямам време за VAG... голям си чешит, не знам какво очакваш, да метнем по един боб за твоята колица ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 15 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Лампата продължава ли да свети до момента? Ако е угаснала, значи е записало някаква неизправност по електронните компоненти, но вече грешката не е активна. Ако продължава да свети - грешката е активна. Днес не съм я карал, но снощи като светна и не изгасна. Гасих колата няколко пъти, но без резултат...чипната вика, дадох повече газ, светна лампата, нямам време за VAG... голям си чешит, не знам какво очакваш, да метнем по един боб за твоята колица ли колега ела да работиш вместо мен, докато аз откарам колата да я закачат на VAG. Ако не те устройва офертата и не си имал такава ситуация, бих те помолил да запазиш коментарите за себе си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliaka Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Здравейте, символа мисля, че означава/ако не се лъжа/ emission control system - или система за контрол на емисиите, ако това би ви помогнало да се насочите към евентуален проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 15 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 от 28 декември съм без катализатор. Може и да има нещо общо, въпреки, че до сега не беше светкала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Почти сигурно е, че имаш мониторна ламбда сонда, която стои след катализатора и компа се е усетил, че нещо не му е в ред вече... Може и да не е фатално това... някаква промяна в поведението на автомобила има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 15 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 никаква промяна - върви и набира както преди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 16 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 Има ли някой колега с VAG COM да я проверим довечера около 6-7 часа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 като я прочетеш я изтрии и няма да имаш проблем нещо временно вследствие на тунинга и газта ще е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 16 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 ходих в Дунев Мотор Спорт на диагностика. Показa грешка на дроселовата клапа и се оказа, че има масло в нея.... "спасиха" я нея, но трябва да се търси от къде е дошло това масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 и от къде може да идва това масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 16 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 (Редактирано) Според тях може да от маслените пари или от турбото. Но трябвало да се разглоби, за да се види от къде точно е... Защото по думите на пича дето я прави "имало много масло" в нея, че даже и при датчика било влязло. Могло и в кулера да има... Редактирано 16 Януари 2013 от eraser87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 (Редактирано) Щом в дросела има, то кулера ще е на аквариум ... все пак е много по-ниско А от картерната вентилация ако надува толкова много, то би трябвало мотора да няма грам компресия (т.е. да не пали на студено и да не върви)... с оглед на описаната ситуация 99% турбинката ти тече през студената част Т.е. сега трябва да се свали турбото, рецикле, изчистване на турбопътищата и кулера и си пак в джаза Редактирано 17 Януари 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 17 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 Ако наистина е от турбото, не е ли по-добре да си взема ново? До колкото знам цената на рециклирането е 60-70 % от цената на ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 (Редактирано) Новото си е ново, няма спор за това... но зависи какво точно ще трябва да се рециклираАко само се сменят втулки и се балансира наново (без смяна на ос и перка), цената ще е 300 -400 лв. максимум.... пък една нова турбика ще гони 1500 - 1700 лв. (в зависимост от модела и производителя)Освен това тия марули в Дунев защо не са откачили маркуча преди или след кулера и да се види колко масло има вътре... то си е 10-15 минути работа максимум на подемника.. Редактирано 17 Януари 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 17 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 В най-скоро време ще я откарам да я разглобят и да видят къде точно е проблема и да се надявам да е "малкия дявол"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 22 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 (Редактирано) Колеги, от Дунев казаха, че турбото си е наред. Проблема бил от капака на клапаните, който струва 350 лв и до 5 дни ще е доставен и монтиран на колата. Турбо пътищата и купера са изчистени от масло срещу скромната сума от 120 лв. Редактирано 22 Януари 2013 от eraser87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts