Jump to content

Прожекторни фарове - реални тестове.


ogip

Recommended Posts

  • Отговори 236
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз имам два такива  фара с повредена инсталация ,извадил съм инсталацията и смятам да подменя всички кабели .

За момента срещам лек проблем с намирането на така наречените кабелни обувки от към страната на колата (където се закача буксата на колата)

Фаровете са от Audi A6 C6 с биксенон адаптивни без завиване .

Част от повредената инсталация .

post-47208-0-53362100-1448430299_thumb.j

 

Обувките които не мога да намеря.

post-47208-0-15316300-1448430540_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едните са ISO мъжки - по 20 стотинки бройката в Elimex.bg

Другите са mini ISO мъжки - по 60 стотинки бройката, пак в Elimex.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги, тези кабели изглеждат чудесни, имало е доста по-тежки случай :hilezh: . Не съм споменавал, но след като ми пипна фарките в момента се родих, нямам ядове да карам нощем :flehan: . Колкото до реставрация, можеш да пробваш с някоя ударена и със счупени фарове. Мен ме огря. Смяната на кабелите си е играчка. Иначе пиновете излизат с малки часовникарски отверки и натискаш контричките от горе и от долу. Интересно ми е при тези кабели дали има букса за ел. фарове, както е при Б5 и какво решение ще се намери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пуснах тема в "Купува/Продава - Други" и след няколко дена един човек се свърза с мен. Но все пак аз съм с B5 и беше по-лесно намирането. Дано откриеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4F трудна работа, аз също си търся счупени фарове и то от различни модели. По моргите тия от по-скъпи коли ги пазят за застрахователни измами и не ги продават, или им искат безсмислено много пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи започвам реставрирането ,ако все пак на някой колега  му изпаднат или иска да се отърве да ми пише на лични все ще се разберем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едните са ISO мъжки - по 20 стотинки бройката в Elimex.bg

Другите са mini ISO мъжки - по 60 стотинки бройката, пак в Elimex.bgМ

Моля колегата да даде линк или точно наименование ,че"ISO мъжки" в търсачката на сайта не излизат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че има колеги като Б. Николов !

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реши да разглобя буксите и да извадя въпросните конектори .

1. Издърпва се розово-лилавия щифт (не мога да  му определя цвета)

post-47208-0-92566400-1448825041_thumb.j  

post-47208-0-52271100-1448825071_thumb.j

post-47208-0-77592100-1448825097_thumb.j

 

1.1 Внимавайте като вадите щифта защото. :eusa_doh:

post-47208-0-76099200-1448825423_thumb.j

 

2.Направих си от стари пластини на чистачки два помощни инструмента за вадене на конекторите.

post-47208-0-02778100-1448825285_thumb.j

 

3.Двата помощни инструмента се пъхат в отворите до конектора ,който искате да извади те и дърпате леко от страната на кабела.

post-47208-0-49507400-1448825742_thumb.j

post-47208-0-94463300-1448825813_thumb.j

4. Ето и конекторите,за съжаление едните не са като тези,които колегата bsdnikolov е постнал.

post-47208-0-85464400-1448826214_thumb.j

post-47208-0-76880000-1448826236_thumb.j

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даммм. Едните ми приличат на женски MQS, но само ми приличат.

Можеш да ползваш старите пинове, като на тях запоиш новите кабели. Ако ти трябва помощ, кажи. С поялника си вадя хляба и няма да ме затруднят едни букси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за желанието ти да ми помогнеш ,но по-скоро ще си търся накрайници .

Ако някой се сети какъв може да е този накрайник и къде може да се намери ,моля да сподели.

post-47208-0-80596900-1448861695_thumb.j

 

Ето линк към едно видео,което направих когато разглобих фаровете за рециклиране.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходи се до Порше. Поискай да ти покажат 000 979 307 E. Мисля че са тези, но на живо ги виж. Надали ще струват повече от 50-60 стотинки бройката при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без това,трябва да ходя да си взема едно копче за увеличаване на звука.Ще ги питам тогава.

Редактирано от denyych
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, корекция на номера. Това е стар VAG номер. Новия е N 103 189 05 или N 103 190 05, в зависимост от това кабел с какво сечение ще кримпваш на него. 

N 103 189 05 - за кримпване на кабел със сечение 1 квадрат

N 103 190 05 - за кримпване на кабел със сечение 2,5 квадрата

55819084.jpg

 

Цената им в Порше трябва да е по около 1 лев на брой.

 

 

И без това,трябва да ходя да си взема едно копче за увеличаване на звука.Ще ги питам тогава.

Ако попчето е за Concert II, би ли споделил после цената. На мен само на това копче ми се лющи гуменото покритие

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е страшен си  :eusa_clap: .

Копчето е за A6 C6 но ще питам и за твоето.

Редактирано от denyych
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болно Valeo на B5 facelift.

 

 

8242550N.jpg

8260412c.jpg

8260419m.jpg

Ogip като изпращаш рефлекторчето за рециклиране трябва ли да се сваля металната част (цокъла) на който се хваща крушката? Другото което ме интересува ако можеш да споделиш,за колко време трае процедурата от изпращането с куриера и получаването в готов вид на рефлекторите? Предполагам ги пращаш в Стрелча защото незнам друго място за такива неща? Моля и колегата ghostdog който спомена че има фабричен ксенон ако не му е трудно да направи снимки кабелите как влизат във фара,че искам да слагам ксенон а гледам че имам място за балсти от долу на фара но не виждам как ще минат кабелите за крушката интелигентно без нескопосано разпробиване
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде пращам рефлекторите и защо, ще ти кажа на ЛС, за да не правя открита реклама и антиреклама на фирми.

По другите въпроси:

- чисто технологично скоростта на обработка зависи от типът на рефлектора - най-бързо стават металните (за един ден), по-бавно - магнезиево-алуминиевите и пластмасовите (няколко дни), скоростта на получаване/връщане пък варира съвсем отделно при различните фирми

- препоръчвам ти горещо да не се опитваш да поставяш баластите на насаден ксенон "като фабрични" (демек отдолу под фара) - няма абсолютно никакъв смисъл от това. Намести ги на удобно за сваляне място, особено ако са китаюги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли други освен китаюги :nixweiss: ,харесах този модел-страницата на фирмата да не се смята за реклама а просто за пример за модел

http://xenon.bg/product/843/xenon-express-h7-ksenon-sistema-h7-za-kola-ac-tip-35w-300-svetlina-malki-balasti-12-m-palna-garantsia.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойте са взети от този магазин и съм много доволен за сега.нито един път не е гаснел или незапалвал и хората са много точни.препоръчвам

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко акъл относно скрития монтаж на неоригинален ксенон, но ogip е прав, че при нужда от смяна на баласт сваляш фара:

 

IMG_0982.jpg

IMG_0980.jpg

Тъй като аз съм с фарове, който са си за оригинален ксенон, но нямам ОЕМ баластите крушките ми са D2S, а китайските китове идват с преходници, направо махнах буксите към крушката и запоих D2S конектора, за да няма толкова много букси и евентуални проблеми при лош контакт.

 

IMG_0977.jpg

 

IMG_0979.jpg

 

Нищо не се вижда и всичко е като оригинално, ето и как свети 4300К 55W кит взет от xenon.bg

 

IMG_1068.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...