Jordan Atanasov Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 кога ли ще остане време да ти пратя моите да ги понатокаш малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 И аз имам два такива фара с повредена инсталация ,извадил съм инсталацията и смятам да подменя всички кабели .За момента срещам лек проблем с намирането на така наречените кабелни обувки от към страната на колата (където се закача буксата на колата)Фаровете са от Audi A6 C6 с биксенон адаптивни без завиване .Част от повредената инсталация . Обувките които не мога да намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 25 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Бий термошлаух до самия пин. Няма да ги намериш, или ще е много трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Едните са ISO мъжки - по 20 стотинки бройката в Elimex.bgДругите са mini ISO мъжки - по 60 стотинки бройката, пак в Elimex.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Оги, тези кабели изглеждат чудесни, имало е доста по-тежки случай . Не съм споменавал, но след като ми пипна фарките в момента се родих, нямам ядове да карам нощем . Колкото до реставрация, можеш да пробваш с някоя ударена и със счупени фарове. Мен ме огря. Смяната на кабелите си е играчка. Иначе пиновете излизат с малки часовникарски отверки и натискаш контричките от горе и от долу. Интересно ми е при тези кабели дали има букса за ел. фарове, както е при Б5 и какво решение ще се намери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 На някой да му се намират счупени фарове ,защото така наистина ще е най лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Аз пуснах тема в "Купува/Продава - Други" и след няколко дена един човек се свърза с мен. Но все пак аз съм с B5 и беше по-лесно намирането. Дано откриеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 25 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 За 4F трудна работа, аз също си търся счупени фарове и то от различни модели. По моргите тия от по-скъпи коли ги пазят за застрахователни измами и не ги продават, или им искат безсмислено много пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Значи започвам реставрирането ,ако все пак на някой колега му изпаднат или иска да се отърве да ми пише на лични все ще се разберем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Едните са ISO мъжки - по 20 стотинки бройката в Elimex.bgДругите са mini ISO мъжки - по 60 стотинки бройката, пак в Elimex.bgММоля колегата да даде линк или точно наименование ,че"ISO мъжки" в търсачката на сайта не излизат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Mini ISO мъжки: СЪЕДИНИТЕЛ 341444 ISO мъжки: СЪЕДИНИТЕЛ 342800 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Благодарности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 27 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2015 (Редактирано) Хубаво е, че има колеги като Б. Николов ! Редактирано 27 Ноември 2015 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Днес реши да разглобя буксите и да извадя въпросните конектори .1. Издърпва се розово-лилавия щифт (не мога да му определя цвета) 1.1 Внимавайте като вадите щифта защото. 2.Направих си от стари пластини на чистачки два помощни инструмента за вадене на конекторите. 3.Двата помощни инструмента се пъхат в отворите до конектора ,който искате да извади те и дърпате леко от страната на кабела.4. Ето и конекторите,за съжаление едните не са като тези,които колегата bsdnikolov е постнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Даммм. Едните ми приличат на женски MQS, но само ми приличат. Можеш да ползваш старите пинове, като на тях запоиш новите кабели. Ако ти трябва помощ, кажи. С поялника си вадя хляба и няма да ме затруднят едни букси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Благодаря колега за желанието ти да ми помогнеш ,но по-скоро ще си търся накрайници .Ако някой се сети какъв може да е този накрайник и къде може да се намери ,моля да сподели. Ето линк към едно видео,което направих когато разглобих фаровете за рециклиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Разходи се до Порше. Поискай да ти покажат 000 979 307 E. Мисля че са тези, но на живо ги виж. Надали ще струват повече от 50-60 стотинки бройката при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) И без това,трябва да ходя да си взема едно копче за увеличаване на звука.Ще ги питам тогава. Редактирано 30 Ноември 2015 от denyych Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) Колега, корекция на номера. Това е стар VAG номер. Новия е N 103 189 05 или N 103 190 05, в зависимост от това кабел с какво сечение ще кримпваш на него. N 103 189 05 - за кримпване на кабел със сечение 1 квадратN 103 190 05 - за кримпване на кабел със сечение 2,5 квадрата Цената им в Порше трябва да е по около 1 лев на брой. И без това,трябва да ходя да си взема едно копче за увеличаване на звука.Ще ги питам тогава.Ако попчето е за Concert II, би ли споделил после цената. На мен само на това копче ми се лющи гуменото покритие Редактирано 30 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) Е страшен си .Копчето е за A6 C6 но ще питам и за твоето. Редактирано 30 Ноември 2015 от denyych Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Болно Valeo на B5 facelift. Ogip като изпращаш рефлекторчето за рециклиране трябва ли да се сваля металната част (цокъла) на който се хваща крушката? Другото което ме интересува ако можеш да споделиш,за колко време трае процедурата от изпращането с куриера и получаването в готов вид на рефлекторите? Предполагам ги пращаш в Стрелча защото незнам друго място за такива неща? Моля и колегата ghostdog който спомена че има фабричен ксенон ако не му е трудно да направи снимки кабелите как влизат във фара,че искам да слагам ксенон а гледам че имам място за балсти от долу на фара но не виждам как ще минат кабелите за крушката интелигентно без нескопосано разпробиване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 1 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Къде пращам рефлекторите и защо, ще ти кажа на ЛС, за да не правя открита реклама и антиреклама на фирми.По другите въпроси:- чисто технологично скоростта на обработка зависи от типът на рефлектора - най-бързо стават металните (за един ден), по-бавно - магнезиево-алуминиевите и пластмасовите (няколко дни), скоростта на получаване/връщане пък варира съвсем отделно при различните фирми- препоръчвам ти горещо да не се опитваш да поставяш баластите на насаден ксенон "като фабрични" (демек отдолу под фара) - няма абсолютно никакъв смисъл от това. Намести ги на удобно за сваляне място, особено ако са китаюги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 има ли други освен китаюги ,харесах този модел-страницата на фирмата да не се смята за реклама а просто за пример за моделhttp://xenon.bg/product/843/xenon-express-h7-ksenon-sistema-h7-za-kola-ac-tip-35w-300-svetlina-malki-balasti-12-m-palna-garantsia.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 мойте са взети от този магазин и съм много доволен за сега.нито един път не е гаснел или незапалвал и хората са много точни.препоръчвамSent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Ето малко акъл относно скрития монтаж на неоригинален ксенон, но ogip е прав, че при нужда от смяна на баласт сваляш фара: Тъй като аз съм с фарове, който са си за оригинален ксенон, но нямам ОЕМ баластите крушките ми са D2S, а китайските китове идват с преходници, направо махнах буксите към крушката и запоих D2S конектора, за да няма толкова много букси и евентуални проблеми при лош контакт. Нищо не се вижда и всичко е като оригинално, ето и как свети 4300К 55W кит взет от xenon.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts