Jump to content

Пали за секунда две и после гасне


Jefferson

Recommended Posts

Здравейте колеги , днес на обяд се сблъсках с един доста неприятен проблем.След като се опитах да запаля колата запали и след секунда де угасна.Отначало не бя забелязал , но при повторен опит забелязах че и таблото не свети-не отчита нивото на бензина , борд компютара не свети.Само няколко индикации светят-едната е за маслото ако не се лъжа ,а другата е жълт триъгълник.Опитах отново да запаля и ефекта беше същия.Пали на момента , но след секунда-две гасне.Последния път когато я карах беше миналия ден и всичко си беше ок.Колата е Ауди а4 1.8т 99г фейслифт с чип.Имам я от едва няколко седмици и не съм добре запознат с проблемите при модела.Живея в Пловдив и ако някой може да помогне ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети темата на колегата Leo (оправяне на проблема с имобилайзера на А4В5)предполагам че имаш същия проблем.Темата се намира в раздял Направи си сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по скоро колегата toshkov Пазарджик ще ти помогне,щом и не рабитещи елементи по таблото има ,едва ли е само проблем с имобилайзера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за това че ме насочи към полезната тема.За съжаление в мометна не разполагам с всички нужни инструменти , но утре други ден ще извърша интервенцията да видим дали от там идва проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не миля че е клемореда , тъй като до мемента е нямало каквито и да е признаци , но все пак не изключвам напълно проблема.Сега отивам да се захващам за работа и после ще пиша дали съм разрешил проблема или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко вече си е наред:)За жалост не можах да стигна до заветните клеми понеже не можах да намеря подходящ инструмент да сваля гайката на волана.За сметка на това свалих акумолатора и го включих да се позареди тъй като от въртенето беше паднало напрежението в него.След поставянето му обратно пак не яеше да пали и не знам дали от многото натискане на бутоните на дистанционното или просто така но запали.Със сигорност в най-скоро време ще сваля и почистя и въпросните клемички за да няма ядове в бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А свети ли ти лампата на имобилайзера - жълта кола и ключ? Преди няколко дни се борих с подобен проблем на A3 8L. В началото проблема не е постоянен, а се появява от време на време, след известно време колата спря да пали напълно. Накрая наистина се оказа клемореда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано като опитвах с резервния ключ стветваше лампата за имобилайзера , но с другия не е светвала и за миг.Според мен нещо се е било гъгнало временно по електрониката и аз не знам защо , но след като свалих акумолатора за повече време се е оправило.Просто след това колата най-вероятно беше доста добре одавена и за това запали трудно.А може и проблема да е дошъл от ниското напрежение в акумолатора тъй като след като го включин към зарядното видях , че няма почти никакво напрежение.А тези дни като ми остане повече време ще прегледам и клемореда може наистина да има проблем в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...