Jump to content

Придърпване при подаване на газ?!


godo

Recommended Posts

Здрасти на всички,

от известно време имам един проблем, който нито един майстор в района (Бургас) не можа да го хване, а и при Жоро от Суходол не видяха нищо. При по рязко подаване на газ - след 2500 оборота имам едно придърпване много рязко, сякаш съм на висока предавка при ниски обороти. Това не става всеки път рядко става, но е адски дразнещо и днес беше доста силно придърпването. Аз си мисля, че по окачването има някъв тампон или на дифа, който трябва да се смени, но от всичките огледи до сега никой нищо не каза, че е за смяна. Придърпването се усеща доста отзаде сякаш кардана неможе да поеме мощността (а мотора не съм го сменял :dance: ) Един познат предполага тампон на скоростната кутия, защото лоста доста ми вибрира...

Ако някой е имал подобен проблем или сети какво може да е.

Да пише да ходя да гледам, да не строша нещо по-сериозно..

Мерси предварително на всички отзовали се! :respekt:

Редактирано от godo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти godo,мойта скоростна кутия беше пред изпадане,ама такова придърпване не съм усетил!!

Не казвам със сигурност,че не е това,но по-скоро е нещо друго!

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи и на мен ми го прави тоя номер,започва да се тресе ск.лост,точно както описваш все едно съм на голяма предавка с ниска скорост и обороти,но засега имам уговорка за понеделник при един майстор и тогава ще пиша повече,....дано да се оправи,че е много изнервящо,...колата обаче е 1.9TDI В4,и това се получава на 2000 оборота

Редактирано от mitro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има проблем с подаването на горивото или помпата... Имал съм подобен проблем, с друга кола, разбирасе. В началото не го правеше често, после като натискам до известни обороти - всичко нормално, по-нагоре придърпва по същия начин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има проблем с подаването на горивото или помпата... Имал съм подобен проблем, с друга кола, разбирасе. В началото не го правеше често, после като натискам до известни обороти - всичко нормално, по-нагоре придърпва по същия начин...

и после кво следва,как се оправя,........... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и после кво следва,как се оправя,........... :respekt:

На другата кола регулираха бензиновата помпа и всичко влезе в норма, на Ауди обаче реглажи си мисля, че не са позволени.. Предполагам помпата е капсулована...което може да означава смяна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все пак отиди и я провери, тоците, подаването на гориво при ниски и високи обороти, така лесно за 10-тина години не вярвам да ти замине нещо по ходовата част...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане интересно..понеже Жоро от Суходол ми е дал гаранция на мотора..80 000км, а съм минал 10 000км. Тъпото е, че съм в Бургас и скоро едва ли ще ходя до София.., а и така съм доста не сигурен в колата...

Все пак мерси на всички отзовали се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро от Суходол ми даде..., смени достатъчно неща, за да е сигурен в думите си и аз му вярвам и съм почти сигурен, че проблема не е в двигателя. Ако е, той ще си го поеме, поне досега всичко, което е казал е направил, а и не мисля, че е човек, който ще говори неща наизуст, отделно, че аз гаранция не съм му искал да ми дава той ми каза сам - минимум 80 000км безпроблемни от към двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро от Суходол ми даде..., смени достатъчно неща, за да е сигурен в думите си и аз му вярвам и съм почти сигурен, че проблема не е в двигателя. Ако е, той ще си го поеме, поне досега всичко, което е казал е направил, а и не мисля, че е човек, който ще говори неща наизуст, отделно, че аз гаранция не съм му искал да ми дава той ми каза сам - минимум 80 000км безпроблемни от към двигателя.

нали знаеш че на мене ми каза, давам ти 100 000 км за ангренажа, а след 1000 км протече масло от там. JORO от суходол е пълен .................... .. .... ...... . ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобен проблем - при рязко подаване на газ при около 3000 оборота се получава ефект като че ли двигателя се дави, загасва за момент и после пак тръгва. Правеше го от време навреме. Описвам ти усещането при мен, защото е много подобно на това, коети и ти описваш. Проблемът се оказа електронната дюза на 4-ти цилиндър. Компа не помни грешка и не се хваща с обикновенна диагностика - много е гадно. Минах през всякакви предположения и диагностики - от лошо гориво до нова ГНП и още куп други гадости. След подмяната на цялата дюза с нова - всичко е ок. Между другото, само в Супер Дизел от раз установиха проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, тук в Бургас последното заключение е някви лагери на скоростната кутия.., но преди това ще мина през супер дизел някак си...да погледнат ГНП-то и тия дюзи. Мерси отново на всички

СЛАФ, знам бате, с майсторите е така, трябва да избираме по-малкото зло..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izvinete za latinicata...

Ne moje da e ot skorostite tova pridurpvane, 2 puti sum svaljal su6tata 6-stepenna kutija, pomljani lageri i kolela, edinstvenia efekt be6e stranni 6umove, no nikoga pridurpvane. Ako ima6 vuzmojnost mini prez Super diesel...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Минах през Супер Дизел: казаха че дебитомера ми е за смяна.., но да проверя и на диагностика при VW/Audi сервиз. Отидох при Жоро от Суходол, мерихме я показанията на дебитомер са идеални.

Той каза лагери на първичния вал 100% е ск. кутия. Установихме го като натисна съдинителя и има един шум, който изчезва, а при пуснат съединител си чагърка, но трябва да се тества при изключен климатик! Също и шумът от е от това според него.

Препоръча ми да търся втора употреба, но аз мисля да се помъча да я ремонтирам, защото втората употреба пак е някъв филм с неизвестен край и не ми се рискува.

Някакви идеи за читав сервиз?

В Бургас никой не ще да се захваща с куатро, единствения ми вариант е БОВА, които са меко казано некадърници.

Редактирано от godo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате ше си позволя да ти кажа че този шум идва и от скапан аксиален лагер на съединителя. шта замола преди да пипаш скорости да отидеш поне на още 3 места, скорости са все пак, видя какво написа и ауди в6. Той е отварял скорости и е намирал доста лайна в тях но не са придърпвали. Провери ли най вече всички скапани тампони и прочие. Отиди ако щеш при явор uni отиди в проспийд там доста разбират от скорости, отиди и в юве където праат автоматици, там доста скорости са видели. Съвета ми е не се впускай и в това приключение по съвет само на жоро. Дейба ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, и аз го имам този шум с пуснат съединител, и като го натиснеш и първичния вал се закотви, меленето изчезва... Смених лагерите, на вала, аксиалния, но шума си остана.

За мене си го обяснявам, че самите зъбни колела са се износили и си мелят. Щото няма абсолютно нищо счупено в кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно как тези майстори дават гаранция еди колко си хиляди километри за някакъв ремонт, на кола на която не се знаят километрите?Годо ти като му имаш толкова доверие, пита ли го кво става с колата, нали има гаранция? :hilezh: И как ти я даде тази гаранция - някакъв документ има ли, подпис и печат?Нито го знам Жоро, нито ме интересува, ама ми се струва, че много отрицателни отзиви има за него напоследък........И знам, че ако не дай боже се наложи със сигурност няма да ида при него след това, което чета във форума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а металните стружки в маслото на скоростите от какво са, ако не е счупено нищо, а маслото го смених, като сменях една семеринга на кардана? (Това днес го установих).

шаво, гаранция ми е дал върху двигателя, за ангренажа нещо като при СЛАФ. ГНП, дебитомери, турбини не влизат. И все пак ако от Супер Дизел са прави, че дебитомера ми е "слаб" и от там дюзите впръсквали повече гориво, което ГНП-то немое да се оправи, щото няма въздух и наистина в него е проблема нямаше ли да покаже по-ниска стойност от 925 при тестването с ВАС-а ли кво беше там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стружките какви са на цвят? Ако са златисти - синхронизатор. Но може да не е счупен, а здраво износен. Не знам за твоята кутия какво е положението вътре, казвам ти, че на моята хем смених всичко, хем си остана меленето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре в крайна сметка какво ще ме посъветвате ?

Да сменя само съединителя с притискател и лагер ?

Или да я отварят кутията ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To za smqna na saedinitel kutiqta taka ili inache se swalq, taka che moze da zapochnesh ot tam. Inache naistina kakwi sa struzkite w masloto, towa e dosta nepriqtno.

Izwinqwam se za maimunicata

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е по-добре да я отвориш, ако ще я сваляш за съединител. Щом има стружки... Хамалогията е доста, тежи сигурно 100 кила. Само си намери читав майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...