Jump to content

покупка на А6


Recommended Posts

Колеги искам да си взема още едно Ауди и искам да е нещо по ново от моето , зощото 100тицата с мотор ААТ си я вземах за работа , но другата искам да е по модерна и удобна и съм се спрял на модела А6 от 99-до 2003 :help: , но разбрах че дизеловият двигател който карам вече е станал много проблемен :wall: и реших да бъде 2.8 бензин / на газ! моля дайте мнение за този мотор и за обслужването му :flehan: Предварително благодаря , а също и мнение за това дали има проблеми с автоматичната кутия? :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добрите мотори съотношение цена/вървеж/разходи са 1.8Т и 1.9ТДи ( дори и афн).

2.8 лесно се газифицира и няма да имаш проблеми с това. Автомата ако е типтроник и е обслужван е достатъчно здрав.

За обслужването като пари трябва някой с такъв да се включи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Предимството на 1,8т според мен е в по-ниския разход,но пък самото турбо си е скъп консуматив.Аз съм с 2,4 мотор и съжалявам,че не си взех 2,8.Обслужването е около 500лв. при мен,предполагам и на 2,8 е така.За автоматика зависи в какво дередже го завариш,имай в предвид ,че разхода на 2,8 автомат ще е доста висок от порядъка на 13-16 в града и 12-13 извън.Иначе е лесен за газифициране мотор и работи чудесно съдейки по моя.Успех с покупката!

Иначе аз бих заложил на 1,9тди-130к.с. ,но трудно се намират понеже са от 2001 до 2004г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди A6+слаб четирицилиндров бензинов мотор=нисък разход на гориво?Не ме карайте да се смея.Малкия двиагтел е за малка кола,на голямото купе се натоварва и гори много,пък и без това 1.8 е много смотан.За мен 2.8 е много по-добрия вариант,само че в съчетание с ръчна кутия.Не си набивай *** с автомат 2ра,3та,4та ръка освен ако не си сигурен че предишния собственик се е отнасял добре с кутията.Стига да можеш да си позволиш да го издържаш 2.8цата е най-добрия вариант. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди A6+слаб четирицилиндров бензинов мотор=нисък разход на гориво?Не ме карайте да се смея.Малкия двиагтел е за малка кола,на голямото купе се натоварва и гори много,

Само където голямата кола А6 не тежи изобщо много и 180коня от 1,8Т позволяват да има въртящ момент още от 2к оборота. А ако си мислиш, че 2,8 няма да праска едни 2л отгоре разход си доста в грешка :) А за вървежа няма какво да коментираме, не това е предимството на шестака...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само където голямата кола А6 не тежи изобщо много и 180коня от 1,8Т позволяват да има въртящ момент още от 2к оборота. А ако си мислиш, че 2,8 няма да праска едни 2л отгоре разход си доста в грешка :)/> А за вървежа няма какво да коментираме, не това е предимството на шестака...

От това което съм чел във форума знам че А6+1.8Т+автомат+куатро дава разход 13-14 на градско.И за к'во?Да си взема шестака човека АКО може да го издържа,защото шредполагам има немалки данъци,пък и той ще си хапва стабилно-все пак това са 6 гърла....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8Т с автомат и куатро не си спомням да съм виждал дори, толкова са редки. С ръчка разхода ми е 7,5 извън града, градско е около 2л надолу от 2,8 но колко точно зависи от карането.

Като динамика впредвид колко е разликата от други V6 на ауди съм сигурен, че няма шанс това 2,8 да върви повече. Имам и данни от уред, не е само на гъзомер това :)

Ако някой иска да си плаща допълнителни разход получава мотор, който е в пъти по-добре като звук и е с по-плавен ход. Проблема, е че читаво работещ такъв все още не съм виждал, както и който и да е V6 на ауди от тия години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега явно не си карал,1,8т-180к.с. си върви прилично,шестака си струва да го вземеш най-малкото заради звука на мотора :) С по-нисък разход имам в предвид,че 1.8т извън града може да го свалиш на 8-9/100газ,а 6-така според мен под 11 трудно,както и градско си дава 2-3литра разлика . Както казах аз съм за 1,9тди-130к.с. или 2,8 на газ, за ръчната скоростна кутия съм съгласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги прави сте не съм карал никога тръц,само предпоалгам :lol: .Просто съм фен на шестака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско ми дава между 9-10, Б5, куатро, автомат 2,8.Градско зависи много кой, кога, как и на какво разстояние го кара, варира от 12,5-20.

Може да се свали и до 8/извънградско/, ако някой има нерви да го кара със 110.

Със 3000об. е на 160км/ч.

Тръца колко оборота иска за 160км/ч?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като копувах моята карах 1,8т-150к.с. и бях приятно очарован.А приятел има 1.8т-180к.с. мотор на а4б5 и върви повече от добре.

Колега тоя твоя разход нещо ми е съмнителен,това на бензин ли ??? Моята кола на 3000об. е на няма и 120км/ч,. 5-степенна ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 3000об. е на 160км/ч.

Тръца колко оборота иска за 160км/ч?

Това е автомат, там предавките са други независимо от мотора. С ръчни кутии на 5-та е почти 1:1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е реален по резервоар и по борд.На бензин.Живея в малък град в Германия.Извънградско е адски икономична, въпреки, че когато аз я карам тази кола я карам по магистралата както трябва.Верно е, че кутията е доста дълга. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам,аз моята в Гърция я свалих на 9 газ с 5 човека на 5 със скорост 120,но нормално в България извън града ми гори 11 газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско ми дава между 9-10, Б5, куатро, автомат 2,8.Градско зависи много кой, кога, как и на какво разстояние го кара, варира от 12,5-20.

Може да се свали и до 8/извънградско/, ако някой има нерви да го кара със 110.

Със 3000об. е на 160км/ч.

Тръца колко оборота иска за 160км/ч?

Батстанчо, забрави като "смекчаващо вината обстоятелство" да споменеш че зареждаш немски горива :rolleyes:/>

Това не бива да се забравя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8Т с автомат и куатро не си спомням да съм виждал дори, толкова са редки.

Не си виждал, защото не се произвеждат. Това е желаната от мен комбинация, но при ауди има правило - автомат и куатро само с 6 цилиндрови мотори. Изключения има при Б8 и Q5 (което си е Б8) и при Б6 за Америка....

Имах А6 1.8Т автомат, 160 с 3000 оборота. Масовите ръчни кутии на 1.8 са по-къси, но пък имат повече ряз от 2.8/ръчка.

Предимството на 2.8 го виждам при продължително каране с висока скорост - нещо, за което условия в БГ няма. При градско каране, при динамично каране по натоварен път с много движение и/или завои 1.8т се държи по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tочно, идеята за хубавото вървене на 2,8 си е точно за магистралите тук.Аз съм адски доволен, въпреки, че много рядко я карам.Титуляра е жена ми.Колата си е магистрална от всякъде.Държи се страхотно както с 2-ма така и с 5-ма човека при всякакви скорости.Разхода извън града е просто идеален.ААлександров, пич прав си!Изумявал съм се какви разлики могат да се постигнат с различни горива.Карам я само със Супер+ и съм си правил експерименти и с нормалния бензин.Резултата е около 0,5л. разлика по борда, който е изключително точен.Единствения му минус е лекия теч на масло.Мотора е на 190к км. подържан само в Ауди и нови свещи, ремъци, масла, филтри и т.н.

Смених и почти всички възможни гарнитури, но......капчици пак си има.Иначе споменаваните от всички вибрации липсват, мотора е просто пълен чук и не помръдва! :flehan: :flehan: :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...