bobi7 Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Здравей,искам да се оплача от същия проблем и моите коне се изгубиха,минах в голям преразход 13/14,5 литра на 100 км.започна да пали трудно гаснее често,мени обороти постояно мирише на бензин и като пусна климатика направо спира.Ходих при майстор и той не можа да помогне. Някой би ли ми дал съвет какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 ами не е зле да започнеш от центровка, най-добре да видят работата на мотора на стенд с компютър. Виж свещи, кабели, бобини и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 26 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 ами не е зле да започнеш от центровка, най-добре да видят работата на мотора на стенд с компютър. Виж свещи, кабели, бобини и т.н.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------Това го направих всичко от изброеното от теб е конец.Незнам кое вече да гледам ама много ме е яд че немога да я оправя да тръгне както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 (Редактирано) Значи вече сме 3-ма с този проблем - всичко по двигателя е 6 на пръв поглед, а центровка и вървеж просто няма. Не е истина.... П.С. Какъв е твоя двигател? Редактирано 26 Юли 2006 от Zeifod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 26 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Значи вече сме 3-ма с този проблем - всичко по двигателя е 6 на пръв поглед, а центровка и вървеж просто няма. Не е истина.... П.С. Какъв е твоя двигател?--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Центровката е добре а не откъсва.Колко ти гори градско? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 26 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Значи вече сме 3-ма с този проблем - всичко по двигателя е 6 на пръв поглед, а центровка и вървеж просто няма. Не е истина.... П.С. Какъв е твоя двигател?2000 16v 140 h/p Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 27 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 хмм...това ми намирисва на основен ремонт... или поне сегменти... след като няма друг проблем, остава този с кофти компресия.. не върви/харчи много в такъв случай обикновено означава износен мотор....поне така съм чувалвсе пак пробвай със замерване на компресия, така най-лесно ще разбереш за какво иде реч... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 27 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 хмм...това ми намирисва на основен ремонт... или поне сегменти... след като няма друг проблем, остава този с кофти компресия.. не върви/харчи много в такъв случай обикновено означава износен мотор....поне така съм чувалвсе пак пробвай със замерване на компресия, така най-лесно ще разбереш за какво иде реч...ще видя за комресията какво ще каже манометъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 27 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 ще видя за комресията какво ще каже манометъра.Не е лощо и с масалце да я погледнеш компресията, че и клапан може да се окаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 28 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 Не е лощо и с масалце да я погледнеш компресията, че и клапан може да се окаже.по принцип клапаните ми доста чукат,възможно ли е и това да оказва влияние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 Ламбда сондата ти как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 28 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 по принцип клапаните ми доста чукат,възможно ли е и това да оказва влияниезамерих я вчера работи в нормите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ILIYA Публикувано 29 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2006 а на колко КМ е колата ти защото износения двг може да е причината...гори ли масълце? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 30 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2006 а на колко КМ е колата ти защото износения двг може да е причината...гори ли масълце?250 000 поне така пише масло не бута ама много чукат клапаните ,възможно ли е причината да е от тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosar Публикувано 30 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2006 То ако са клапани като я отвориш ще се окаже ,че няма да се разминеш само с тях...но да не те отчайвам,най-напред измери компресията на колата и тя ще си каже болката,дано е нещо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 30 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2006 То ако са клапани като я отвориш ще се окаже ,че няма да се разминеш само с тях...но да не те отчайвам,най-напред измери компресията на колата и тя ще си каже болката,дано е нещо другоне се отчайвам нагласил съм се за зла зима а,ако дойде лято още по добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 7 Август 2006 Доклад Share Публикувано 7 Август 2006 Колега, това дето го правиш на чукане на клапани да не би да е едно ручене горе в мотора?Ако е така е много вероятно да не са клапаните, а веригата, която задвижва втория вал от първия.Имаше писано някъде за това нещо. Веригата е консуматив и трябва да се смени, доколкото знам е на цена от едни 16 кинта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 7 Август 2006 Доклад Share Публикувано 7 Август 2006 (Редактирано) Прочетох мненията и едно ми направи впечатление , става въпрос че с включен климатик направо спирала колата , един съвет от мен -намирате схеми на ел инсталациите по матора , почвате да гледате за всеки датчик който влиза в ЕКУ-то , това най често е един датчик за температура който ако дефектира започва да свети на таблото като символа за прегряване без причина , обикновенно температурните датчици си комуникират с ЕКУ-то и при проблем скапват вървенето на колата с цел да се избегне даването на газ и съответното прегряване , ако не е това да се провери всеки датчик дали е в нормите , при нашата марка датчиците са ушите и очите на ЕКУ-то , проверка на сондата също няма да зле щом казваш че харчи и не работи добре това е чест проблем Редактирано 7 Август 2006 от audi200avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 8 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2006 Имаш ли идея от къде да намеря схеми на ел .инсталациите по мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts