Jump to content

няма коне под капака


bobi7

Recommended Posts

Здравей,искам да се оплача от същия проблем и моите коне се изгубиха,минах в голям преразход 13/14,5 литра на 100 км.започна да пали трудно гаснее често,мени обороти постояно мирише на бензин и като пусна климатика направо спира.Ходих при майстор и той не можа да помогне. Някой би ли ми дал съвет какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не е зле да започнеш от центровка, най-добре да видят работата на мотора на стенд с компютър. Виж свещи, кабели, бобини и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не е зле да започнеш от центровка, най-добре да видят работата на мотора на стенд с компютър. Виж свещи, кабели, бобини и т.н.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Това го направих всичко от изброеното от теб е конец.Незнам кое вече да гледам ама много ме е яд че немога да я оправя да тръгне както трябва. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вече сме 3-ма с този проблем - всичко по двигателя е 6 на пръв поглед, а центровка и вървеж просто няма. Не е истина.... :D

П.С. Какъв е твоя двигател?

Редактирано от Zeifod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вече сме 3-ма с този проблем - всичко по двигателя е 6 на пръв поглед, а центровка и вървеж просто няма. Не е истина.... :D

П.С. Какъв е твоя двигател?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Центровката е добре а не откъсва.Колко ти гори градско?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вече сме 3-ма с този проблем - всичко по двигателя е 6 на пръв поглед, а центровка и вървеж просто няма. Не е истина.... :D

П.С. Какъв е твоя двигател?

2000 16v 140 h/p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм...това ми намирисва на основен ремонт... или поне сегменти... след като няма друг проблем, остава този с кофти компресия.. не върви/харчи много в такъв случай обикновено означава износен мотор....поне така съм чувал

все пак пробвай със замерване на компресия, така най-лесно ще разбереш за какво иде реч...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм...това ми намирисва на основен ремонт... или поне сегменти... след като няма друг проблем, остава този с кофти компресия.. не върви/харчи много в такъв случай обикновено означава износен мотор....поне така съм чувал

все пак пробвай със замерване на компресия, така най-лесно ще разбереш за какво иде реч...

ще видя за комресията какво ще каже манометъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще видя за комресията какво ще каже манометъра.

Не е лощо и с масалце да я погледнеш компресията, че и клапан може да се окаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лощо и с масалце да я погледнеш компресията, че и клапан може да се окаже.

по принцип клапаните ми доста чукат,възможно ли е и това да оказва влияние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип клапаните ми доста чукат,възможно ли е и това да оказва влияние

замерих я вчера работи в нормите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на колко КМ е колата ти защото износения двг може да е причината...гори ли масълце?

250 000 поне така пише масло не бута ама много чукат клапаните ,възможно ли е причината да е от тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако са клапани като я отвориш ще се окаже ,че няма да се разминеш само с тях...но да не те отчайвам,най-напред измери компресията на колата и тя ще си каже болката,дано е нещо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако са клапани като я отвориш ще се окаже ,че няма да се разминеш само с тях...но да не те отчайвам,най-напред измери компресията на колата и тя ще си каже болката,дано е нещо друго

не се отчайвам нагласил съм се за зла зима а,ако дойде лято още по добре. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това дето го правиш на чукане на клапани да не би да е едно ручене горе в мотора?

Ако е така е много вероятно да не са клапаните, а веригата, която задвижва втория вал от първия.

Имаше писано някъде за това нещо. Веригата е консуматив и трябва да се смени, доколкото знам е на цена от едни 16 кинта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох мненията и едно ми направи впечатление , става въпрос че с включен климатик направо спирала колата , един съвет от мен -намирате схеми на ел инсталациите по матора , почвате да гледате за всеки датчик който влиза в ЕКУ-то , това най често е един датчик за температура който ако дефектира започва да свети на таблото като символа за прегряване без причина , обикновенно температурните датчици си комуникират с ЕКУ-то и при проблем скапват вървенето на колата с цел да се избегне даването на газ и съответното прегряване , ако не е това да се провери всеки датчик дали е в нормите , при нашата марка датчиците са ушите и очите на ЕКУ-то , проверка на сондата също няма да зле щом казваш че харчи и не работи добре това е чест проблем

Редактирано от audi200avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли идея от къде да намеря схеми на ел .инсталациите по мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...