Jump to content

Малко инфо за А4(B6) моля


shuriken

Recommended Posts

Здравейте,

току що смених старото А3 1.9 TDI с А4 2.5 TDI AVANT quattro 2002г. и макар че имам що годе добра представа и от марката а и от дизеловите им мотори бих се радвал ако някой спомене някоя особеност за конкретия модел която би трябвало да знам. Също така ме интересува дали някой би могъл да ми каже какво значи една лампа която понякога ми свети на check-a. Представлява km/h оградено в кръг и над него има 1 като цялото е в жълто.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честита нова придобивка колега !!!

Единственното което се сещам, е ,че смяната на ремъците е около 2200 лева , така,че подръжката е доста по скъпа от на А3 Тди , а и раЗхода е около 3литра повече

Ама като си дал поне 30.000лева За стара кола, това едва ли те притеснява :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честита нова придобивка колега !!!

Единственното което се сещам, е ,че смяната на ремъците е около 2200 лева , така,че подръжката е доста по скъпа от на А3 Тди , а и раЗхода е около 3литра повече

Ама като си дал поне 30.000лева За стара кола, това едва ли те притеснява :)

Колега обади ми се на мен аз ще ти уредя смяна за половината пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита ти нова придобивка - един перфектен автомобил / е сега ще наскачат скептиците на 2.5 тди мотора ама :dance: /.

Консумативите наистина са му скъпички - аз като сменях ремъци ми беше износена иглата на дюзата която регулира центровката / поне така ми обясниха / и трябваше да я сменя и нея - та заедно с маслото и отстъпката :dance: ми легна на 3100лв и то в Юнитрейд сервиз. Друго да чукна на дърво досега не съм сменял

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честита нова придобивка колега !!!

Единственното което се сещам, е ,че смяната на ремъците е около 2200 лева , така,че подръжката е доста по скъпа от на А3 Тди , а и раЗхода е около 3литра повече

Ама като си дал поне 30.000лева За стара кола, това едва ли те притеснява ;)

Аз по-злобно изказване скоро не съм чел !

Дай сега да насерем човека , че си е купил кола , дето ние не можем си позволим. Да го наплюем тактично как се е набутал ...ха сега плащай гинес кинти за консумативи ;)

Ей. "нема оправия , плюл съм в тази орисия !!!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Супер е колата! Един мой приятел има същата. Пътувахме заедно с него до морето преди месец и за нещастие му изгоря дебитомера на 8 км преди Бургас. Добре че тръгнахме с двете коли, защото се наложи да я оставим за няколко дни в Бургас.

Смяната на дебитомера в АУДИ Бургас му беше 460 лв, като върна стария. Понеже така и така беше в сервиза смени и ремъците, което беше около 1100-1200 лв заедно с труда. Незнам колегата откъде черпи тази информация за 2200, но не се стряскай! Колата си е супер!

Малко каръшко при него се получи и че на връщане смени и съединител в Стара Загора, което беше 900 лв.

Просто явно им беше дошло времето на тези възли. Преди това той доста я е карал колата, включително и пътувания в чужбина и проблеми не е имал!

Със сигурност обаче разхода ще е с няколко литра повече от 1.9тди на А3, но пък и двигателя е доста по-мощен и много добре пасва на това купе!

Честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги кво го стреснахте пича че този автомобил с настапване по магистралата не качва над 8,5/100 апък за ремъците оригинални с всички ролки и водна помпа саму 1200-1300лв ако е и 155кс направо е супер ще остане много доволен само да не е зел някой 150кс че горко му :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1-2 седмици карах A4 1.8T 2002 с multitronic. Впечатлен съм от възможностите на тази уникална автоматична трансмисия. Голямо предимство е това да имаш на разположение максималния въртящ момент във всеки един миг, дето се вика torque&power on demand :) Това чудо е теоритически и практически по-ефективно от всяка ръчна трансмисия. Собственикът обаче ми каза, че е сменял масла и филтри за нея за около 1200лв:) А предполагам знаете и онзи лош момент с предавателния ремък на скоростната кутия, който обича да се къса и да струва към 20,000лв :) Съжалявам, че се присъединявам към групата на негативистите, но се чувствам длъжен да предупредя колегата за подводните камъни на модела. Иначе всички останали разходи са съвсем нормални, даже някои работи са по-евтини от на предния модел (B5). А колата наистина е много добра, дава голям кеф, аз изобщо не бих съжалил, ако си я бях купил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата ! да си я кара със здраве и много да и се радва !

Че баах тоз ремък... 20 хил лв... за тез пари тряя да го измислят да е вечен ... защо винаги така става.. всичкото хубаво и хоп, няква малка подробност дето да я мисли човек. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе всички останали разходи са съвсем нормални, даже някои работи са по-евтини от на предния модел (B5). А колата наистина е много добра, дава голям кеф, аз изобщо не бих съжалил, ако си я бях купил.

Колега кажи ориентировъчно кои са по-евтините части?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да проверя пак, за да не говоря глупости. Kolio_kioravoto_prase един път и той беше казал такова нещо по една от срещите, та да не се спотайва, ами да се омеши и той в темата:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

колеги кво го стреснахте пича че този автомобил с настапване по магистралата не качва над 8,5/100 апък за ремъците оригинални с всички ролки и водна помпа саму 1200-1300лв ако е и 155кс направо е супер ще остане много доволен само да не е зел някой 150кс че горко му :D

Аз пък що ли под 8,5/100 не мога да падна на магистрала :bia: ...btw tази кола освен 180к.с. двигател НЯМА!

Иначе колата си е прилична, има ги наистина тези дребни проблеми с ремъците, "интелигентната" дюза и съединителя, но са си консумативи в крайна сметка :D ...Единственото което е малко негативно е тежеста на мотора. Окачването по принцип не е от най-силните черти на А сериите, което с по-голямата тежест върху предницата и "дупчиците" по милите родни пътища води до по-бързата му аморти-разбивация :D

Със здраве да си я караш и да не ти пука :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък що ли под 8,5/100 не мога да падна на магистрала :wall: ...btw tази кола освен 180к.с. двигател НЯМА!

?

?

Това с конете нещо него разбирам.Какво искаш да кажеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да - само на 2.5 друг път - и на 1.9 тди слагат квадро

Никой не го отрича това :D Но това е очеваден пример колко важна част от граматиката е словоредът! Нямах напредвид нищо друго освен това, че A4 B6 2,5 TDI quattro е само със един единствен вариант на мотора и той е 180bhp, т.е. няма 150bhp, 155bhp или 163bhp версии!

....btw Audi какъвто и да е модел, във вариант quattro с multitronic скоростна кутия също няма :D

Редактирано от COLDMAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...