Jump to content

Recommended Posts

Пиша темата ,защото меко казано ми е неприятно да чета мнения във форума от рода на:

А4 не е резачка, а4 не е за гонене по светофарите,ако искате бързо S4 е за вас и тем подобни ......

А4 е разечка е нека всеки да го разбере !!!

- Да вземем за пример А4 1.8Т нима не е резачка???

Да го сравним с култовата Опел Калибра 2,0 16V.Спортно купе с безспорни качества.И какво става Аудито го разцепва няма на старт няма на дълго!!! Да не говорим ако и се сложи чип!!!Не ми се мисли

- Да вземем за пример най-слабия дизел ,като моя 1Z 90кс.,като я взех вървеше добре,сложих и чип и на магистралата я карам спокойно с 215-220км.Много коли не могат да ми се опрат.

- Да не говорим за 1.9 110кс.+чип,

-Още повече за 2,5TDI ....

- А 2.4,2.6,2.8 ???!!!

- за S4 коментара е излишен.

ТАКА ,ЧЕ МНОГО МОЛЯ ДА СЕ СПРЕ С ТЕЗИ СМЕШНИ ИЗКАЗВАНИЯ!

А4 е резачка и това е факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дааа:))),резачка е,почти колкото Б3-ка 1.8 S на газ!

Днеска в тунинг-форума четох за "подвизите" на двама юнаци по магистрала "Тракия",единия с Голф печка.другия с А4-ка пак печка:box:)) То не са били гонитби,задминавания,абе лудница направо!

Ето линк към интересната тема:box:http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=40137

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия "резачки" по 150 коня бе хора, резачки са коли 250+ тва са резачки слезте малко по пътя стига с тия самолетни изживявания. :box: А4 Т е кола приятна за каране, но в никакъв случай резачка (много странна дума) а и па сравнението с Калибра "вентилка" :box: е сравнението с тоя кенеф беше адски ненужно. Манталитета на рацерите с "вентилките" е ясен "150 коня мноу бегат" ми не бегат чак толкова. Да бъдеме реалисти все пак. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия "резачки" по 150 коня бе хора, резачки са коли 250+ тва са резачки слезте малко по пътя стига с тия самолетни изживявания. :box: А4 Т е кола приятна за каране, но в никакъв случай резачка (много странна дума) а и па сравнението с Калибра "вентилка" :box: е сравнението с тоя кенеф беше адски ненужно. Манталитета на рацерите с "вентилките" е ясен "150 коня мноу бегат" ми не бегат чак толкова. Да бъдеме реалисти все пак. :)

Говориш за над 250 кс. !Поинтересувай се тогава колко коня е S4!

А относно Калибрата го давам за пример защото е известен модел,ти явно си над тези неща за което се извинявам,ако е предизвикало смут във възвишеното ти мислене!

А относно това че не бегат чак толкова не съм съгласен,имал съм и знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате има лупо 1.6 16V което сток по документи 0-100 е с 30 стотни по-бързо от сток А4 1.8Т 150 коня -

с а4 си по стилен и на магистралата с над 200 ще го биеш :box: (затова сме си купили аудита: стилниса, здрави са, имат приличен вървеж)

ако искаш резачка зимаш един голф 2 г60 слагаш чип и генерация ако си ентусиаст и по голямя турбина и почваш да ядеш а4 всякакви може би без 4,2 ( на 3.2 V6 FSI- 255CV му дават 6.5сек 0-100) на голфа от линка 5,4сек ( всичко ще ти излезе по малко пари отколкотo струва а4 няма да си тлкова стилен ама ще караш истинска резачка)

http://www.car-vs-car.de/gal/VW2550.html

за драг ти трябва power to weight ratio a4 са мако тежки

Редактирано от coolice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не смятам нито една кола, с фабричен мотор, за резачка. В този смисъл, щом има серийно автомобили АУДИ, с мотори по 400-500 коня, това не са резачки. Все едно да ми кажете, че W12 е резачка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А4 е разечка е нека всеки да го разбере !!!

...

А4 не е никаква резачка, казах ти , че с Голфа ги ям за закуска - такива 2.6 - 2.8...

Никога не бих си купил такава тромава и спъната кола, никаква динамика,

ще ми се хвалят с някакъв 1Z 90 коня - тоя мотор не струва, 90 коня...

Голфа ми е 90 коня и е без каквато и да е електроника - компютри, чипове и глупости...

па и е карбуратор... Но дай да се резнем да ти кажа що е VW и има ли шанс

някаква си А4-чица...смешки....:box:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 е резачкааа, А6 е по-голяма но по-бавна резачка, карам си я на магистралата и доста москвета и лади виждат голем зор, така че си реже батенца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага колега :dance:

Дефиниция за резачка :

http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=25719&st=0

Голф с почти 1000 коня :dance:))

Опростиха се нещата - значи А4 не е резачка :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е РЕЗАчКА !!!

stihl_051_av_800.jpg

:dance::dance::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Да вземем за пример най-слабия дизел ,като моя 1Z 90кс.,като я взех вървеше добре,сложих и чип и на магистралата я карам спокойно с 215-220км.

....................................................................................

ТАКА ,ЧЕ МНОГО МОЛЯ ДА СЕ СПРЕ С ТЕЗИ СМЕШНИ ИЗКАЗВАНИЯ!

И това при какви обороти го постигаш? :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S4 с мотор AAN да речем е 230 к.с. По твойта логика с "чип" лесно подминава 250. да това вече е "резачка" ма да ми говориш за печката???? 1.8Т за което говориш е д турбинка а калибрата атмосферка. Я сравни тогава с калибра 2.0 Т 204 магарета а! Да видиш "резачката" ! Ма и това сравнение не би следвало да е много точно :dance:

Само да коментирам С4-ката е с 265 коня фабрично ( и е над 250 :dance: ) Та калибрицата с турбо пак ще се опре :dance: Ама и 250 коня не е резечака за канада....поне 500++ По сфетоварите с пикапи правят по добър старт от мен.... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да коментирам С4-ката е с 265 коня фабрично ( и е над 250 :dance: ) Та калибрицата с турбо пак ще се опре :dance: Ама и 250 коня не е резечака за канада....поне 500++ По сфетоварите с пикапи правят по добър старт от мен.... :dance:

За Канада САЩ и другите страни съм сигорен че 500+ са резачки ама тука в България хората бедни зимат си астра 1.8 2.0 как бегаттт ..... е като ги гледаш на бощура А клас е окупиран от тях астри вектри ...

По отношение на пикапите е гледах по дискавари някав пич се похвали че си зел някав Шевролет пикап сток с 7.2 литров двигател е не знам колко Коня е ама трябва е доста.Е тоя не на светофара ще дръпне еми и на магистралата ще му дишаш праха

пс В бързи и яростни дефинираха какво се казва бърза кола ''10 seconds car'' в България има до колкото знам 2 такива Форда на Тош/Цунами/ и Бугати Вуерон.На Явор новото ауди не я знам какви времена дава но се надявам да е 10 дори и 9

Редактирано от BlaCk^WiZaRd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не само хората са бедни ами и държавата е алчна

пример:

Audi A3 3.2 S line DSG

Starting at $33,980* ~ 51989лв

http://www.audiusa.com/model_home/0,,bodyS...dystyle=a3sedan

3.2 Quattro DSG Ambition, 250 к.с., бензин, цена: 78559.00 лв (с ДДС)

Източник дир.бг

Редактирано от coolice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това при какви обороти го постигаш? :dance:

4500

А4 не е никаква резачка, казах ти , че с Голфа ги ям за закуска - такива 2.6 - 2.8...

Никога не бих си купил такава тромава и спъната кола, никаква динамика,

ще ми се хвалят с някакъв 1Z 90 коня - тоя мотор не струва, 90 коня...

Голфа ми е 90 коня и е без каквато и да е електроника - компютри, чипове и глупости...

па и е карбуратор... Но дай да се резнем да ти кажа що е VW и има ли шанс

някаква си А4-чица...смешки....:dance:

Мразя да се говори на изус и приключвам коментара с теб... 1Z мотора не струвал!? Ти с тоя голф кога дигнеш 220 аз трамвай ще стана.Направо ще те прескоча.

И не мога да разбера,като гледам не си фен на Ауди КАКВО ПРАВИШ В ТОЯ ФОРУМ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да коментирам С4-ката е с 265 коня фабрично ( и е над 250 :dance: ) Та калибрицата с турбо пак ще се опре :dance: Ама и 250 коня не е резечака за канада....поне 500++ По сфетоварите с пикапи правят по добър старт от мен.... :dance:

AAN dvigatelja si e bash 230 magareta stok. I ne znam kakva reza4ka e 1.8 T, 2.8 30V (193 k.s.) i fabrichen AAN 2.2 T 20V sa si napravo flegmatichni... Sigurno ako se kachish ot lada na A4... znam li.

1Z motor s 220 na magistralata... 4ove4e, karaj si koli4kata i se kefi na malki razhod, ne dokazvaj ni6to na nikoj!

Редактирано от Audi V6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S4 с мотор AAN да речем е 230 к.с. По твойта логика с "чип" лесно подминава 250. да това вече е "резачка" ма да ми говориш за печката???? 1.8Т за което говориш е д турбинка а калибрата атмосферка. Я сравни тогава с калибра 2.0 Т 204 магарета а! Да видиш "резачката" ! Ма и това сравнение не би следвало да е много точно :dance:

[/quot

Да печката 2,5 TDI с чип става 185 кс. 403 Nm при 1420 оборота ... Не не е резачка изобщо! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...