Jump to content

Газов инжекцион LOVATO настройка


Recommended Posts

Здравейте,колата е ауди А4 1.8 125 к.с. ADR газовата е Г.И.ловато ,наскоро ми подариха ми кабел за диагностика на газов инжекцион ловато и макар че нищо не разбирам реших да го пробвам и разбира се оплетох конците,заредих едни настройки които мислех че са моите но след това видях че маи са базови за ловато,след това промених по спомен конфигурация и прехвърляне на газ и до тук,колата си работи но ме е страх че може да разваля нещо ,за това моля за пимощ колегите който разбират.

И до сега не бях доволен от настройките на газ защото колата вървеше на газ значително по малко отколкото на бензин.

Другия ми проблем е че откакто инсталирах кабела за газовата вече не мога да използвам кабела за диагностика на колата но това предполагам ще се оправи с настройка на портовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

смятам и аз да си взема кабел за Г.И ловато за да мога да видя настройките на моята кола. Когато ми слагаха ГИ - настоиха първо кога да прехвърля на ГАЗ - темп. 40 гр., при намаляне, забавяне при топъл двигател 30 сек, и при -20 тем. на газта връща на бензин, а също така оставиха и опцията за подаване на бензин при недостатъчно газово време - това ми е по спомен ... после пуснаха автоматична настройка. Тествахме и колата на определени обороти невървеше ... от "Карта параметри" с проценти (пробжаше през 5%) увеличаваше стоиностите накартата.

Ако можеш да запишеш на файл и пратиш твоита конфигурация ще ти бъда благодарен - като се сдобия с кабел мога да я сравня с моята. Аз нямам оплаквания от колата - по отнощение на вървенето, но ми се иска да да гори по-малко. Когато ми настройваха ГИ имах проблем с термостата (незагряваше повече от 60 гр.) и дебитометъра - и предполагам че моите настройки не са оптимални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и аз от там съм се насочил http://prodavalnik.c...ekont-i19691705 , или да си направя сам, софт си свалих от интернет - дори има български интерфейс.

Редактирано от darkavenger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

И аз наскоро правих опити за подобна настройка. Крайно куц, беден и ънюзер френдли. Гнусна работа. На мен не ми хареса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново моля предложете майстор който да ми направи читави настройки на газовия инжекцион.

Кой град колега?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте темата е малко стара но проблемите ми си остават :-)

Още два пъти ходих при различни майстори да настройват газовата но резултата не беше много добър :-)

След настройката колата върви няколко дни след което започва да пали сравнително трудно на бензин и да прекъсва на бензин,при проверка с комп . Адаптацията в третото поле ( mul ) на осми ред e -25 което според мен означава богата смес .

Пробвал съм да направя корекция с по 5 процента надолу на цялата карта в настройките на газовата и след три четири намалявания спира да дава грешка и адаптацийте стават на -7 на (mul) и 3 на(add) но пък тогава колата е доста спъната особено на старт и в по високи обороти.

Дайте съвет, как да я настроя ,кои показания да гледам при настроиката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,вчера пак говорих с едни газаджий препоръчани ми от един колега за проблема ми и те дори без да погледнат колата казаха че единственият вариант за оправяне на проблема ми е да поставят реле което да рестартира компютъра на колата при всяко палене като това ще доведе и до изтриване на адаптацийте .

Това ли наистина е единственния вариант защото на мен ми се иска да си направя читави настроики при който не се появяват грешки ако е възможно а не да трия непрекъснато появяващите се грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не съм с газов инжекцион , но да кажа моя проблем и решението му . 

 

с обикновена газова съм , която ползва емулатор за дюзите , а колата е Ауди А4 1,8 125к. 98-ма без турбо. тази газова преди това ползвах на Форд Ескорт 1,6 90 коня 94-та година двувалка , пълна инжекция . Докато газовата беше на Форда не е гръмнала нито един път. 

Когато сложихме газовата на Аудито имаже чести гърмежи през няколко дни макс 7 до 10 дни. 

 

Проблемите които открих , дефектен дебитомер - даваше грешка на четене с комп , задръстена дроселова клапа- оправи се с почистване , лошо кабели на свещи и свещи които не са за този модел кола , скъсан и неработещ вакуум на вакуум клапите и счупено лостче за клапите. 

 

След като оправих всички проблеми , харченето на автомобила влезе в нормите , регулирахме газта , и вече няма гърмежи. Колата има ряз и смея да кажа че работи много добре на газ , както и на бензин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ,аз нямам гърмежи ,дебитомера е горе долу в рамките на нормалното ( на пълна газ показва 93)

Дросела е почистен и работи клапи на колектора мисля че нямам ,на бензин грешки нямам ,мога да обедня сместа на газ и да нямам грешка за богата смес но колата започва да бучи и да не върви .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...