Jump to content

Как си "рециклирах" шофьорската стелка


Recommended Posts

Когато взех колата шофьорската стелка беше така зверски пробита, че имаше дупка и в мокета. Даже и част от дунапрена липсваше, а в дупката имаше доволно количество кал....Бяха добри времена и си взех нови мокетни стелки "Made in Germany" от едно магазинче на бул. Гео Милев срещу 70 лв. Изчистих калта от дупката, натъпках парче дунапрен за подпора и от старата пробита стелка изрязах кръг с диаметър около 2-3 см по-голям от дупката в мокета. Със сгъване го мушнах под мокета и го центровах. Доста добре си седи там. Сложих новите стелки и реших че въпроса е приключил и че няма повече да купувам стелки...

За две години ползване на колата се изрони "гумената" подложка под текстила, отново на шофьорската стелка. Точно правех ремонт в къщи и имах останал всичкоустойчив уплътнител за фасадни фуги... С една шпакла замазах изотдолу и като стегна стана супер: като истинско, само че бяло. Преживях го някак, но след още 6 месеца отново почна да се появяват дупки в текстила. Тогава вече ми писна, изрових стария комплект стелки и си изрязах едно парче, което да покрива мястото, на което попадат петите докато карам. Занесох го в един магазин за мокети и килими, където ми го обкантиха. Пробих дупки на стелката и на парчето и ги заших. Ето това се получи накрая:

p2270436.JPG

Неправилната форма е от това, че ползвах задна стелка и още не ми беше хрумнало да я обкантя. Също така трябва да се пусне още малко напред, защото понякога ми се закачат петите: зависи с какви обувки съм.

Ако нямах стелки в резерв по моргите е пълно с "англичанки", а техните стелки не стават за такива с ляв волан, затова пък стават за изрезки...

Поздрави и дано да съм бил полезен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: Браво колега,добре се е получило :) Аз преди 2 години, когато купувах моята кола, имах абсолютно същия проблем. пробита стелка на 2 места, а в пода дупка до ламарината. Аз обаче запълних дупката със styrofoam, залепих с пяна за прозорци, а отгоре покрих с парче автомобилен мокет, което пък залепих с обущарско лепило. Стелката не съм я сменял, а със същите парчета авто-мокет, приших две парчета от долната страна и от горната страна на стелката, като заздравих със обущарско лепило. Получи се много добре, супер здраво и изглеждащо добре. Но пък горното парче от новия мокет, започна да се захабява и се закъса на едно място, така че скоро пак ще се сменя. :respekt:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба си, пък аз си мислех, че съм си сам бил в лудостта да шия стелка!

Колега ПОЗДРАВИ, справил си се чудесно!!

Аз изрязах парче от старата оригинална стелка, после една гадна от морга, изрязах същото парче и хоп на моята! Само от долу на стелката си личи!

Обкантяването е много добра идея!!!

Дупките се пробиват много удобно и правилно с подострена вилица :hilezh: :hilezh: !!!

Редактирано от Motty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години бяха други нещата и даже си бях поръчал комплект оригинални стелки за над 200 лв, но дойдоха за В6 и ги върнах. Сега вече не ми се дават пари за глупости, при положение че не ми коства сериозни усилия, а и ефекта е задоволителен.zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Благодаря за хубавото обяснение. И моята нова стелка Made In Germany почти се е предала след няма 2 години... :steinigung:

Дали ще можеш да качиш обратно картинките, защото не излизат? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...