guner25 Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Здравейте това ми е първата тема,и ако има подобна моля да ме насочите.Проблема се появи,след смяна на въздушен филтър.Преди с стария филтър работеше добре,като не вдигаше повече от 1200об.Но сега с новия филтър отива на 1400об Това е при загрял двигател 90 градуса.Докато е студена и е под 70-80градуса работи 1000-1200об.Това е само при каране на газ.На бензин между 70-90градуса оборотите се вдигат до 1200.Няма проблем при палене,винаги на бензин си я паля и държи 950об.Изпарителя е сменян и има около 15 хил.км BRC Ходил съм на газанализатор но пак сигурно трябва да отида,но в друг сервиз.Каква първо да гледам,и да почна да сменям Колата е 2.3NG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 (Редактирано) Виж дали няма някое разкачено вакумче,може и стъпковия мотор да е. Ако не смъкни малко оборотите от изпарителя . Редактирано 7 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 7 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 (Редактирано) Виж дали няма някое разкачено вакумче,може и стъпковия мотор да е.Стъпковия мотор и мен даста ме съмнява,преди време го чистех с кореселин.Тогава не можеше да отваря и затваря клапана.Вероятно пак се е сковал,буксата като откача и оборотите почват да играят 1200-1000об. Това на къде се върти,да не се повреди нещо? Редактирано 7 Март 2013 от VBI Обединяване на мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Завърти го внимателно по часовниковата стрелка като внимаваш да не обедниш много сместа и да гръмне и да изкриви дебитомера! Все пак си мисля, че е по-добре да си провериш вакумите да не смуче въздух и да почистиш ст. моторче. Въртенето на реглажния винт на изпарителя трябва да е последно според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 7 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 (Редактирано) Добре колега и аз съм чувал за гърменето на дебитомера.И за това ме е страх да пипам Редактирано 7 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Стъпковото моторче можеш да го провериш като,докато работи двигатела можеш да стиснеш с ръка мъркучето което идва от гофрирания мъркуч към стъпковото моторче и ако промени оборотите със сигурност си е заминало,също така можеш докато работи двигатела да чукнеш с нещо стъпковото моторче и ако то е причината за оборотите да са високи ще ги нормализира,и това е сигурен признак,че не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Това със стискането на маркуча не е сигурно, че ще е заминало ст. моторче защото ако ЕКУ-то е авариен режим по някаква причина ще изключи управлението на ст. моторче. Това ще доведе до вдигане на ниските обороти и като стиснеш малко маркуча е нормално да падат.За чукването с отвертката си напълно прав - ако се променят оборотите или е заминало ст. моторче или се е напълнило с боклуци и затяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 (Редактирано) Днес пробвах и двата варианта и имаше разлика в оборотите,свалих стъпковото моторче промих го,но нямаше много мърсотия,сложих го и заработи нормално до момента в които изфорсирах двигатела и всичко приключи,пак го свалих,пак промивки след това реших да ми подам + и -,и си цъка но като го надувам с уста понякои път затваря по някои път не,и накрая минах на варианта с врътка за газ за 3 лева и работи почти перфектно.PS:колега за стискането си прав :zustimm:/> Редактирано 7 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 7 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Незнам какво да правя? Майстори почти няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 (Редактирано) Колега този проблем само на газ ли го прави или и на бензин.Ако е на газ отиди при добър газаджия, от тия газ анализатори ми се гади преди ходех настройваха ми газовата олеквах с 20 лв през седмица, защото усещах че не е добре.Отидох при друг майстор който само с отверка и слух ми настрой газовата, колата стана по пъргава и разхода ми стана по нисък.Успех Редактирано 7 Март 2013 от sstambo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 7 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 (Редактирано) Само на газ,има какво да се желае и на бензин де.Но повечето км. изминавам на газ.Поне не ме е предала макар и с тези обороти.Мн.корав мотор :respekt:/> :flehan:/> Редактирано 7 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 (Редактирано) ... накрая минах на варианта с врътка за газ за 3 лева и работи почти перфектно ...Това е най-лесния начин да си оправиш ниските обороти. Иначе спирането на ст. моторче може да е от много неща - има доста изписано по въпроса.Незнам какво да правя? Майстори почти няма Като няма майстори можеш да си помогнеш сам: ЦЪК Редактирано 7 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 8 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2013 Благодаря много.Оправя ли проблема тогава ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 9 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2013 Проблема пак беше ст.моторче.Беше запечено и не се въртеше вътрешната клапа.Сложих го в бензин,но сигорно всичко идва от него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 9 Март 2013 Доклад Share Публикувано 9 Март 2013 Най-добре първо пробвай с друго моторче да видиш дали е от него,да не се мъчиш напразно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване