Jump to content

Много високи обороти на газ


Recommended Posts

Здравейте това ми е първата тема,и ако има подобна моля да ме насочите.

Проблема се появи,след смяна на въздушен филтър.Преди с стария филтър работеше добре,като не вдигаше повече от 1200об.Но сега с новия филтър отива на 1400об :steinigung: Това е при загрял двигател 90 градуса.Докато е студена и е под 70-80градуса работи 1000-1200об.Това е само при каране на газ.На бензин между 70-90градуса оборотите се вдигат до 1200.Няма проблем при палене,винаги на бензин си я паля и държи 950об.Изпарителя е сменян и има около 15 хил.км BRC

Ходил съм на газанализатор но пак сигурно трябва да отида,но в друг сервиз.Каква първо да гледам,и да почна да сменям :help::respekt:

Колата е 2.3NG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали няма някое разкачено вакумче,може и стъпковия мотор да е. Ако не смъкни малко оборотите от изпарителя .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Виж дали няма някое разкачено вакумче,може и стъпковия мотор да е.

Стъпковия мотор и мен даста ме съмнява,преди време го чистех с кореселин.Тогава не можеше да отваря и затваря клапана.Вероятно пак се е сковал,буксата като откача и оборотите почват да играят 1200-1000об. :gruebel:

Това на къде се върти,да не се повреди нещо? :gruebel::blink:

Редактирано от VBI
Обединяване на мнения.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърти го внимателно по часовниковата стрелка като внимаваш да не обедниш много сместа и да гръмне и да изкриви дебитомера! Все пак си мисля, че е по-добре да си провериш вакумите да не смуче въздух и да почистиш ст. моторче. Въртенето на реглажния винт на изпарителя трябва да е последно според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре колега :zustimm: и аз съм чувал за гърменето на дебитомера.И за това ме е страх да пипам :respekt:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпковото моторче можеш да го провериш като,докато работи двигатела можеш да стиснеш с ръка мъркучето което идва от гофрирания мъркуч към стъпковото моторче и ако промени оборотите със сигурност си е заминало,също така можеш докато работи двигатела да чукнеш с нещо стъпковото моторче и ако то е причината за оборотите да са високи ще ги нормализира,и това е сигурен признак,че не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със стискането на маркуча не е сигурно, че ще е заминало ст. моторче защото ако ЕКУ-то е авариен режим по някаква причина ще изключи управлението на ст. моторче. Това ще доведе до вдигане на ниските обороти и като стиснеш малко маркуча е нормално да падат.

За чукването с отвертката си напълно прав :gut: - ако се променят оборотите или е заминало ст. моторче или се е напълнило с боклуци и затяга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пробвах и двата варианта и имаше разлика в оборотите,свалих стъпковото моторче промих го,но нямаше много мърсотия,сложих го и заработи нормално до момента в които изфорсирах двигатела и всичко приключи,пак го свалих,пак промивки след това реших да ми подам + и -,и си цъка но като го надувам с уста понякои път затваря по някои път не,и накрая минах на варианта с врътка за газ за 3 лева и работи почти перфектно.PS:колега за стискането си прав :zustimm:/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този проблем само на газ ли го прави или и на бензин.Ако е на газ отиди при добър газаджия, от тия газ анализатори ми се гади преди ходех настройваха ми газовата олеквах с 20 лв през седмица, защото усещах че не е добре.Отидох при друг майстор който само с отверка и слух ми настрой газовата, колата стана по пъргава и разхода ми стана по нисък.Успех

Редактирано от sstambo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само на газ,има какво да се желае и на бензин де.Но повечето км. изминавам на газ.Поне не ме е предала макар и с тези обороти.Мн.корав мотор :respekt:/> :flehan:/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... накрая минах на варианта с врътка за газ за 3 лева и работи почти перфектно ...

Това е най-лесния начин да си оправиш ниските обороти. Иначе спирането на ст. моторче може да е от много неща - има доста изписано по въпроса.

Незнам какво да правя? Майстори почти няма :steinigung:

Като няма майстори можеш да си помогнеш сам: ЦЪК

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...